Plaatste ik 3 weken geleden nog een recensie van mijn vervelende ervaring met het HSG-onderzoek, is de situatie nu anders. Vandaag had ik een afspraak met de feritiliteitsarts over de definitieve uitslag (de voorlopige was goed) en wij de verdere procedure doornemen. We mogen gelijk beginnen met IUI. Nou ja gelijk we hebben beiden eerst allerlei onderzoeken ondergaan vanaf november 2009. Ik zeg tegen haar: ik moet morgen mijn menstruatie krijgen. Zij nog "wie weet is IUI niet nodig". En ik dacht nah denk het wel. Vanmiddag toch maar een testje er tegenaan gegooid en die was positief Ik kon het natuurlijk niet geloven dus heb er meteen nog een achteraan gegooid (heb nogal veel van die gratis testen liggen die ik krijg bij de ovulatietestjes) en weer positief. Ik woon vlakbij de winkels dus heb een Kruidvattest en een Clearblue digitaal gekocht. Zwanger! zwanger! zwanger! Moet natuurlijk nog heel voorzichtig zijn want het is dan nu 4 weken maar ik kan het gewoon niet geloven.
Wauw!!! Heel stilletjes zeg ik: 'Van harte!!!' Is dat vervelende HSG-onderzoek toch nog ergens goed voor geweest. (ik heb vorige maand ook een HSG gehad. Hoop dat het net zo gaat als bij jou...)
Dank voor de reacties @Merah ik hoop het ook voor jullie. Bij ons was het dus meteen de eerste ronde na HSG en in totaal was dit ronde 20! Dus het kan zomaar opeens
Van harte gefeliciteerd!! Denk denk... ik ken jouw naam... Druif2008... Waar heb ik met jouw zitten kakelen??
Ik denk dat je me herkent van dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/159035-niet-lukt.html Jij hebt daarna een topic gestart over kwetsende opmerkingen van mensen. Ik kreeg toen namelijk veel reacties dat ik er teveel mee bezig was en het maar eventjes opzij moest zetten. Ik heb toen in jouw topic uiteraard ook gereageerd.
Ooh gefeliciteerd!! Zulk nieuws vind ik altijd geweldig. Ik heb binnen 2 weken een hsg. (ben nu aan het wachten op mijn ongie zodat ik een afspraak kan maken) Wie weet krijgen wij dan na 4 jaar en 2 ziekenhuizen ook eindelijk een groot wonder.