Hoi, Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen.. Op het moment ben ik vorige cyclus 35 dagen geleden (cyclusdag 2) gestart met Clomid. Ik slik dit samen met Metformin en ovacure ivm pcos. DIt is mijn eerste keer met clomid. Ik had het eigenlijk nu ook moeten slikken, maar op cyclus dag 31 kreeg ik rood verlies maar al gauw bruinig cyclus dag 32 beetje bruinig en rozig. Ik dacht dat ik mijn menstruatie had en dat ik kon starten met clomid. NIet dus tot op de dag van vandaag (cyclus dag 36) helemaal niet. Het enige wat ik heb is sinds cyclus dag 32 alleen wat meer doorzichtige afscheiding. Mijn temperatuur blijft eigenlijk laag tot de dag van vandaag. Dus tussen 36,1 en 36,4/5. Ik heb verder geen symptomen of iets dergelijks. Kan het zijn dat ik toch zwanger kan zijn? En wat kan ik nu het beste doen?? Is mijn menstruatie nu wel of niet geweest?? Ik weet het niet meer . Mijn NOD was dus eigenlijk ook op de dag dat ik een beetje bloed verlies had of bruin verlies of rozig. Maar echt vegen. Wie o wie heeft advies voor mij of ervaring??? Ik had al een testje gedaan op NOD dus 3 dagen geleden. Alvast bedankt!
Ik zou gewoon morgen even met het ziekenhuis bellen of zo.. En misschien nog een 2e testje er tegenaan gooien? Maar zeker even bellen, want in het ziekenhuis weten ze er over het algemeen meer van dan wij met z'n allen op het forum. Ieder verhaal is toch weer een dingetje op zich...
Hoi Duna Dank je wel voo rjouw respons. Ja ik weet het eigenlijk ook niet. Ik had gemaild met mijn gynaecoloog. Ze had aangegeven dat ik een testje moet doen en als mijn mensturatie over een paar dagen niet doorbreekt ik weer moest bellen. Ze had nog geen antwoord gegeven op mijn lage temp en of ik dan alsnog zwanger kan zijn daardoor. Heeft iemand daar ervaring mee? HOe is jouw ervaring met clomid?
Omdat het dubbel plaatsen van onderwerpen niet is toegestaan doen we dit topic dicht. Het topic http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/618456-zwanger-zijn-ondanks-de-temp-pls-advies-gevraagd.html blijft gewoon open. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl