Goedenavond dames, inmiddels is het alweer eeuwen geleden dat ik online ben geweest. En ik heb jullie hulp nodig. na 3 jaar proberen ben ik afgelopen week Gonal F gestart. Was even een dingetje. Ik heb nl. 6 miskramen gehad. Allemaal vroeg, voor de 8e wk. Dit heeft mede voor uitstel gezorgd, want ik heb de spuiten al 10 mnd in huis. Ik ben bang dat het allemaal voor niks is en het weer uitkomt op een miskraam. Ik voel me wel goed, weinig last van bijwerkingen, alleen erg moe(meerder dames last van?). Heb goede hoop, maar toch ben ik bang voor weer een miskraam. En dat ik dit allemaal doe voor niks zeg maar. Zijn er dames die dit herkennen? Hoe staan jullie erin? En wellicht zelfs hebben meegemaakt en wel zwanger met positieve uitkomst? mil probeer het los te laten, maar dat is niet makkelijk.
Je vraag is me niet helemaal duidelijk. Iui gaat niet helpen tegen miskramen helaas...heb je al wel alles laten onderzoeken (in gent)? Geen oorzaak gevonden? Iui kan helpen om zwanger te worden als het zaad wat slechter is en als je hormonen krijgt waardoor er 2 follikels groeiem en je meer kans hebt.
Ik begrijp het niet helemaal... is IUI aangeraden om miskramen te doen tegengaan? Want daar is IUI niet voor helaas...
Ik heb 8 miskramen gehad, en uiteindelijk bleef de 9de zwangerschap zitten en kreeg na 10 jaar en vele behandelingen toch nog een kindje.