He meiden, Ik heb een beetje een raar verhaal en weet niet zo goed wat ik er mee aan moet: Wij proberen al 32 rondes lang zwanger te worden. 2 jaar geleden heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en hebben ze mijn linker eileider verwijderd. Inmiddels heb ik 3x IUI gehad; helaas zonder resultaat. Nu sta ik voor 12 november op de agenda voor een kijkoperatie. Tot zover niets raars. Afgelopen 12 oktober ben ik ongesteld geworden (geen IUI gehad deze maand). De ongesteldheid was veel korter dan normaal: 3 dagen ipv 5 dagen. Nu ben ik al sinds dat ik ongesteld ben lichtelijk misselijk, moe, hoofdpijn en continue steekjes en krampjes in onderbuik. Allemaal kwaaltjes die ik normaal heb als ik ongesteld moet worden. Sinds gister heb ik ook ineens licht bloedverlies. Dit heb ik echt nog nooit gehad! Voor de zekerheid een test gedaan en deze was hartstikke negatief. Wel voel ik me dus raar en heb ik een opgezette buik. Nu verwacht ik heus niet ineens zwanger te zijn, maar toch voel ik me zo gek! En dan dat bloedverlies... ?? Herkend iemand dit misschien? Ben zo bang dat ze allemaal rare enge dingen aantreffen tijdens de kijkoperatie.... Liefs
He Timon, Inderdaad; wel een test gedaan, maar deze was heeeeeeel wit --> negatief dus. Want ik dacht ook: het zal toch niet?! Maar ben aan de andere kant zo bang dat ik iets engs heb wat ze dan op 12 november tijdens de kijkoperatie gaan vinden....
Maak jezelf nu niet gek. Je lichaam doet iets wat jij niet wilt, maar ga dan niet gelijk van enorm enge dingen uit. Wat het is merk je dan wel en eerder kan je er toch niets aan doen. Kop op! Knuffel tegen de zenuwen.
He Timon, Nee, je hebt ook wel gelijk. Maar toch blijft het maar malen. Bedankt voor je reactie in ieder geval!! En ik zal proberen mezelf niet gek te maken. Zijn er misschien nog andere meiden die mijn verhaal herkennen?