IUI in 2011.....wie nog meer??

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by anita85, Jan 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. savana

savana Lid

Jan 22, 2011
    99
    0
    0
    buuterfly wat spannend zeg ik hoop het echt dat je ongi niet meer komt.
    hahhaah laat ons maar wachten als een film krijg er kriebels van
    weet je ook wanneer je wel een test wil gaan doen?
    we duimen allemaal voor je meid:D

2. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

Jan 18, 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey savana,

hahahahhaha....ja he...dan kan je je voorstellen hoe erg de kriebels bij mij zijn....;)

Ik dacht waarschijnlijk pas in het weekend....vrijdag of zaterdag of zo....ik wil het toch eerst een paa dagen geven voor ik me op een test stort.....;)

3. savana

savana Lid

Jan 22, 2011
    99
    0
    0
    oh wat jammer meid hoop ook natuurlijk voor jou zoals alle andere meiden dat het snel gaat gebeuren.
    ben je ook al ong. geworden dan?

4. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

Jan 18, 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ignoramagirl: wat jammer meid.......balen is dat he....toi toi toi voor je volgende ronde!

5. savana

savana Lid

Jan 22, 2011
    99
    0
    0
    butterfly ben zo benieuwd ahaha

6. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

Jan 18, 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    @savana: hahahhahaha...me too;)....krijg net sms van mijn mannetje: "niet ongesteld worden aub" hahhahahah....ik zeg als het aan mij ligt niet nee......

7. ignoramagirl

ignoramagirl Nieuw lid

Jan 25, 2011
    4
    0
    0
    Zeeuws Vlaanderen
    @savana
    nee ben nog niet ongi geweest, maar?? vorige week zaterdag tot de dinsdag wel bloedverlies gehad en volgens mij hebben ze in het ziekenhuis een mis rekening gemaakt, dus ik heb net gebeld maar me gyneacoloog is er niet die is er morgen weer, dus gaan ze morgen overleggen en dan word ik terug gebeld anders zou het ook wel een hele lange cyclus zijn want ik zat vorige week zaterdag al op dag 35 dus morgen hoor ik weer meer

8. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    3,186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ignoarmagirl@ jeetje wat inzettend k*t ..!!! Vind het echt klote voor je dikke knuffel voor jou..!! Butterfly@ je houdt ons wel in spanning..!! Hahah..!! Ben zo benieuwd, en wat zal jij nerveus zijn of valt het mee?

9. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

Jan 18, 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bloemetjes: Op het moment heeeeeeel nerveus:).......ik durf het gewoon haast niet te hopen na zo lang geprobeerd te hebben, dat het nu heel misschien gelukt kan zijn........;)......

10. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    3,186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik snap zo goed jou gevoel ene moment ben je positief en het andere moment lekker negatief..! Het is natuurlijk ook niet niks hè iedereen om je heen wordt maar zwanger en wij willen het allemaal ook zo graag..!!! Waarom moet het zo lang duren??

11. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

Jan 18, 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad.....en als het dan na zo lang maar niet lukt, durf je je hoop haast er niet op te zetten.....net als nu....geen ongi in velden of wegen te bekennen....maar ik durf niet te hopen......:)

12. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    3,186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee inderdaad terwijl het natuurlijk gewoon kan hè want als de arts er geen vertouwen in heeft dan krijg je echt een iui.! Dus probeer positief te zijn je bent lekker niet ongi en wordt dat de eerst komende 8 maanden ook niet..!! Deal??? Hoop het zo......spannend

13. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    3,186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Geen bedoel ik... Spelfoutje

14. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

Jan 18, 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deal!! hahahahah...dat is ook zo....en mijn gyn was echt wel hoopvol over de IUI.....heb ook een hele lieve Gyn....echt super, voel me ook helemaal op mijn gemak bij haar.....;)

15. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    3,186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja precies, fijn is dat hè? Is ook wel belangrijk dat je je op je gemak voelt bij een gyn.....!!! Vind het wel heeeeel spannend hoor

16. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

Jan 18, 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja is echt belangrijk voor mij....ze is echt heel zachtaardig van karakter, luistert goed en legt alles uit, soms vergeet ze iest, maar als je het vraagt dan legt ze het altijd zo duidelijk mogelijk uit.
    Super fijn....whaaaa.....zo spannend......lief dat je meeleeft;)

17. Sennae

Sennae Lid

Jan 15, 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enn...nog niemand nog getest of niet?

18. muppettje

muppettje Fanatiek lid

Feb 7, 2010
    1,514
    175
    63
    @ Katalaya.. Wat heb jij het mooi verwoord... Moet even een traantje weg pinken...

@ Butterfly.. Jij houdt het wel heel erg spannend zeg! Wel heel erg prettig dat je zo'n begripvolle gyn hebt.

@ Ignoramagirl.. Wat ontzettend balen zeg voor je..

19. Jaira

Jaira Fanatiek lid

May 5, 2010
    1,840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoever zit je nu voor je nod? Als er nog geen ongi is, is er nog steeds hoop he?! Ik duim voor je!

20. Jaira

Jaira Fanatiek lid

May 5, 2010
    1,840
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D

spannende tijden hier!

Share This Page