buuterfly wat spannend zeg ik hoop het echt dat je ongi niet meer komt. hahhaah laat ons maar wachten als een film krijg er kriebels van weet je ook wanneer je wel een test wil gaan doen? we duimen allemaal voor je meid
hey savana, hahahahhaha....ja he...dan kan je je voorstellen hoe erg de kriebels bij mij zijn.... Ik dacht waarschijnlijk pas in het weekend....vrijdag of zaterdag of zo....ik wil het toch eerst een paa dagen geven voor ik me op een test stort.....
oh wat jammer meid hoop ook natuurlijk voor jou zoals alle andere meiden dat het snel gaat gebeuren. ben je ook al ong. geworden dan?
@savana: hahahhahaha...me too....krijg net sms van mijn mannetje: "niet ongesteld worden aub" hahhahahah....ik zeg als het aan mij ligt niet nee......
@savana nee ben nog niet ongi geweest, maar?? vorige week zaterdag tot de dinsdag wel bloedverlies gehad en volgens mij hebben ze in het ziekenhuis een mis rekening gemaakt, dus ik heb net gebeld maar me gyneacoloog is er niet die is er morgen weer, dus gaan ze morgen overleggen en dan word ik terug gebeld anders zou het ook wel een hele lange cyclus zijn want ik zat vorige week zaterdag al op dag 35 dus morgen hoor ik weer meer
Ignoarmagirl@ jeetje wat inzettend k*t ..!!! Vind het echt klote voor je dikke knuffel voor jou..!! Butterfly@ je houdt ons wel in spanning..!! Hahah..!! Ben zo benieuwd, en wat zal jij nerveus zijn of valt het mee?
@Bloemetjes: Op het moment heeeeeeel nerveus.......ik durf het gewoon haast niet te hopen na zo lang geprobeerd te hebben, dat het nu heel misschien gelukt kan zijn..............
Ik snap zo goed jou gevoel ene moment ben je positief en het andere moment lekker negatief..! Het is natuurlijk ook niet niks hè iedereen om je heen wordt maar zwanger en wij willen het allemaal ook zo graag..!!! Waarom moet het zo lang duren??
Ja inderdaad.....en als het dan na zo lang maar niet lukt, durf je je hoop haast er niet op te zetten.....net als nu....geen ongi in velden of wegen te bekennen....maar ik durf niet te hopen......
Nee inderdaad terwijl het natuurlijk gewoon kan hè want als de arts er geen vertouwen in heeft dan krijg je echt een iui.! Dus probeer positief te zijn je bent lekker niet ongi en wordt dat de eerst komende 8 maanden ook niet..!! Deal??? Hoop het zo......spannend
Deal!! hahahahah...dat is ook zo....en mijn gyn was echt wel hoopvol over de IUI.....heb ook een hele lieve Gyn....echt super, voel me ook helemaal op mijn gemak bij haar.....
Ja precies, fijn is dat hè? Is ook wel belangrijk dat je je op je gemak voelt bij een gyn.....!!! Vind het wel heeeeel spannend hoor
Ja is echt belangrijk voor mij....ze is echt heel zachtaardig van karakter, luistert goed en legt alles uit, soms vergeet ze iest, maar als je het vraagt dan legt ze het altijd zo duidelijk mogelijk uit. Super fijn....whaaaa.....zo spannend......lief dat je meeleeft
@ Katalaya.. Wat heb jij het mooi verwoord... Moet even een traantje weg pinken... @ Butterfly.. Jij houdt het wel heel erg spannend zeg! Wel heel erg prettig dat je zo'n begripvolle gyn hebt. @ Ignoramagirl.. Wat ontzettend balen zeg voor je..