Butterfly@ ja inderdaad logisch dat je nog ff wacht met testen..! De ene test liever om te weten waar ze aan toe zijn en de ander wacht liever af......ik wacht ook liever af lekker kop in het zand steken...!!
hahahahah....zo is het maar niet.....ik wil er nu ook eigenlijk niet aan denken dat het misschien niet gelukt is....dat zien we dan wel weer....
Hey meiden, Ik lees stiekem weleens met jullie mee ik hoop dat jullie het niet erg vinden.. Jullie zullen wel niks aan mijn reactie hebben, maar ik wilde gewoon even laten weten dat ik voor jullie allen duim! Hopelijk wordt dit een vruchtbaar jaar en mogen jullie snel een babytje in jullie armen sluiten. Dikke knuffel!
Hahahhahaha Katalaya....jij stiekemerd.....nee voor zover ik weet was dat geen zwangerschapstest........... @MamavanJayden: Dank je wel meid.....aanspurring kunnen we altijd gebruiken he!
Mamavanyaden@ wat ontzettend lief je berichtje wat kan een mens daar gelukkig van worden..!!! @ katalaya dat zou ze inderdaad ook kunnen proberen..!! Hahahahaha
Hey dames, ik ga jullie nog een beetje gekker maken (en mezelf ook ) er is namelijk wel 1 ding waar ik last van heb........erg pijnlijke en gevoelige borsten! Dat was ik vergeten te melden.... Het wordt met het uur eigenlijk erger.....alsof ze een beetje in brand staan......raar, want ik heb er de afgelopen dagen geen last van gehad....... Is dat nou omdat ik ongesteld ga worden....of ben ik misschien dan toch zwanger?
Butterfly, kijk eens of je misschien een verlate of dubbele eisprong hebt? Ik heb ergens gehoord dat dat je tietenterror kan verklaren... Is-ie negatief, dan betekent dat niks. Knalt-ie, dan... *fluit scheinheilig deuntje*
Hahhaahahhahaha......die Katalaya......men kan in ieder geval niet over je zeggen dat je niet origineel bent
Butterfly@ dat is wel een heel mooi teken.!! Ik zeg jij red het toch niet om te wachten tot het weekend....... !
...en ook niet nieuwsgierig. Geduldig, dat ben ik wel. Nee, butterfly, ga nog maar niet testen. Stel je voor dat je een positieve test krijgt. Moet je nog feestvieren ook. Hé, bah, jakkes... Ik zou gewoon nog een maandje wachten. Of tot je een buikje krijgt. Lekker spanning opbouwen. Kun je nog maaaaanden fantaseren over als je misschien zwanger zou kunnen zijn. Nee, niet testen. Dat zou de spanning eraf halen. ... *plakt stiekem test in butterflypleepot*
@Butterfly....ik ben ZO benieuwd, en echt vol van hoop van je Wanneer moest je ongi worden? Welke IUI is dit voor je? Voor hoeveel van ons werkt het dan in het eerste keer? Ik weet voor Anita wel Maar ik hoop dat er nog meer zijn! Bree
@Bloemetjes:hahahhahahah waarschijnlijk red ik het niet tot het weekend nee.....hhahaha.......we kijken we tot hoe ver ik kom... @Katalaya:ja zeg stel je voor....en dan moet ik ook nog blij zijn, het van de daken schreeuwen en idd feest vieren...neeee....das niks voor mij....hoezo....we kunnen best nog wat spanning gebruiken toch *huh wat zie ik daar in mijn wc...* @Bree:ik moest vandaag ongi worden dus alles kan eigenlijk nog....dit is mijn 1e IUI....wie weet mag ik me met heeeel veeeel geluk ook een van degenen noemen die het de 1e keer gelukt is......let's hope so! Ben nu lekker thuis....heb een lange douche genomen...heerlijk...neemt toch weer wat zenuwen weg en ontspant....dalijk nog eten maken....en dan lekker bank hangen
YAY Eerste IUI! Ben benieuwd hoeveel mensen op het eerste IUI eigenlijk zwanger worden. Ik duim voor je! Spannend! Ze hebben een punt systeem bij UMCG om te zien wat de kansen zijn om oorspronkelijk zwanger te worden. Onze kansen zijn 20% in de HELE jaar niet per maand zoals een gewoon kopel, dus ik heb al VEEL hoop met de IUI kans 10-15% VEEL meer dan wat we hebben. Dus ik ben zo blij dat we eindelijk kunnen beginnen en ik HOOP dat het ook het eerste keer al lukt! haha High hopes..... niet zo realistisch. haha Oke... succes! Laat ons weten! Bree
8bree loop je bij de umcg? ik loop bij het martini ziekenhuis vind ze daar ook goed alleen als iui niet aanslaat verwijzen ze me wel dooor naar de umcg butterfly laat ons maar nog spannend afwachten wat er gebeurd ben echt reuze benieuwd vooral omdat het ook je 1e iui is en dan zal het ons allemaal meer hoop geven hoop het zo meid!! hebben jullie ook last van jullie emoties? ik ben op dit moment nog aan het werk maar kan wel janken omdat ik geen zin meer in werken heb erg he!
Tuurlijk is het niet erg, iedereen mag meelezen, toch?! Super lief van je! Dat kunnen we hier wel gebruiken zo´n berichtje! Thanx!!