IUI in 2011.....wie nog meer??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anita85, 16 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

wanneer denken jullie kan ik het beste testen, vanavond of morgen vroeg?...ik heb gelezen dat het beter is om het in de ochtend te doen....ivm met de hoeveelheid hcg in je urine....???

2. savana

savana Lid

22 jan 2011
    99
    0
    0
    ik zal hem in de ochtend doen als ik jou was :D en morgen graag dan zijn we 1 spanning minder hahahha

3. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    @ Butterfly.. Ik zou denk ik morgen vroeg testen. Idd door de hcg. Maar hou je het nog vol tot morgen vroeg.?

4. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    @muppettje: nou dat houd ik nog wel vol hoor...ik dacht zelf ook dat het beter was in de ochtend.....denk dat ik dat ook maar eens ga doen.....je weet maar nooit en ben ook maar ent pas over tijd, dus misschien idd beter om in de ochtend te doen.....;)

5. savana

savana Lid

22 jan 2011
    99
    0
    0
    ohhhh zo spannend joh!!!

6. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Het is zeker spannend!

7. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D:D:D:D............nou op naar de 10e keer wc deze ochtend....8)

8. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Butterfly@ smorgens is beter zeggen ze omdat je urine geconcentreerder is want je hebt nog niks gedronken dan....maar je bent 1 dag overtijd dus als je zwanger bent heb je genoeg hcg om een mooi streepje te krijgen..! Dit vertel ik alleen als je het echt nietmeer houdt.!! Ik zou ook smorgens testen..!!

9. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey Bloemetjes,

ik ga ook voor de ochtend...heb ook net met mijn mannetje gebeld en we zijn er morgenochtedn samen voor we gaan werken....:$... dus morgen is het D-day.....:D:D;)

10. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Dat wordt morgen heel spannend voor de Butterfly's..;)

11. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja he.....spanning loopt nu wel op ja....ben wel echt een beetje bang dat de test negatief uitvalt.....ik hoop echt 2 streepjes te zien anders is het een hele teleurstelling.....:$;)

12. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    zwanger.......

13. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    @ Butterfly... Ik denk eigenlijk niet dat de test negatief uitvalt. Mn vingertjes draaien nog even op volle toeren..;)

14. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anita en Muppettje: morgen volgt dan de verlossing hahhahah...:D ....we zullen zien....lijkt er idd wel op, maar je weet maar nooit, dalijk houdt mijn lichaam mij gewoon voor degek.... (ik denk: denk maar neg. dan kan het alleen mevallen....:))...;)

15. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben er een beetje nerveus door vind het echt spannend.! Ik hoop zo dat als ik morgen ochtend kom kijken dat er een heel blij en mooi berichtje in dit topic staat..! Ik vinger lekker door voor jou..!!!

16. framboos

framboos Actief lid

19 nov 2010
    468
    0
    16
    België
    @anita: ik wou je nog iets vragen: had je nu eigenlijk een vermoeden dat je zwanger was? Kwaaltjes of zo? De honden hebben je alleszins goed voor de gek gehouden door niet anders te doen :)
    Ze zeggen dat je voelt of weet wanneer je zwanger bent en ik denk dat eigenlijk ook wel.. tot nu toe heb ik nog nooit iets gevoeld waarvan ik dacht 'tiens, dit is vreemd'.. Een kennis van me was snel moe bij het joggen, en wat misselijk 's morgens (al wist ze niet of dat nou van die 2 wijntjes was de dag ervoor, hehe).. zo van die dingen?

@butterfly: ik heb er ook goede hoop op voor jou, hoor, zomaar overtijd zijn wanneer je de dag van je eisprong exact weet.. naah :) Dat komt precies 14 dagen later.. bijna op het uur af.

17. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bloemetjes: dank je wel...zo gauw ik meer weet zijn jullie (na mijn man uiteraard) de eersten die het horen ;)...vind het zo fijn dit met julli te delen en en hoe jullie met mij meeleven....echt...allemaal super bedankt....(*snik* gisteravond ook weer zitten janke tijden The Bachelor....echt krokodillentranen....mijn hele sjaal was zeiknat:))

@Framboos: ik hoop het framboos ik hoop het zo....we zullen het morgen zien he.....;)

18. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    MORGEN pas?

Damn... Doe dan nu alvast een ovutestje... die moet met middagurine!

19. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahhhahaa....die Katalaya.....en dan....heb ik nog niks aan dat Ovu testje.....heeheh;):D

20. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL

Jeeeemig wat spannend dit zeg!
    Wil niet betweterig of zo doen maar welke testen heb je in huis?
    De Kruidvat 2 voor 5, kan je de hele dag testen en hebben zeker als je overtijd bent een hele duidelijke uitslag! Er testen velen zelfs donkerder met de middagurine dan met de ochtend.
    Ga je nu een testje doen????:D:D

Deel Deze Pagina