IUI in 2011.....wie nog meer??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anita85, 16 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Moeilijk, hè? Je wilt nuchter blijven, en je niet wéér verliezen in allerlei signalen... want we hebben al zo vaak meegemaakt dat het loos alarm was...

2. savana

savana Lid

22 jan 2011
    99
    0
    0
    ja inderdaad hoop het zo voor ons allemaal dat het ook gauw gaat gebeuren

katalaya de dag va tp heb je ook een echo gehad?

3. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Nee. Twee dagen ervoor, toen waren Fliekkel en Fliekkelientje 17+ mm. De dag erna de Pregnyl, en weer een dag later de IUI.

4. savana

savana Lid

22 jan 2011
    99
    0
    0
    oh oke nnet als mij dus :D nog even wachten ahhaha we zitten dicht bij elkaar :D

5. 8bree

8bree Actief lid

23 dec 2010
    266
    0
    0
    Groningen
    @katalaya en savana, wat spannend, nog een dagje of twee tot jullie kunnen testen! Ik duim er voor jullie allebei! :):):) Succes!
    Bree

6. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    goedemiddag allemaal, lekker weekend? hier lekker relaxt vriend is naar voetbal, en ik ben heerlijk aan het relaxen..!!!!

@jaira vervelend dat je ei nog niet groot genoeg is maar dat kan echt elke maand verschillen, je geduld wordt goed op de proef gesteld..!! hoop dat snel de iui plaats kan vinden.

savana@ spannend he ga jij dinsdag testen?? ik denk dat als ik niet ongesteld ben ik donderdag ga testen....heb ook last van me borsten en vooral s'avonds voelen ze erg warm...ben heel benieuwd de ene keer denk ik zou het?? en het andere moment denk ik nee kan niet!! hoebedoel je, je maakt jezelf gek hahahha

katalaya@ wanneer ga jij testen??

Butterfly@ hoe gaat het met je? al misselijk?? wanneer gaan jullie het eigenlijk vertellen??

wens iedereen een heel fijn weekend!!!

7. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    framboos@ vervelend is dat he, je lichaam kan je goed voor de gek houden..!! ik merk nu met de iui dat ik er erg meebezig ben met wat ik voel omdat ik voor me gevoel nu een eerlijke kans heb....maar toen we nog zelf probeerde kon ik het heel makkelijk uitzetten omdat ik wist dat het toch niet kon!!!

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik heb niet zo'n goed gevoel over mijn IUI-pogingen, ik weet niet precies waarom.
    Bij mij is het ook dat ik een gammele eileider heb, waarbij IUI natuurlijk niet meteen de meest voor de hand liggende oplossing is. Maar ik wilde het toch eerst een paar keer proberen, voordat het IVF wordt.

Vrijdag is mijn IUI twee weken geleden. Maar ik ben al begonnen met temperaturen. Ik weet uit ervaring dat vanaf 10dpo mijn temperatuur langzaam maar zeker weer daalt. Als dat deze keer ook zo is, weet ik al een paar dagen van te voren hoe de vlag er voor staat, en kan ik me geestelijk alvast voorbereiden op de volgende ronde.

9. framboos

framboos Actief lid

19 nov 2010
    468
    0
    16
    België
    @katalaya: dat doe ik ook, tempen op de laatste dagen.. bij mij daalt hij ook én dag ervoor of de ochtend van mijn ongi. Dan weet je helaas ook hoe laat het is..

Zelf weet ik niet of ik meer kans mak met IUI.. heb nooit een samenlevingstest gehad, dus misschien was mijn slijmvlies niet ideaal voor de zaadcellen, maar misschien ligt daar het probleem helemaal niet! Ik heb er het raden naar.. had ik geweten dat het aan mijn slijmvlies lag, dan kon ik nu volop hoopvol zijn. Maar nu..ik weet het niet. De eerste IUI is alvast mislukt. Dat was ook de eerste keer in 16 maanden dat ik NIKS voelde.. geen krampje, geen pijntje, nergens, niks. Da's ook niet goed, denk ik.

10. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Heej meiden... Heerlijk hé weekend. Jammer dat het altijd maar 2 dagen duurt...

@ Katalaya en Savanna bij jullie wordt het spannend. Gaan jullie op de nod gelijk testen.?

@ Jaira werd ongelooflijk balen dat je ei niet erg mee wil groeien.. Spuit je purogon of niet.?

@ Framboos.. Niet elk zh doet een samenlevingstest. Waarom weet ik niet meer.

@ Butterfly... Dus heel veel slapen. Verder voel je je helemaal goed niet misselijk ofzo.?

@ Bloemetjes.. Lekker relax dagje dus. Wou je niet mee naar voetbal..:D

@ All.. Ik heb vanochtend nog even voor de zekerheid een test gedaan en natuurlijk omo wit. Dus wij gaan voor IUI-2. Maar ik zal er toch aan geloven moeten om mezelf te spuiten.. En IK HEB HET GEDAAN!!!!!!! voel me nu heel erg trots joehoe...

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    #531 Katalaya, 30 jan 2011
    Laatst bewerkt: 30 jan 2011
    Ja, ECHT!!! Muppettje, wat goed!!! Vertel, vertel, hoe ging het? Hoe heb je het aangepakt? En ben je ook zo supertrots op jezelf nu?

*roept fanfare binnen*

Wanneer ik eventueel ga testen... geen idee. Normaal heb ik een lf van 12 dagen. Dat zou woensdag zijn. Vrijdag is het 14 dagen na IUI, en de verpleegster adviseerde om pas na 16 dagen te testen. Zondag dus.

Hangt een beetje van mijn temperatuur en symptomen af...

Daarover gesproken... ik wil nuchter blijven, en me niet gek maken... maar ik héb me toch een rommelende darmen... Maar meteen zegt een stemmetje dat ik dat wíl voelen, en me te veel focus. Maar zelfs KatMan keek vreemd toen het oorverdovend begon te rommelen. Dus wat dat betreft is het een objectief feit dat mijn darmen feest hebben... En een beetje ongesteldheidsgevoel, als ik heeeel goed concentreer, dan voel ik dat ook, ja... ;)

En vanaf ongeveer de IUI een opgezette buik. Mijn broeken zitten onaangenaam strak. Maar da's geloof ik een algemene bijwerking van de hormonen. Verdikkeme... ik ben al niet de dunste... als ik elke maand ook nog in de breedte groei, zonder dat dat voor 'het goede doel' is, pas ik straks niet meer door de deur.

12. Cherah

Cherah Lid

24 feb 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    hello dames...
    ik heb effe een vraag.... ik had mijn IUI op 26 jan, maar vanaf eergisteren had ik heel erg pijnlijke borsten en een beetje strakke onderbuik en lage rugpijn. ik weet dus niet of ik ongesteld word mijn testdag is pas 10 feb. normaal krijg ik geen pijn in mijn borst als ik ongesteld word. of is het alleen door de hormonen? ik hoop echt dat het raak is.... hoe is het met iedereen by the way?

@muppetje ik vind prikken ook eng... so proud of you girl.....je hebt het gedaan..

@Katalaya nog een paar dagjes wachten... ik hoop dat het raak is...

goodluck girls!!!

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Nou, ik ga er niet van uit dat het deze maand gelukt is, want mijn temperatuur is gestaag aan het dalen.

Dat komt precies overeen met mijn 'eigen' cyclus, waarin ik een lf heb van 12 dagen, dus overmorgen ongesteld word.

Ik ga vandaag de hormonen voor de volgende ronde maar vast bestellen bij de apotheek.

14. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yeahhh goed zo Muppetje heel stoer van je..!! Je hebt het mooi wel gedaan...!!!!! @ all denk echt dat ik ongesteld ga worden heb lage rugpijn en een ongesteld gevoel....!!!!!

15. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Bloemetjes, volgens de statistieken zijn Anita en Butterfly deze maand aan de beurt. Nu zijn de 'successen' misschien 'op' voor deze maand.
    Zullen wij vast een optie nemen op volgende maand?

16. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Katalaya@ ja heel graag..!! Ik was vrij positief over deze maand maar weet nu zeker dat het mislukt is..!! Zit nu in de bus en kan wel janken..!! Wanner wordt het ons gegund!?????

17. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Volgende maand. Zo!

18. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    I Hope so...!!!!!!

19. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Maar wat geeft jou de indruk dat het bij jou ook mislukt is?

20. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik was positief had last van me darmen en me borsten deden echt pijn heb ik normaal wel is rond me eisprong maar een paar dagen ( me borsten zijn nog wel gevoelig ) ik heb last van me onderrug en het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden..!

Deel Deze Pagina