Muppetje@ lief dat je positief blijft en weet dat als je zwanger bent ook ongesteld gevoel hebt ben 1 keer zwanger geweest en heb toen inderdaad 2 dagen met iets gelopen omdat ik dach dat ik ongi ging worden. Ik kan het niet omschrijven maar ben ineens negatief..!!
@ Bloemetjes en Katalaya.. Het is de bedoeling dat jullie de statistieken nog even wat opschroeven! @ All... Wat ik me afvroeg normaal heb ik een ongi van zo'n 7 dagen die 1ste 2a3 dagen is het alleen maar bruinverlies en daarna is het heel hevig. Deze maand had ik 1 middagje bruin verlies en toen 3 dagen vrij normaal en nu weinig tot niks meer. Hebben jullie ook een ongi van zo'n 4 dagen.?
Poehh muppetje ik ben het altijd 3 dagen heel erg ook heel veel last van buikpijn loop dan het liefst de hele dag met een kruik op me buik en daarna 2 dagen licht bruin verlies..! Maar dat verchilt per persoon hè
goede morgen dames helaas ben ik gisteren ong. geworden heb gisteren in shock liggen huile had echt soms het gevoel van dat het misschien nu wel was gelukt maar niet dus maar moest gisteren werken dus dus mijn schoonzus heeft de baby bij mij zusje gelaten en is zelf gaan werken want ik trok het niet meer zat net een klein kind te huilen maar later om half 8 ging het alweer beter heb me lekker gedoucht en heb haar overgenomen . en heb net een nieuwe afspraak gemaakt voor morgen we gaan het gewoon weer proberen muppetje echt knap hoor dat je hebt geprikt ondanks je angst voor naalden we zijn trots op je meiden blijf gewoon duimen voor iedereen !!!!
@ Savana.. wat ontzettend kut zeg! Hoe gaat het nu met je.? @ Bloemetjes.. Idd elke ongi is weer anders.
muppetje het gaat hier nu weer goed gisteren was ik echt even van de wereld maar we houden ons sterk hoe is ie met jou dan? jij gaat u ook voor de 2e toch??
@ savana.. Wij zitten allemaal in een kut situatie elke keer als het niet lukt dan moet je de kracht weer krijgen om door te gaan en blijven hopen dat het dan deze ronde wel raak is. Ik heb zojuist het zh gebelt voor vanmiddag met de fert.verpl.kundige. Normaal moet dat op dag 3 maar dat viel precies in het weekend. Ben al heel blij dat ik mn angst gister overwonnen heb en denk dat het nu elke dag beter gaat met prikken.
Poehh hoe het met mij is?? Ik voel dat ik ook ongi ga worden..!! En kan wel janken ben zo bang dat iui het voor ons niet is en we straks IVF of icsi gaan krijgen ..!! Maar goed moet positief blijven ..!!
dat is ook zo muppetje . ik moet morgen heen vond het eerste keer prikken ook erg eng maar daarna kon ik niet meer wachten tot ik weer mocht prikken hahahaha echt gek dan lopen we straks met de 2e iui samen op schema
je moet echt sterk zijn dat heb ik nu wel geleerd na gisteren . niet opgeven meid voor ons komt de tijd nog wel
@ Bloemetjes.. Ik snap je helemaal. Ik kan helaas weinig voor je doen. Ik hoop alleen dat je gevoel je nu in de steek heeft gelaten. Je hebt nog 5x IUI te gaan toch.? @ Savana.. Leuk dat wij nu gelijk oplopen. Ik had zoiets van als Katalaya haar angst kan overwinnen dan moet ik het ook kunnen. Dus katalaya je bent mijn grote voorbeeld... Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties. Dat doet me goed!
@savana.... wat kut dat je ongi heb gekregen. Wat goed is, is dat je nu lekker in de hormonen fase zitten. Tenminste, voor mij ben altijd uber blij en heb zo'n rare gevoel dat ik alles kan! haha Ik hoop dat de tweede keer lukt bij je! @bloemetje.... ben zo benieuwd bij je! Ik hoop het voor je, maar ik snap hoe je voelt. Je bereid jezelf voor de kans dat je niet zwanger ben maar je wilt het zo graag en je wil positief blijven, moeilijk is dit hele situatie toch!? Ik heb het gevoel dat deze maand ZOOO langzaam gaat. Het is maar een week sinds mijn ongi en ik heb vrijdag mijn follicle meting, dus elke dag gaat tooo slow! Maar goed. Ik duim voor jullie! Bree
Meiden bedankt voor jullie lieve woorden ik heb mijn dip uurtje gehad..!! Ahah laat me soms helemaal mee slepen..!! Je moet ook sterk zijn maar soms laat ik me even gaan 8bree@ spannend zeg gaat nu echt beginnen voor je..!!
Goedemorgen, Vanmorgen ook ongesteld geworden. Nu kunnen we weer aan de IUI na ruim 8 maanden pauze te hebben gehad van de vorige iui's. De 1e prikken vond ik ook erg eng, maar je went eraan. Iedere keer blijft het wel een beetje spannend. Dit jaar wordt ons jaar (hoop ik). Donderdag heb ik weer mijn 1e echo. Ben benieuwd of ze weer snel groeien. Zit nu ongeveer op een cyclus van 33 dagen. Gelukkig al een paar maanden stabiel. Daarvoor waren het steeds verschillende dagen dan weer 31 dan weer 47 of zelfs een keer 54. Dat is erg frusterend. S6 allemaal de komende tijd.
Goedemorgen pearl spannend dat je ook weer gaat beginnen met iui wil je heel veel succes wensen..! Mag ik vragen waarom een pauze hebben gehad??
8bree dat kun je wel zeggen als je moet wachten op iets dan gaat de tijd ook erg langzaam ja klopt mijn borsten doen gelukkig ook niet meer pijn en die steken in je buik zij nu ook weg. we gaan gewoon weer proberen en hopen dat het 2e keer wel gaat lukken
@ Bree.. Balen dat het deze maand te langzaam gaat voor je gevoel. Had je dat niet bij de andere maanden.? Vinger voor je dat het straks in 1x raak is! @ Savana.. Op welke dag heb jij meestal je eisprong.? @ Bloemetjes.. Kun je je een beetje op je werk concentreren.?