IUI in 2011.....wie nog meer??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anita85, 16 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Goedemorgen, mag ik hier af en toe meekletsen? Ik ben 34 (mijn vriend 39) en na bijna anderhalf jaar zelf proberen hebben wij afgelopen zaterdag onze eerste IUI gehad. Heb 5 dagen clomid geslikt en mezelf vorige week donderdag voor het eerst geinjecteerd met pregnyl.

2. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    @ Pearl.. Welkom.. Dit wordt je 1ste IUI spannend! Je loopt met mij en Savanna in het schema scheelt een paar daagjes.

3. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Welkom Saskia33. Dus je zit op het wachtbankje.. Pff dat zn de minste dagen! Ik vinger voor je dat het gelijk raak is!

4. savana

savana Lid

22 jan 2011
    99
    0
    0
    muppetje ik denk dat ik 11 febr. dit keer een eisprong heb als ik kijk naar afgelopen keer was ik 14 dagen na dag 1 geinsimineerd en 12 dagen daara ong. dus na mijn berekening word dag 11 feb iui welke dag denk jij na je berekening?

5. saskia33

Ja dat wachtbankje vind ik altijd erg vervelend.. Gelukkig mag ik 9 februari al bloed laten prikken om te kijken of het eventueel gelukt is.

6. savana

savana Lid

22 jan 2011
    99
    0
    0
    saskia welkom op deze forum hoe meer info we samen delen hoe beter toch!
    ben zelf gisteren net ong. geworden. dus gaan gewoon door met iui nr.2 :D ik en muppetje lopen samen op straks:D
    we gaan voor je duimen meid :D

7. saskia33

Kan ik me heel goed voorstellen, ik voelde mij vorige week ook supertrots toen ik geprikt had. Heb het maar gedaan toen sasseman niet thuis was (hij kan niet zo goed tegen naalden....)

8. saskia33

He bah wat balen dat je gisteren ongesteld bent geworden!
    Ikzelf denk dat deze IUI niet gelukt zal zijn, had namelijk vrijdag koorts en zaterdag nog steeds wat verhoging toen we de IUI hadden. Daarnaast viel de hoeveelheid spermacellen geloof ik tegen (2.7 milj. na opwerken, was voor opwerken iets van 4 miljoen). Eerdere onderzoeken bij sasseman hadden goede resultaten, dus of dit eenmalig is????
    Wij zijn trouwens bij IUI uitgekomen vanwege uitblijven zwangerschap zonder aanwijsbare redenen.

9. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    @ Savanna.. Ik heb eigenlijk altijd cyclussen van 35 dagen. Met de clomid. Ik weet niet wat de purogon bij mij doet. Maar als ik afga op de laatste cyclus dan heb ik rond cd 20 IUI en dat is 16 feb. Maar misschien is het ook wel eerder.

@ Saskia33.. Dat is prettig zeg dat je al eerder mag bloed prikken!

10. savana

savana Lid

22 jan 2011
    99
    0
    0
    oke muppetje dan is het even afwachten wanneer je een eisprong hebt

saskia ja dat is wel fijn dat je getest word met bloedprikken . ik ben ook aan iui omdat er bij ons beide niks mankeert

11. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    @ Savanna.. Heb je eerst ook 12 maand met de clomid geprobeerd voordat je in de IUI kwam.? Moet idd even afwachten hoe ik reageer op de purogon. Ben wel heel benieuwd.

12. savana

savana Lid

22 jan 2011
    99
    0
    0
    ik heb 6 maanden clomid gebruikt toen ben ik zonder clomid ongeveer 6 maanden verder gegaan en had weer dus een cylus van tussen 28 32 dagen ik kon niet meer tegen dat clomid was behoorlik aangekomen erdoor en behoorlijk last van stemmingswisseling echt niet leuk dus besloot er mee te stoppen en nu dus puregon pen daar heb ik geen klachten van

13. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    @ Savanna.. Vreselijk als je zo aankomt. Gelukkig heb je van de puregon geen last ervan. Ik heb geen last van de clomid gehad ik moest aan de clomid omdat ik van mezelf geen eisprong heb. Ik heb x aantal jaar terug aan de citalopram gezeten. (antidepressiva) en ben daar ook kilo's van aangekomen nou en ze zitten er nog steeds. (wel een voordeel met spuiten)

14. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Hebben in dec 2009 een miskraam gehad en daarna nog 2x geprobeerd maar het ging niet en toen zat ik er even doorheen. Dus nu weer nieuwe kansen

15. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Saskia welkom jij zit ook gezellig op het wachtbankje..!! Muppetje@ ja dat gaat eigenlijk wel goed hoor!

16. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oké ja een miskraam hakt er behoorlijk in...hoe ver was je? Heb zelf vorig jaar maart een miskraam gehad met 9 weken en denk er nog elke dag aan...hoeveel iui krijgen jullie nog??

17. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden ik heb 19 januari de iui gehad zou ik vanavond eventueel kunnen testen of is dat nog te vroeg? Ik weet niet of ik het ga doen en of ik tijd heb om testen te halen maar wil zekerheid....

18. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    ik had een miskraam bij 7 weken. was de 1e echo en toen al mis. het vruchtje was 6 weken.

ik mag er nu nog 4 als die van 2010 meegerekend worden. na een zwangerschap tellen ze op nieuw nl

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ahh wat verschrikkelijk hè..! Het zou verboden moeten worden..! Ik hoop dat het jullie heel snel weer lukt en dat de Beebie dan blijft plakken in mama der buik.!!

20. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    @ Pearl.. Vreselijk als je dat overkomt. Kan me voorstellen dat je er daarna ook helemaal erdoor heen zit.

@ Bloemetjes.. Als je wilt testen dan zou ik het morgen vroeg doen met ochtend urine.

Deel Deze Pagina