Thanx muppetje ik weet dat ochtend urine inderdaad beter is..! Ik dacht meer aan de pregnyl maar die is wel me lichaam uit toch?
@savana: we moeten inderdaad goed tegen een teleurstelling kunnen, zo maand na maand een ontgoocheling.. hier is het niet anders. Ik vraag me soms af hoeveel ik nog ga kunnen verdragen eer ik er helemaal doorzit. De mensen kunnen wel troosten en begripvol zijn, maar uiteindelijk sta je er wel alleen voor. Net als op dit forum, ik ben oprecht blij als iemand zwanger blijkt, maar mijzelf helpt dat geen meter vooruit.. ik zit uiteindelijk nog steeds zonder baby. Hoe hard het ook is, met IUI is er eigenlijk niet zóveel slaagkans. Het is net dezelfde kans als een normaal koppel waar alles op natuurlijke wijze bij gaat.. zijnde 10-15% per maand en da's helemaal niet veel. Beste is voorzichtig hoopvol te zijn, maar toch realistisch blijven. Jammer om te horen dat er een paar dames bij mij gaan komen zitten op het wachtbankje voor IUI nr 2.. had het jullie wel anders gewenst. Ik ben ook 2kg bijgekomen door clomid, vandaar dat ik nu op dieet ben. De 2 kg is er ondertussen alweer af. En echt vrolijk word ik ook niet van die pillen, huilbuien en depressieve gevoelens, ja! Ik zit zelf ook weer in een dip.. mijn geduld raakt serieus op.
Framboos@ dat is het hem nu juist ook de slaging kans is niet veel..heb soms het idee dat ik nog geen eerlijke kans krijg en tuurlijk ben ik blij dat we iui doen en hoop zo ontzettend veel dat dat gaat lukken.!! Maar vind het heel dubbel....en inderdaad je moet wel hard zijn anders kom je er niet en een dip dag en een baal dag hebben we allemaal maar probeer daarna wel weer positief te zijn.....ik weet het heb vandaag de dip dag maar positief zijn is wel belangrijk.!
framboos begrijp je volkomen zit ook in een dip maar heb ook vooral het gevoel dat het door mijn werk komt ik hoop zo dat mijn schoonzus zelf weer bij komt werken heb ik minder stress aan mijn hoofd en ja het is echt jammer dat iui zo weinig slagingskans heeft ik hoop dat het voor ons allemaal gaat lukken pearl meid echt vervelend een miskraam mijn schoonzus heeft vorig jaar 3 gehad en een vriendin van mij 4 en ook hun denken er nog elke dag aan hoop ook voor jou dat beebie blijft plakken in mamma's buik we geven het niet op bloemetje spannend meid morgen een test zoals ik het lees? zal voor je duimen
Uhmm ben van verdachten veranderd hahah ik wacht rustig af....denk echt dat ik ongesteld ga worden.! Heb je het wel met je schoonzus erover gehad??? Je moet echt aan jezelf denken hoor..!!
nee heb niks tegen haar gezegd maar ik denk zelf dat ze een postnatale depressie aan heeft overgehouden ze vind dat ze het zwaar heeft met de kleine wat eigenlijk door haar zelf komt omdat ze gestrest is is de baby ook onrustig dus die verwacht ik ook niet op werk eerste tijd
Hey dames, hier ben ik dan weer! Nou hier ziet het er nog steeds eigenlijk een beetje hetzelfde uit... Ben moe, veel honger en het meest vervelende eigenlijk is de buikkrampjes. Die blijven maar aanhouden en begin me daar toch lichtelijk zorgen over te maken.... vandaag al naar de gyn gebeld en de asssistente zegt ze kunnen niks doen tot de echo....ze kunnen namelijk niet zien dan....werd ik me toch ff een potje pissig....dat ze maar overlegd met mijn gyn en niet zo maar uit haar hoofd wat zit te vertellen....ik weer helemaal overstuur en in tranen...maar goed. Heb nu dan een afspraak dat mijn gyn mij morgen vroeg belt en ik dat even met haar kan overleggen. Ik hoop echt dat ik me niet druk hoef te maken....en dat dadelijk bij de echo alles goed is.....daar maak ik me een een beetje zorgen over en ben eigenlijk pas gerust als ik dan te horen krijg dat alles ok is. We hebben het wel al aan onze beste vrienden verteld en natuurlijk de ouders.....iedereen super blij voor ons! Kei leuk... @Bloemetjes...ben wel benieuwd ......
butterfly geen zorgen maken meid is alleen maar stress he!! is normaal af en toe steken hebben. leuk he die reactie's dan van de mensen om je heen doe maar lekker rustig aan en laat je niet gek maken door je lichaam want er gebeurd nu veel in je buikie bloemetje we blijven duimen
Zo, Butterfly, jij bent op&top zwanger, inclusief zorgen, eisen, hormonen, tranen, de hele rambam. Conclusie: dat zit goehoed! Mijn temperatuur is verder gedaald, ik verwacht morgen ongesteld te worden. Mijn lf is dus gewoon 12 dagen gebleven, ondanks IUI. Hoe zit het met jullie lf? Sinds IUI exact 14 dagen, of ook gewoon ouwe planning aangehouden?
@katalaya: ik kan je niet vooruit helpen, mijn lf is altijd netjes 14 dagen, met of zonder clomid. Ik kan er de klok op gelijkzetten.. echt, dat zal max. 14 dagen en 2 uur verschillen. Word altijd ongesteld 's ochtends, mijn lichaam houdt zich dan in toch het nacht is.. om mij dan met ferme krampen wakker te maken. Echte duivels, he. @Butterfly: denk ook dat krampjes normaal zijn, zolang er geen bloed aan te pas komt. Geef toe, moest je echt helemaal niks voelen, je zou toch ook niet op beide oren slapen, he? De honger en de vermoeidheid lijken me nog een goed teken te zijn dat alles kits is. Hopelijk heeft de gyn je een beetje gerust kunnen stellen vanmorgen. @savana: lijkt me inderdaad geen ideale situatie op je werk momenteel. Hopelijk komt ze snel weer bij jullie werken. Ik doe ook mijn best om stress te vermijden, maar elke maand vind ik wel iets waarin ik me opjaag of gespannen van loop. Vanavond krijg ik pregnyl en de 2° IUI is voor donderdagochtend om 10u45. We zijn dus weer in de roetsjbaan beland..
ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest moet vanavond weer beginnen met puregon spuiten alleen ze heeft mijn dosis wel verhoogd naar 100 in plaats van 75 we gaan weer gewoon voor poging 2 verder
hallo Ik moet vandaag beginnen met puregon het wordt onze eerste iui. Ik vind het allemaal wel heel spannend en eng. Begin januari had ik ongesteld moeten worden maar dat gebeurde niet ,je denkt ben ik zwanger maar nee ,heb provera gekregen en ben zondag ongesteld geworden. ansje79
goedemiddag dames, Ik heb net getest en ik heb 2 streepjes!!! vind het alleen weer zo eng heb wel echt ongesteldheid gevoel!!! het kan toch niet meer de pregnyl zijn??
@ Bloemetjes.. Gefeliciteerd!!! De pregnyl is na een week je lichaam uit. @ Butterfly.. Je bent gewoon heerlijk zwanger.. Heeft de gyn je vanochtend nog gerust kunnen stellen.? @ Katalaya.. Ik heb ook een lf van 14 dagen met IUI.. Met de clomid kon het nog weleens paar dagen verschil in zitten. @ Savana.. Balen dat je zulk werk hebt... Waarom hebben ze bij jou de puregon verhoogd als ik vragen mag.? @ Ansje.. Welkom op het forum. Balen hé als je overtijd bent en denk yes eindelijk en dan blijkt het toch niet zo te zn. Kut gewoon! @ Framboos.. Zet je de pregnyl zelf.? Spannend dat je donderdag de IUI krijgt! Mijn vingertjes gaan weer op volle toeren..
@muppettje: een thuisverpleegster komt de pregnyl spuiten.. heel handig hier in België. Normaal volg ik dansles op dinsdagavond maar kan nu thuis blijven wachten tot ze langskomt. @bloemetjes: Zijn het twee duidelijke strepen of moet je echt scherp kijken om het te zien? Als het dat laatste is, zou het van de pregnyl kunnen zijn. In ieder geval: WOOOOW Gefeliciteerd!! Er zit iets in de lucht vandaag, zeker? Op het andere topic al drie zwangere vandaag en nu jij ook nog! Die wolk mag hier ook eens overvliegen. Schiet er eigenlijk nog iemand over om voor te duimen? Heb zo een vermoeden dat de topic hier gaat leeglopen.. Foto bijvoegen doe je met het paperclipje boven het tekstvak waar je typt.