Nee hij had niets over cysten gezegd. Hij zei alleen dat er een eitje te groot was. De inseminatie is gelukkig wel gelukt ja. Maar ik had al sinds vrijdag een voorgevoel alsof er iets zou gebeuren of zo. Gewoon vaag gevoel. Ik moet gewoon afwachten en proberen positief te blijven.
Bij mij is de iui als het eitje rond de 19mm is. Hij schijnt rond de 20mm te springen. Ik mag woensdag weer voor fm dus even afwachten hoe het gaat lopen.
doea ik heb het ook een keer gehad en maand erna was die uit zichzelf weg gegaan meid ik hoop voor je dat met 2 week een mooi positief test hebt
doea ik had vorige week een dag dat ik alleen maar huilde en dankzij deze forum voelde ik me gauw beter echt tof hoe we elkaar door moeilijke tijden steunen allemaal erg bedankt katalaya ik zit alleen op deze forum over iui. heb 2 dagen terug wel een forum geopend over of je na een tp van iui gemeenschap mag hebben en heb mijn antwoord op gekregen
@ Doea.. Wat vreselijk zeg van die cyste. Maar wie weet is het gewoon gelukt en heb jij over 2 weken een geweldige test in handen. @ Savana.. Knap hoor dat je gestopt bent met roken. Hopelijk hou je het vol! De fert.verplkun. zei tegen mij bij de vorige IUI dat als we weer thuis waren van de tp we gelijk nog even gemeenschap moesten hebben want dat stimuleerde beter. We hebben het toen aan de gyn gevraagd maar dat hoefde niet. @ Framboos.. Zonder medicatie krijg ik geen eisprong dus als ik beebie krijg en we willen een 2de dan moeten we weer gelijk in de mmm. Maar eerst maar eens 1 beebie
muppetje ik hoop dat ik het volhoud en voorgoed stop zeg tegen die sigaretten heb trouwens nieuws dames heb van wat gehoord heb Chinese buren en die vertelde mij dat dit jaar in de teken staat van konijn en dat betekend dat de mensen die moeite hebben zwanger te worden dat dit hun jaar is hoop zo dames!! heb al een keer eerder gepost dat nummer 11 een nieuwe leven is dus wie weet dames zullen we allemaal ook mogen genieten van een positiefe test . heb trouwens ook een maansteen gekregen van mijn zusje om zwanger te worden wel lief van haar heb net ernaar gegoogeld en past ook nog bij mijn horoscoop hahaha wie weet
@savana en muppettje: ik heb ook een maansteen, heb hem sinds de dag van mijn eerste IUI. En nu dus de eerste volledige cyclus met die steen. Zou wel enkel helpen als het uitblijven van zwangerschap te wijten is aan de ontregelde hormoonhuishouding.. weet niet of dit bij mij het geval is, maar psychische kracht doet ook veel. Baat het niet.. Ik heb wel eens gehoord dat twee mensen chemisch niet bij elkaar zouden passen en dus ook samen geen kind zouden kunnen krijgen. En met iemand anders dus wél. Zou daar een waarheid inzitten of is dit maar een fabel? Vraag me dat af.. Stel je voor dat ik tot mijn 30 wacht om de ideale man tegen te komen en als ik hem dan gevonden heb, is het net die 1 op 10.000 of zo waar het chemisch niet mee klikt.. aaargh! (uiteindelijk zou je alles bedenken om toch een oorzaak te vinden )
@ Savana.. Ooh wat zonde dat je weer bent begonnen. Maar ik kan me het wel voorstellen je blijft er altijd zin in houden. Had je toen niet naar een jaar van wat smaakt het vies.? @ Framboos.. Wat grappig dat jij ook een maansteen hebt. Maar dat mensen chemisch niet bij elkaar passen heb ik nog nooit van gehoord. Maar misschien bestaat het wel.
framboos wat grappig jij ook een maansteen hiihi oh we moeten het wel op 18 februari in een schaaltje met een bergkristal naast ons bed opladen want dan is het namelijk volle maan heb ik ergens gelezen vandaag en soms even met lauw water afspoelen laten we hopen dat het geluk brengt muppetje ja was ook heeel vies en daarna weer geprobeert en was ook heel vies en dan ben je weer verslaafd echt jammer ja
Hoi Dames, @Doea van clomid had ik ook een cyste gekregen bij mmijn linker eierstok en ik moest geopereerd worden die was tot 5 cm gegroied de eerste keer en toen 6 maanden daarna raakte ik spontaan zwanger bij mijn eerste en tegelijk had ik ook weer een cyste maar gelukkig was die verdwenen bij mijn 20 week echo. en toen 1 jaar na mijn bevalling kwam het cyste weer terug van 7 cm en ik moest snel geopereerd worden. ik hoop dat het bij jou niet zo gaat worden. ik wil je niet bang maken maar het kan gebeuren. @savana goed dat je ook gestopt ben met roken.. ik ben ook al anderhalf maand gestopt met roken en heb er geen behoefte aan.. we helpen elkaar.. oohh en ik ben vandaag ongesteld geworden 2 dagen voor mijn echte testdag 9 feb....echt balen ik voel me echt ***... nou door naar het volgende ronde dan maar... Goodluck girls!!
wat *** voor je meid hoop ook echt dat het v oor jou de volgende ronde ook gaat lukkenwe blijven onze vingers draaien wat knap dat je ook bent gestopt hoop het ook echt vol te houden. ben je ook gestopt omdat het misschien beter is om zwanger te worden??
@ Katalaya.. Ja het spuiten gaat goed. De 1ste keer is gewoon vreselijk maar daarna valt het reuze mee. Ik vergeet alleen om mezelf te spuiten het is dat manlief het steeds zegt anders gebeurd het niet. Hoe gaat het bij jou.? @ Cherah.. Wat ontzettend kut zeg dat je al 2 dagen voor de nod ongi bent geworden. Mijn vingertjes blijven ook draaien voor de volgende ronde. @ Savana.. Je werkt in de horeca toch.?
ja klopt muppetje werk in de horeca ik ben trouwens net naar het ziekenhuis geweest en heb een fm meting gehad en ze waren nog te klein dus moet blijven doorspuiten vrijdag weer een meting dus weer afwachten en mijn baarmoederslijm zag er niet zo goed uit zei ze de dun
@ Savana werk je dan in een restaurant of een kroeg.? Wat balen zeg dat ze nog klein zn. En dat het slijm ook nog te dun is. Nog steeds 100 ml spuiten.?
Hee Dames, Sorry sorry sorry, heb lang niks van me laten horen.... maar was weer in een rollercoaster..... Mijn belletje met de gyn is goed afgelopen, ik mocht de volgende dag ff langs komen zodat ze kon kijken of alles ok is. Nou gelukkig kon ze niks raars zien en zag het er allemaal goed uit. Kon uiteraard nog niks duidelijks zien van de kleine ukkie, maar dat was normaal gezien het feit dat ik pas op 4,5 week zat. Het was wel geruststellend, maar ben toch blij als ik de eerste echte echo heb en er duidelijk iets te zien is. Heb wel urine moeten inleveren en bloed geprikt voor de HCg waardes en beiden waren goed! Nou moet ik aanstaande donderdag bloed prikken om te kijken of de waardes goed stijgen en vrijdag heb ik dan mijn eerste echte echo...6 weken ben ik dan als alles goed is. Hoop echt dat er wat te zien is en wellicht ook al hartactiviteit te horen is! Heb wel echt nog steeds last van de hormoontjes en de krampjes in de buik, maar niets raars...hoort erbij he..... Mijn mannetje is ook echt een beetje hyper....zit kamertjes te kijken, boxen en we zaten uiteraard ook naar kinderwagens te kijken. Nou ik vond natuurlijk weer eens een hele dure mooi...wat is nieuw.... en hij vond dat een beetje te veel van het goede, wat ik ook wel begrijp.... Maar nou komt het.....is hij laatst met zijn vriend iets gaan halen en de vriendin mij bezig houden....komen ze terug... heeft hij de STOKKE wagen die ik zo mooi vond gekocht.....een compleet setje....NOU al hahhahahhahah.......wel lief...maar zei wel een beetje vroeg he schat hahahhahahahh Ik zag ook weer een aantal nieuwe leden.....Welkom allemaal! @Bloemetjes: PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yes gelukt....wat goed!! @Muppetje: hoe is het nog bij jou? Mijn verhaal heb je ja heirboven kunnen lezen.....
Heej Butterfly... Wat moet dat fijn zn geweest dat je de volgende dag gelijk al terecht kon. En dat ze de urine en bloed waarden hebben gecheckt. Wat een geweldige actie van je mannetje om die kinderwagen te kopen! Maarre heb je al een idee welke kleur de babykamer wordt qua meubels bedoel ik dan.? Bij mij gaat het zn gangetje. Ben mezelf aan het spuiten. *Muppettje is heel erg trots* En ik heb vandaag weer een fm op cd 12 dus ben heel benieuwd als de follikels groeien willen. En we gaan weer vol goede moed IUI-2 in..