IUI in 2011.....wie nog meer??

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by anita85, Jan 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Dus voor jou is het weer achter de rug, Muppettje?

2. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,452
    1,038
    113
    Female
    Jeetje Katalaya, dat is inderdaad een verschikkelijke ervaring! Gelukkig zijn er bijna geen dikkere naalden te krijgen dan die voor het bloedprikken, maar ik kan me voorstellen dat als je die angst eenmaal hebt, dat je daar niet makkelijk vanaf komt.

Muppetje, was fijn dat het zo goed ging!

3. muppettje

muppettje Fanatiek lid

Feb 7, 2010
    1,514
    175
    63
    @ Katalaya.. Ik ben voorlopig weer even klaar met prikken..:D Morgen om half 9 moet manlief zn zaakje inleveren en om 10 uur de IUI-2. Hoe gaat het bij jou met het spuiten.?

@ Kloko.. Het was zeker fijn. Ze was ook heel begripvol dat scheelde ook.. Dus heb haar nog even bedankt.

4. savana

savana Lid

Jan 22, 2011
    99
    0
    0
    muppetje hoelaat moest jij die pregnyl prik doen want volgens mij heeft elke ziekenhuis weer andere uren

pearl hoe laat moet jij voor je pregnyl ik heb het net om acht uur gedaan en moet dan maandag 10 uur iui

5. muppettje

muppettje Fanatiek lid

Feb 7, 2010
    1,514
    175
    63
    @ Savana.. Ik kreeg om 20.00 uur de prik. En ook om 10.00 uur de IUI. Doen ze bij jullie in het weekend ook gewoon de fm en IUI? In sommige zh doen ze dat niet.

6. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik moest om middernacht (!!!) de Pregnyl doen, en had om 15:00 de IUI...

7. savana

savana Lid

Jan 22, 2011
    99
    0
    0
    muppetje geen idee of ze het doen want ik heb ook oom 20:00 uur gespoten en iui pas maandag om 10 uur

dat is ook ja wat katalaya in de nacht spuiten ach ja we hebben er alles voor over gelukkig :D

8. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,031
    0
    0
    Ik moet om 23:00 uur de pregnyl zetten. Altijd standaard. Tenminste bij mij nu wel even. De fertiliteitsverpleegkundige gaf aan dat het niet verstandig was, maar dat zij hem niet kan tegen houden. Hij heeft gisteren dus gewoon alcohol gedronken.

Maandag iui om 11:20 uur.

Weer spannend idd.

S6 meiden.

9. muppettje

muppettje Fanatiek lid

Feb 7, 2010
    1,514
    175
    63
    @ Katalaya.. Jij moest heel laat spuiten maar je hebt de IUI ook laat op de dag. Doen ze zoiets niet standaard op de ochtend.?

@ Pearl.. De fertiliteitsverp.kundige had dat ook tegen mn man gezegt dus die zit sindsdien thuis aan de malt. Maar we hebben het nagevraagd aan de gyn en die zei dat het niet heel veel uitmaakte. Mits je niet een kistje leeg drinkt op een dag... Zo had de verplkun. ook gezegt dat we gelijk na de IUI nog seks moesten hebben maar de gyn zei dat dat niet hoefde. Tsja wie moet je geloven...

@ Savana.. We hebben er idd veel voor over. Hadden we het maar net zo gemakkelijk als iemand die gewoon binnen een jaar zwanger is..

10. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Nee, ze doen de IUI standaard om 13:00/15:00. Lekker onhandig met zowel mijn werk als dat van KatMan...

11. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,031
    0
    0
    Bij ons is het meestal rond 11:00 uur, maar nu de fertiliteitsverpleegkundige zijn opgeleid om nu ook iui's te doen zal het verdeelt worden over de dag dus ook meerdere tijdstippen.

12. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,031
    0
    0
    Ik ga mijn fret medicijnen geven en daarna mijn eigen medicijnen klaarmaken om te prikken en dan ga ik lekker naar bed in de hoop dat mijn hoofdpijn weg gaat en mijn rechteroog weer normaal gaat doen. Ik heb last dat hij niet helemaal goed wil scherp stellen. Ik heb inmiddels ook een lichte leesbril daardoor. Heel fijn. Vanmiddag ook plotseling duizelig geworden. Tja... misschien reactie op de komende iui en hormonen.....???? Wie zal het zeggen.

Slaap lekker allemaal en tot gauw weer.

13. muppettje

muppettje Fanatiek lid

Feb 7, 2010
    1,514
    175
    63
    @ Katalaya.. Dat is zeker onhandig.. Kun je het beter maar in de ochtend hebben. Ook qua spuiten lijkt me dat veel prettiger dan 12 uur s'nachts.

@ Pearl.. Vervelend die hoofdpijn. Het kan zomaar komen van de hormonen. Gebeurd toch veel in het lichaam. Slaap lekker!

Ik ga zo ook mn bedje opzoeken. Morgen half 9 in het zh zijn. Manlief zn zaakje daar even brengen en dan eerst maar weer naar huis.. en om half 10 er maar weer heen. Vind het wel weer spannend!

14. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Volgens mij kunnen we over een week of twee allemaal gaan nagelbijten...!

15. muppettje

muppettje Fanatiek lid

Feb 7, 2010
    1,514
    175
    63
    En laat ik nu al geen nagels meer hebben...:$

16. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,031
    0
    0
    Zo de pregnyl zit er weer in. Altijd vervelend die vloeistof erin spuiten. Telkens als je denkt het ergste gehad te hebben moet je nog even de rest erin spuiten. Maar uiteindelijk is het een paar seconden die "pijn". Maar het is weer klaar en ik heb geen zin om daarvoor helemaal naar de spoedeisende hulp te gaan. Kost ook weer veel geld.

Ik hoor het wel als jullie iui gelukt is (of niet). En ik laat het jullie natuurlijk ook weten. Maar pas 3 weken na de iui. Dat is de streefdatum van het ziekenhuis.

Slaap lekker allemaal.

17. savana

savana Lid

Jan 22, 2011
    99
    0
    0
    muppetje heel veel s6 morgen zal voor je duimen meid :D

katalaya nee mag niet nagelbijten hahaha heb eindeljk mijn nagels weer op 1 lengte hahaha

pearl slaap lekker meid hoop dat je hoofdpijn morgen is afgezakt is ook vaak zenuwen ;)

SLAAP LEKKER ALLEMAAL

18. muppettje

muppettje Fanatiek lid

Feb 7, 2010
    1,514
    175
    63
    @ Pearl.. Je hoeft dat toch niet zelf te bekostigen de spoedeisende hulp.

@ Savana.. Thanks voor het duimen..

Nou deze ronde kunnen we wel vergeten. Keurig netjes zaad erheen gebracht. Weer opgehaald. En wat blijkt de gyn wist niet dat we IUI hadden dus die bleek nog thuis te zijn. Hebben er 20 min op gewacht voordat ze er was. En manlief had maar 1 miljoen goede zwemmertjes. We hebben de IUI gekregen maar heb er totaal geen hoop op. Volgende ronde krijgen we weer IUI en als het zaad dan weer zo slecht is worden we aangemeld voor de IVF...

@ Savana en Pearl hoop dat jullie IUI morgen veel beter veroopt.. Mijn vingertjes gaan op volle toeren voor jullie!

19. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,452
    1,038
    113
    Female
    Hé Muppetje wat balen weer! Hopelijk krijg je uiteindelijk toch een goed resultaat, probeer positief te blijven! En wat stom van die gyn. Die communicatie in die ziekenhuizen kan nog wel verbeterd worden, als ik dat van iedereen zo hoor...

20. muppettje

muppettje Fanatiek lid

Feb 7, 2010
    1,514
    175
    63
    @ Kloko.. De gyn kan er in dit geval niks aan doen. Ze zei ook nog als ze had geweten dat er een IUI plaats vond dan had ze er allang geweest. De assistente moet zoiets regelen. Ze had ook helemaal geen gegevens van ons klaar liggen. Ik probeer positief te blijven..;)
    Wat ik zelf nog het minste vind is dat het zaad ineens heel slecht is terwijl het altijd goed was.

Share This Page