*neemt bosje bloemen van Butterfly dankbaar aan, let even niet op en verwerkt ze gedachtenloos tot een verantwoorde bloemensalade* Shit, wat doe ik nou? Ligt het aan mij, of kan die Puregon als bijwerking hebben dat ik wat sneller dingen vergeet? Het viel me de afgelopen week de hele tijd al op... Maareh, Butterfly... ik zou wel een beetje aangenaam nerveuzig worden van jou innestell... ik bedoel, toestand. Maar nu weten we allemaal dat sport levensgevaarlijk is, dus het kan ook een soort van zelfbescherming zijn...
Hey Katalaya, hmmmm vergeetachtig....het zou wat zijn.... Nerveuzig....hoezo......ikke...nerveus?.....nee....nerveus? waar heb je het over..........nou ECHT WEL DUS! ikke ook niet meer weten.... Volgens mij is mijn lichaam mij flink voor de gek aan het houden.... geloof er namelijk bar weinig van dat het met de eerste IUI gelijk gelukt zou zijn en dat dit nu allemaal recties zijn erop....puh puh... Maaarreeee...Sport...Levensgevaarlijk....hmmm...zou best een kunnen ja....
Rustig blijven, butterfly.... heeel rustig... denk aan kabbeled bergbeekje.... rustige plingelmuziek... ruuuustig... rustig! Relax, denk aan een warm bad.... harpmuziekje... rustig. Rustig. Doe eens rustig, ja! Rust. RUSTIG, verdikkeme! RUST!!!! RUUUUUUUUSSSSTTTTTT!!! (helpt niet, hè?)
Hhahahhahaahah.....nee niet echt nee..........nog minimaal 6 daagjes en dan kan ik ....ehhh...hoop ik....ehhh...misschien weet ik dan....tja...hoe dan ook.....nog minimaal 6 dagen.....PFFF.... ZENNNNNNNNNNN.....8)
Ah, joh, zes daagjes... Da's nog maar 518400 seconden. Ownee, dat helpt zeker niet, heh? Doen we 't zo: zes daagjes... da's nog maar 0,0164383561643836 jaar! Lijkt ook niet zo best... Afronden dan: 0.01 jaar. Is afgerond nul. Yess, de zes dagen zijn hierbij al voorbij! Hoe klinkt dat?
Kijk....dat klinkt toch al veel beter of niet? Maarree....als je toch zo goed kunt toveren.......... Kan je neit dan gelijk vandaag 2 streepjes ergens vandaan toveren............ Ach nee.....nu vraag ik natuurlijk een beetje te veel.....hahaha
Raar trouwens, hè? Dat je verstand denkt 'de IUI lukt echt niet meteen de eerste keer, waarom zou het uitgerekend bij mij wel de eerste keer lukken, terwijl bij al die anderen...blabla'. Maar ondertussen roept je gevoel: 'IK ben nu aan de beurt! Na alle ellende is het nu tijd voor gerechtigheid! Natuurlijk is het mij wél gegund meteen raak te schieten!' Maar zodra je zoiets hardop uitspreekt, Karma of zo... dan lukt het niet meer. Vergelijking: een hond een vernunftig kunstje laten zien, wat hij normaal gesproken ALTIJD doet, behalve bij publiek. En dan het thema van vandaag: Worden wij IUI-meiden nu straks zwanger van onze man of van de arts in het ziekenhuis?
Simsalabim: | | Even uitprinten, met viltstift mooi roze maken, en op je test plakken. Ik zou vandaag nog MvM bellen, als ik jou was!
Een biechtje: ik irriteer me dood aan die testen in negatief, om maar de illusie van een streepje te kunnen hebben. Ik heb een tijd geleden ergens eens een plaatje van een thermometer gepost met 37,0. Toen heb ik wat gephotoshopt, 'm in negatief gezet, en er 37,8 van gemaakt. Werd me niet zo erg in dank afgenomen... *grijns*
Hahahahahhahah.....nee inderdaad.....ach...je moet er wel een beetje nuchter onder blijven......ik maak mezelf ook wel eens gek, maar aan de andere kant als ik weer terug ben met beide benen op aarde denk ik weer, wat komt dat komt.....heb er nu toch geen hand meer in....ja toch? Behalve natuurlijk de streepjes van Katalaya.......dan ben ik vandaag nog zwanger...... Ik was laatst op een ander formu met een meid aan het kletsen....ook haar eerste IUI gehad....en zat in haar ww..... We hebben ook wat afgelachen en elkaar moed ingepraat....maar nu! Gisteren een berichtje dat ze nu toch een paar dagen over tijd was en een test heeft gedaan en zowaar....positief. ook een bloedtest gedaan en die was ook positief....dus het kan wel.....
Ah, dat zijn de betere berichten!!! Zullen we de topic-titel veranderen in 'allemaal 1e keer IUI-positief-club'? Of is dat het lot te hard tarten? (tarten? wa's dat nou weer voor dom woord... tarten... Ik tart, jij tart, wij hebben getart... Ik heb hier helemaal geen plaatje bij...)
Ja mooi he......ik was al net zo blij voor haar alsof ik hetzelf was hahahahhahahah.......maar inderdaad wel mooi Nou ik denk iderdaard dat je het lot toch een beetje Tart ermee ja.....of je kunt zeggen.....wij tarten het.....wij hebben het getart.....op de een of andere manier moet ik dan denken aan een mooie grote chocoladetaart.....hmmmm....
Die taart ziet er heerlijk uit heb ik ook wel zin in hahaha... Zo mn werkdagje zit erweer op.. Er is hier heel wat afgekletst gezellig.... Dat zou geweldig zn butterfly dat je zwanger bent met de 1ste iui... Daar we doen we het allemaal voor!!!!
Hey muppetje, so jij hebt een lekker kort dagje.....heerlijk...had ik dat maar hahah .... Dat zou inderdaad mooi zijn en dan met die lekkere taart op schoot .....mmmmm...begin al te watertanden.... Nou ik heb het gelukkig toch nog onverwacht wat drukker gekregen vandaag op mn werk......gelukkig...was eerst zo rustig dat ik dacht, mijn god hoe moeetn die 8 uur omgaan....maar heb nu toch wat bezigheidstherapie gekregen ... en nog wat nieuws bij jou Muppettje?
Goeiemiddag dames...!! Nou mijn 2de iui zit er weer op, dus weer afwachten..!! Had even een vraagje aan jullie hebben jullie bijwerkingen van de pregnyl? Het lijkt wel zins ik de pregnyl gespoten heb dat ik het ineens heel warm kan krijgen, ik werd vanmorgen zeiknat wakker, en ik heb het normaal altijd koud......
@ butterfly6.. Ik ben 4 maand terug door een reorganisatie ontslagen en nu heb ik sinds paar weken weer werk gevonden wel als oproepkracht maar ik zit er wel weer tussen en hoop dat ik ooit vaste uren krijg. Ik heb hier geen nieuws had gister middag rond een uur of 2 vreselijke kramp dus dacht dat zal mn darmen wel weer zn maar na 30 min was het ook gewoon weer weg heel vaag. Mn zus nog van nou dat kan best een innesteling zn.. jaja nou ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik bij gelijk de 1ste iui zwanger ben. @ Bloemetjes... Ik weet eigenlijk niet wat de bijwerkingen zn. Heb je de bijsluiter niet meer.? Toen die spuit bij mij is gezet vond ik het na de tijd beetje gevoelig..
@ muppetje ik heb net even op internet gekeken maar kan er eigenlijk niks over vinden....wanneer mag jij testen???
@Muppetje: oei das minder...het ontslag dan.....maar wel goed dat je weer ergens bent begonnen....wie weet he... Die krampen is idd wel raar, maar hoe ver ben je nu na de IUI? Je had toch 1 dag na mij de IUI gehad of heb ik dat nu verkeerd? @Bloemetjes: ik heb wel gelezen dat Pregnyl wel dat soort bijwerking heeft bij sommige meiden, maar ik heb hem zelf niet meer hoeven te spuiten in mijn eerste ronde IUI dus ik heb er ook nog geen ervaring mee helaas....
Ach we wachten het wel af...heb bij de eerste iui helemaal geen last gehad van de pregnyl maar nu wel...
@ butterfly... Ja ben blij dat ik weer iets heb. Hoop op deze manier vaste uren te krijgen. Ik ben idd een dagje later dan jouw. @ bloemetjes.. Jammer dat je niks heb kunnen vinden allicht kun je eens horen bij de assistent misschien dat zij dat weet. Ook weer spannend voor jou 2de iui... Mn duimen draaien voor iedereen hier..