IUI in 2011.....wie nog meer??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anita85, 16 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. framboos

framboos Actief lid

19 nov 2010
    468
    0
    16
    België
    @Kloko: Wat hebben ze dan als reden aangegeven dat het al zo lang duurt? De geluksfactor?
    Nou, kan me voorstellen dat je er weer wat vertrouwen in hebt nu je de bevestiging hebt gekregen dat alles prima werkt. En de samenlevingstest OK, da's ook heel goed nieuws.
    Ik zou zeggen, waar wacht je nog op? Klussen!! :)
    Moest het ondertussen lukken, laat dan wel wat weten, he, dan maken we mee een vruegdesprongetje :)

2. 8bree

8bree Actief lid

23 dec 2010
    266
    0
    0
    Groningen
    Hoi meiden... ik ben er weer. :)

Ff een vakantie periode gehad (zonder manlief) naar de VS om mijn familie te zien. Het is leuk om goede dingen te lezen en horen, en een paar van je zitten echt dicht bij de testdagen :) yippeee.. Pura Vida is ook net zwanger geworden van haar 1e iui. leuk eh?! Ik zit midden in mijn cyclus en wacht tot over 3 weken wanneer mijn man terug komt van Afghanistan. Hopelijk is dit optijd voor een poging, maar ik geniet er sowieso HEEL veel van hem! Niks te melden, ik wilde gewoon iets zeggen, en ik hoop voor jullie dat het dit keer raak is tuurlijk! Kusjes uit Grunn.....

Bree

3. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hoi 8Bree, welkom weer thuis, leuk je berichtje voor ons allemaal.
    Je man zit dus bij defensie (denk ik) gezien je berichtje over dat hij in Afhanistan zit. Lijkt me zwaar voor je.
    Je hebt dus familie in Amerika, leuk en minder leuk?
    Er zijn inderdaad een aantal zwanger geworden, goed he.
    Ik zit in de wachtperiode...

4. sally26

sally26 Lid

16 nov 2009
    32
    0
    0
    flevoland
    Hey noa

ik spuit geen hormone omdat mijn cyclus gewoon goed is en alles er goed uitziet.
    Ik moest dan wel net pregnyl spuiten eentje.

Hoe lang zijn jullie al bezig?
    Oja ik zit in lelystad ziekenhuis
    Gr. Sally

5. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hoi Sally,
    Wat fijn dat je geen hormonen hoeft te spuiten, behalve de Pregnyl.

Wij zijn al 3 jaar medisch en ik spuit al ruim 2 jaar jaar Puregon en Pregnyl. Zitten nu in de 4e IUI...op het wachtbankje.

Wij zitten in de VU
    Groetjes

6. PuraVida

PuraVida Actief lid

9 feb 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

@Bobbing, Chocochicks en Sally gezellig dat jullie meekletsten.

@Sally, succes met de eerste IUI morgen.

@Noa, spannend voor jou die laatste dagen voor je NOD.

@Katalaya, super meid! Eindelijk een follikel aan de juist kant. Ik hoop het voor je.

7. sally26

sally26 Lid

16 nov 2009
    32
    0
    0
    flevoland
    hoi puravida

gefeliciteerd met je zwangerschap!
    ik lees dat dit je eerste iui was super zeg!
    mag ik vragen waarom jullie iui moesten doen?
    was er iets niet goed of was juist alles goed en lukte het gewoon niet?

ik heb ook over het algemeen een vraag aan iedereen???
    ik heb gisteren pregnyl gespoten en ik heb nu best last van mijn eierstokken is dit normaal???

groetjes sally

8. PuraVida

PuraVida Actief lid

9 feb 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sally, wij zijn in maart 2009 gestopt met de pil. Na een jaar in het ziekenhuis terecht gekomen en beiden allerlei onderzoeken gehad. Uit de sementest bleek dat het zaad van mijn man maar 4% normaal gevormd was. De beweeglijkheid en kwaliteit (A+B) was echter prima en >70%. Wij zijn dan ook voor een jaar naar huis gestuurd, omdat er geen enkele reden was om aan te nemen dat het niet in het tweede jaar zou lukken. Conclusie: onbegrepen subfertiliteit omdat ook in dit tweede jaar een zwangerschap uitbleef. Nu dan eind maar de eerste van zes van IUI achter de rug en hoewel ik echt geen rekening had gehouden met het feit dat het na de eerste poging wel eens raak zou kunnen zijn, ben ik nu toch echt zwanger.

Ik heb ook pregnyl gespoten, maar herken je symptomen niet. Ik kan me er echter wel iets bij voorstellen, want je eitjes staan letterlijk 'op springen'. Succes!

9. 8bree

8bree Actief lid

23 dec 2010
    266
    0
    0
    Groningen
    @noa... idd mijn man zit bij de defensie, en is al ruim 6 weken weg. Ik kom zelfs uit Amerika, en woon maar 3 jaar in NL... dus mijn hele familie is in de VS! haha Wel moeilijk dat hij zo ver weg is voor zo lang, en het helpt niet dat ik ongeduldig ben om zwanger te worden! haha... dus dit pauze is ff goed voor mijn mental health! ;)

@rest... wie zit nu te wachten, en nog hoe lang tot jullie mogen testen?? Het is lente, dus ik hoop dat 'love is in the air' en dat we allemaal zwanger kunnen worden! haha (optimistische eh?)

Bree

10. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Ben vannacht ongesteld geworden :(:x
    Mijn poging is weer verkeken dus, kukel zo van het wachtbankje af

11. framboos

framboos Actief lid

19 nov 2010
    468
    0
    16
    België
    @Noa: aiai.. knuffel, meid :( Ik baal met je mee.

@Bree: welkom terug uit the states :) Ginds was het vast iets zonniger dan hier? Wat hou jij dat lang uit zonder je man! Ik zou de muren oplopen! Mijn man heeft ook 2 jaar in het buitenland gewerkt en hij kwam enkel in het weekend naar huis.. soms eens weekend doorwerken en dan kwam hij pas na 12 dagen terug.. en ik werd toen al gek :D Bravo voor jou!

Bree, ik geef je gelijk: hopelijk brengt de paashaas voor ons allemaal een mandje vol met goed nieuws, he!

12. sally26

sally26 Lid

16 nov 2009
    32
    0
    0
    flevoland
    hey meiden!

* Noa wat vervelend voor je hoop dat het volgende mnd beter nieuws is!

ik heb gisteren de inseminatie gehad en het viel mij 100% mee!
    het zaad zag er super uit en de hoeveelheid ook 46 mil.
    dus was eigenlijk nergens nerveus voor hahah.
    en nu maar af wachten! wie zitten er nog meer op de wacht stoel?

groetjes sally

13. framboos

framboos Actief lid

19 nov 2010
    468
    0
    16
    België
    ik zit op het wachtstoeltje.. alweer :) Nog een weekje te gaan en dan weten we het ook alweer!
    Fijn dat je de iui vond meevallen. Het is in feite hetzelfde als een gewone echo bij de gyn. Even snel.
    En nu 14 dagen in spanning afwachten.. hopelijk kan je je gedachten wat verzetten :)

14. sally26

sally26 Lid

16 nov 2009
    32
    0
    0
    flevoland
    ja gelukkig heb ik het aankomende week lekker druk!
    ja weet ik je ik vind een echo nog vervelende omdat ze dan om je baarmoeder heen gaan en zoeken naar je eierstokken.
    ik hoop voor je dat je deze mnd geluk hebt!!!

groetjes sally

15. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik ben ook wachtende. Ik zit nu op de derde dag na de vierde IUI.

16. framboos

framboos Actief lid

19 nov 2010
    468
    0
    16
    België
    Hier heb ik weer iets vervelends voor: vandaag dag 11 na IUI (en dag 10 na eisprong) en vanochtend reeds bruinverlies.. pff. Ik vermoed dat mijn lichaam deze cyclus echt geen zin heeft. Het is echt bijna een jaar geleden dat ik last had van vroegtijdig bruin, te wijten aan veel te dun baarmoederslijmvlies. Ik was net zo blij dat ik daar vanaf was!

Zijn er hier nog geen zwangeren die zich moeten melden? Nood aan wat positief nieuws! Er moesten toch een paar meiden testen rond 16/04?

17. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Framboos, ik zeg 'innestelbloedinkje'!!!

18. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ framboos, ik ga mee met het nieuws van Katalaya, gewoon 'gaan voor een innestelingsbloeding' :)

Ik had de 16e mijn NOD maar werd op de 14e april ongesteld :(:(:( Begin vanavond weer met nieuwe ronde prikken...

19. 8bree

8bree Actief lid

23 dec 2010
    266
    0
    0
    Groningen
    framboos! Had ook gelijk gedacht op innesteling bloed! DUH! Je zit echt op de juiste periode om dat te hebben. Toch? Dacht je daar niet op??

Bree

20. framboos

framboos Actief lid

19 nov 2010
    468
    0
    16
    België
    Ja, ik had er wel aan gedacht (ook al denk ik dat het meestal wel gebeurt zonder bloedverlies), maar het zal toch niet voor deze maand zijn: ben ongesteld geworden 10,5 dagen na de eisprong. Is ook niet wat het moet zijn, he? Ik wijt het maar aan te dun slijmvlies, ze hebben het 1x gemeten op dag 18 en toen was het maar 6cm. En 3 dagen later was de iui al. Raar dat ze het bij mijn laatste fm niet meer gemeten hebben. Vreemde cyclus, hoor: 1° helft 21 dagen en 2° helft 10 dagen.

Vanavond eens bellen naar het ziekenhuis om de menopur op te halen en vanaf morgen dan wellicht zelf prikken (moet dat nog leren!) *huiver*

Deel Deze Pagina