IUI in 2011.....wie nog meer??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anita85, 16 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ muppetje ja dat is een goeie dat ga ik zeker even navragen bij de assistent. Mijn duimen draaien ook voor iedereen wat is het toch spannend hè..!!

2. framboos

framboos Actief lid

19 nov 2010
    468
    0
    16
    België
    Jeetje, wat wordt er hier gezellig gekletst! Ik kan al bijna niet meer mee :)

Vanmorgen ongi geworden, zoals verwacht. Mijn lichaam heeft me nog geranseld door eerst 12 uur flinke krampen te produceren alvorens over te gaan tot de 'rode vlag' :x

Zonet gebeld voor de eerste FM. Dat is op 31 januari, op dag 12. Netjes. Het is wel weer bij een andere gyn, de derde in het rijtje al. Da's het leuke aan het ziekenhuis, he, als de ene zijn spreekuur vol zit, schuiven ze je gewoon naar een andere gyn op. Nou ja, de IUI is zelfs in een ander ziekenhuis (mijne is te klein voor dergelijke 'ingrepen' :$), dus da's ginds dan wéér bij een onbekende gyn.
    Ondertussen al helemáál geen schaamte meer om de 'gynaecologische stoel' te bestijgen voor onbekende ogen! :D Ik ga goed getraind zijn tegen dat ik ooit moet bevallen.

@bloemetjes: klinkt zoals opvliegers.. best mogelijk van al die hormonen. Ik heb dat twee keer gehad tijdens Clomid. Ofwel heb je een griepje vast en is je lichaam aan het vechten daartegen, daar kan je ook kletsnat van wakker worden.

@anita: en? en?

3. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Balen Framboos... Ach, deze ronde was een oefenronde, volgende ronde ga je voor het 'echie', okay?

Ja, inderdaad verbazend hoe je gewend raakt aan dat paalzitten, hè?

4. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Katalaya@ hahahha Paalzitten...maar inderdaad eerst is het erg onwenning maar nu weet je bewijzen van niet beter!! Framboos@ balen dat je ongesteld bent geworden zeg..!! Het lijken inderdaad net opvliegers.......

5. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ framboos
    nog niets maar wel buik pijn dus komt vanavond of morgen. Moet natuurlijk wel een dag op je achter blijven :p We gaan onze traditie doorzetten......

@ andere meiden
    ben gelukkkig niet de enige die gestoord is. Jullie kunnen er ook wat van!

@ hier
    bij elke ongi gevoel ren ik naar de wc maar het komt nog niet. Getsie

6. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Anita spannend zeg...!!

7. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    @ Anita spannend meid hoop het zo voor je!

@ Katalaya de paalzitter houden we erin..;)

Wie moest er gisteren ook alweer naar de HA weet iemand hoe dat is afgelopen.?

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Volgens mij was dat Sennae.

SENNAE, MELDPLICHT!!!

9. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames....ben ik weerrrrr....;)

@Muppettje: had ik het toch goed...gaan we dus enigzins gelijk op;)...spannend

@Framboos: Jammer meid, maar inderdaad zie het als een aanloop naar de 2e ....;)

@Katalaya: .....Paalzitten.....hahhahaha he kom je er toch op... ik noem het altijd....."zeg n's cheeesseee" ;)

@Anita: je moet toch een beetje "prettig gestoord" zijn :$:D..voorkomt dat je prettig....doordraait...:p

@Hier: voel momenteel ff niets...wat op zich wel lekker is na la die krampjes en hoofdpijnen enzovoorts......we staan in de wacht he...heb gelukkig een redelijk druk weekend voor de boeg en hoef dus niet continue mee bezig te houden dus dat is wel fijn....

10. Sennae

Sennae Lid

15 jan 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoi dames sorry voor mij late reactie.
    Nou zoals afgesproken zijn we gister naar de huisarts geweest.
    En die heeft ons vertelt dat de zaadcellen van mij man niet goed genoeg bewegen om zwanger te raken.
    Dus de kans op een natuurlijke bevruchting is nihiel...

Volgende week krijgen we te horen wat onze beste kansen zijn.
    Hij gaat met en gyn overleggen.

Dus ik zit nog steeds in spannig.....

(dames moet ik me zorgen maken):(

Liefs mij...

11. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sennea wat is dat ontzettend moeilijk, denk je eindelijk iets te horen en dan moet je als nog wachten en weet je nog steeds niet waar je aan toe bent..!! Helaas werkt dat zo in de mmm. Ik wil je heel veel succes wensen

12. Sennae

Sennae Lid

15 jan 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL

Ag ja het zij zo...
    Veel kan ik er niet aan veranderen....
    Maar toch bedankt Bloemetjes:)

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Oké, het is niet de uitslag waar jullie op gehoopt hadden, maar het kon erger.

De doc zegt dat ze niet 'genoeg' bewegen. Dus er zijn zaadcellen aangetroffen, en ze leven.

Ik denk dat je je - afhankelijk van met hoeveel ze zijn - moet voorbereiden op IUI of ICSI.

Toch wel klote, als je van het romantische idee van kindje maken uitging...

Vanaf 13:00 tot 15:00 zit ons toekomstige kindje in een potje... Ook een raar idee...

Ik merk wel bijwerkingen van de Pregnyl: ik heb flinke last van mijn borsten. Echt dezelfde pijn als wat ik normaal gesproken wel eens na de eisprong had, dat branderige gevoel. Ook een beetje weeïg in mijn maag. Man, ik ben nog niet eens zwanger...

14. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sennae: dat is inderdaad minder leuk nieuws en dat wachten al helemaal, maar kop op ze weten nu waar het aan ligt en je kunt nu gaan kijken hoe je dat gaat aanpakken.....sterkte!

Hier is het vandaag een wazige boel.....gisteren helemaal nergens last van.....vandaag des te meer....:(
    Tijdens het douchen voelde ik al een trekkend gevoel laag onder in mn buik....net of mijn baarmoeder aan het trekken was......
    Nu hebben is het net of ik een soort van ongi gevoel heb...zo van het kan elk moment beginnen....en heb ook weer wat steken in mijn borsten.....al met al....it's all back! ;)
    Nou goed ..... we bekijken het maar zo.....vandaag is vrijdag :D... bijna weekend dus...
    Vanavond een verjaardag, morgen met mam de stad in en zondag poetsen en bij mijn ouders koffie drinken.....Bezigheidstherapie zullen we het maar noemen......:p

15. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oehhhh spannend butterfly wanneer zou je kunnen testen?? En inderdaad hou jezelf maar lekker bezig..!! Hahahaha gaat de tijd lekker snel

16. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Bloemetjes,

ik denk dat ik vanaf volgende week woensdag zou kunnen testen en idd vind het nu toch wel benauwend spannend worden ahhahahah :D...... slaap nu ook niet zo vast....vannacht ook weer om half 4 wakker geworden op de bank hahahahah....en dan maar naar boven verhuisd en toen moeite met in slaap vallen...terwijl ik dat echt nooit heb....val meestal als een blok in slaap....dus.....gebeurt vanalles daarbinnen in.....;)

En jij....hoe voel jij je vandaag?

17. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oehh spannend.....dat slechter slapen zou een teken kunnen zijn..mijn duimen draaien!! Heb jezelf een gevoel?? Uhmm met mij alles goed hoor, ben aan het werk maar heb helemaal geen zin blehhhhh...!!!!

18. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Bloemetjes,

nou ik hoop het zo...maar we zullen netjes geduld moeten hebben...blehhhh...haat dat woord hahah...;)
    Ik weet niet wat mijn voorgevoel is....dat laat me nog al eens in de steek....hahahah....het ene moment denk ik van wel het andere van niet....dus.....

en jah...vrijdag is zo'n dag dat je geen zin hebt.....maar ja is wel bijna weeekend....:D...ik moet wel zeggen dat ik vandaag wel goed gemutst ben...ondanks de klachtjes....sta er positief in vandaag ..... en dat in mijn wachtdagen hahahhahah...:D;)

19. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    @ Sennea Dat is balen zeg maar denk idd ook dat je of iui krijgt of icsi. Bij ons is er geen wachtlijst van de iui weet niet hoe dat in andere ziekenhuizen is. Bij ons was het zo dat we eerst 12x clomid moesten gebruiken en dat sla je nu denk ik wel over. Word je nu ook doorverwezen naar het ZH omdaar onder behandeling te komen.?

@ butterfly... wat lees ik nou.. Krijg je al symptonen... Dat zou geweldig zn als het raak is! Mn duimen draaien! Vreselijk is dat als je gevoel je volledig in de steek laat hier bij mij ook..:(

@ Katalaya succes vandaag en mn duimen maken overuren!

@ bloemetjes het is vrijdag dan krijg je dat..:)

@ Anita nog steeds niet ongi.?

@ framboos wat ontzettend shit zeg. Hoe gaat het met je.?

20. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Muppettje,

ja raar is dat 1 dag helemaal niks en dan sta je op en voel je ineens vanalles......raar is dat.....maar wil me nog geen hoop maken, kunnen net zo goed ook verschijnselen zijn dat de ongi eraan komt.
    Ik hou me dat dus ook nog steeds voor, dan kan het alleen maar mevallen toch!
    En hoe is het nog bij jou? Voel je al iets? of beter gezegd wat is je gevoel?

Deel Deze Pagina