negatief getest!! geen spoor van ongi.. ik ben nu helemaal in de war, ga een afspraak maken met de dokter voor morgen voor een bloedtest want ik kan dit nie aan.
ow ja en het ergste is, ik heb t aan mezelf te danken dat ik twijfel e.. ik moest eigenlijk niet naar toilet, dus twas echt maar een bodempje in mn potje.. en ik druppelde zoveel mogelijk urine in de test en er verscheen meteen een 2de streep.. ik gaf een klein kreetje en toen verdween die weer! zo, babybelle was er n tydje van verlost maar zit nu weer middenin de stress!!!
@moedertje: de iui zelf is absoluut niks om je zorgen over te maken, je voelt er niks van en het is geklaard op 2min. Als je ook hormonen zult moeten nemen, zal je misschien moeten beginnen met spuiten. En soms wat opgeblazen of humeurig lopen, maar niks om tegenaan te zien. @babybelle: ben je wel zeker dat je op die bepaalde dag je ei hebt gehad? Ik zou toch beginnen temperaturen als ik jou was, dan zie je een verhoging 2 dagen na de eisprong en dan kan je de dag van je ongi netjes uitrekenen. Dit heeft mij al heel wat twijfel en onzekerheid bespaard! Misschien heb je voor wat ik vorige maand voorhad: eipijn maar geen eisprong! Dat ei is de week erna pas gesprongen, gelukkig had ik het in de mot via temperaturen. Dus ook ongi een week later. Het lichaam doet raar, dat is duidelijk. Ahja, en die 14 dagen na de ongi, bij mij zijn dat er al vaak 16 geweest ook.. en ook steeds negatief getest. Nou, hoe dan ook, geen leuke situatie voor jou, he.. zou je niet nog een dag of twee wachten eer je naar de arts belt? Hier zonet de 6de iui achter de rug, de eerste keer sinds ik van ziekenhuis veranderd ben. Heel vriendelijke gyn, nam zijn tijd, de iui zelf duurde ook langer dan 2 sec en.. ik moest nadien 5min blijven liggen en de stoel werd naar achter gekanteld! Zoals het ook hoort! In de vorige kliniek was ik na 2min weer in de gang: zaad erin en "aankleden, mevrouw"! En nu heb ik ook een hele uitleg gekregen over wat er fout zou kunnen zijn, welke behandelingen ze allemaal nog kunnen doen daarvoor, dat ik nog niet moest panikeren met zulk goed zaad (ventje had voor 94 miljoen zwemmers gezorgd! Voorheen steeds maar 25 miljoen.. misschien dat die alcoholloze weken toch zijn vruchten afwerpen? ) En nu.. wachten geblazen!
@babybelle: wat die pendel betreft, er zijn enkele meiden hier op het forum die kunnen pendelen. Je stelt dan een vraag (over gelijk wat vb wanneer heb ik een positieve test, of welk geslacht zal mijn kindje hebben) en zij pendelen voor je. Er hebben er bij mij 2 krak hetzelfde gezegd, positieve test in september en een jongen. Ik zal niet beweren dat ik me daar aan vasthoud, leek me gewoon eens tof De vorige pendel is alleszins niet uitgekomen.. Zwanger in september zou al betekenen dat deze iui zal mislukken.. hmm.. naaah, daar denken we zéker nog niet aan!
hoi, oke zesde poging, al t mogelijke gedaan en nu t wachten... ik wens je heeeeeel veeeeel succes! moge t dit keer raak zijn.. met 94mmiljoen snap ik eigenlijk nie hoe t kan missen maar goed ik zwijg liever ha ha ja wat de pendel betreft, idd je kan t voor de fun eens proberen maar ja geloven doe ik er nie in... als ik me daar nog extra mee moet bezig houden dan heb ik denk ik grys haren tegen mn 30ste hahaha trouwens over mn ei e.. ik temperatuur idd nie maar ik heb wel elk maand op e 6de mijn regels .. en dan op de 6de met buikpijn en een heel erg vloeien e.. dat stilletjes aan beginnen bloeden en bruin en roze is altyd enkele dagen ervoor, echt altyd.. dit weet ik weer omdat ik het heb op geschreven.. al bijna een jaar. en nu plots is het anders? maar he was het dom van mij om zo met keiweinig urine alsnog te testen of heeft dat volgens jou geen effect? het is eerlijk gezegd wel teleurstellend.. en ja verder over mijn eisprong.. ik heb geklust van meteen na mijn ongi tot mijn eisprong zeker voorbij was.. om de 2 dagen.. heeft in totaal 11 of 12 dagen ongeveer geduurd, dus een dag wel een dag niet klussen. zo vaak hebben we t sinds we proberen in alle eerlijkheid niet gedaan. en nu blijven mn regels weg dus ja.. alles bij elkaar ga ik natuurlijk hopen e. alleen die verdomde tests!!!
Al meer nieuws, babybelle? Lijkt me inderdaad dat jullie een goed klusschema hebben Ik heb daar wel moeite mee soms.. op den duur is het een 'opdracht' en wanneer het ei dan gesprongen is, is dat even anderhalve week geen geklus, even op adem komen
@framboos, nee helaas.. ik heb negatief getest. ik denk wel dat ze gauw zullen doorkomen, begin t te voelen. nou het was geen schema hoor.. juist omdat t spontaan was(en ik die wel in mn achterhoofd denkt van oh dit is iig niet slecht haha) ging t zo goed snap je. want idd met die druk erop lukt t ons ook nie.. ik spreek thuis nie meer van oh vandaag eisprong ofzo .... pas als t bijna mn nod is ga ik terugtellen en dit keer doordat we t zo vaak hadden gedaan dacht ik van ja missch toch een kans, zeker als je ongi juist dan wegblijven!! maar goed, met negatieve testen kan je ook nie zoveel e
babyballe: wat jammer dat het een negatieve test was. Ik ben benieuwd naar wat de dokter zegt. Hier is de eerste IUI mislukt. Vandaag ongesteld geworden. (was pas dag 11 na de IUI, dus luteale fase erg kort. is bij mij wel vaker zo, maar in het ziekenhuis zeggen ze daar niks over. Nu eerst lekker op vakantie en dan eind augustus poging 2. Jullie allemaal heel veel succes!
ikkeB.. ooh wat jammer,nou ik heb dus ook een korte luteale fase.. maar t begint dus met rozig en bruin en weinig bloed.. en ze komen vaak pas heftig door op dag 30. dus vandaar dat ik dit nu zo raar vind. nou geniet van je vakantie.. wij zijn zelf van plan richting italie te gaan eind volgende week of begin van de week erna(met de auto dus we kunnen zelf beetje plannen) hopelijk ontstress je helemaal en zal poging 2 lukken!! ik begin trouwens wat roze te verliezen.. op de wc papier zie je echt zoo heeel lichtroze ma goed dat zal wel t begin zijn. ben vandaag toch niet naar de dokter gegaan.. ik heb afgebeld en ik d8.. als ze morgen nie doorkomen dan kan ikmorgenavond nog gaan, dan hebben ze vrye raadpleging. s wel balen dit.. ben bijna 3 jaar bezig
babybelle: Italie kllinkt helemaal goed. Lekker ff weg! Je hoort vaker dat mensen na een test ineens wel ongesteld worden. Ze zeggen dat je dan schijnzwanger bent. Je heb soms klachten en wordt niet ongesteld, omdat je het gewoon te graag wilt. een vreemde situatie, maar het gebeurt. de moeder van mijn schoonzusje had dit vroeger elke maand. ze werd niet ongesteld tot ze een test deed. een half uur later was ze dan ongesteld. het maakte niet uit hoe lang ze wachtte. Bizar, maar waar.
ja echt heel apart idd.. ma goed.. ik heb dit nog nooit gehad en dit keer was t in een natuurlijke cyslus waarvan ik overigens minder verwachtte dan bijv tydens de iui's weet je wel. je hebt tydens een behandeling meer kans natuurlijk en dan ga je er ook echt in geloven dat t zomaar effe kan lukken e.. ma goed.. ik word gek van dat gepieker en gedenk. ik heb nog steeds tydens t vegen heel licht babyroze afscheiding. dus ja tzal wel niet e..
Ik vertrek morgen voor een weekendje Duitsland, dus zal hier ook niet veel komen vertellen. Er is ook niks te zeggen hier, ik ben aan het wachten! @babybelle: toch goed dat je jezelf voorgehouden hebt om in september weer met behandelingen te starten, hoor. Je kan niet blijven en blijven proberen en teleurstellingen verwerken. @ikke: wat jammer dat het mislukt is! Volgende keer weer een kans, meid! Geniet eerst van je verlof en denk even aan andere zaken.
Hoi meiden.... leuk dat de vakantie periode begint. Ik hoop dat je allemaal genieten van de zon (waar de zon nu is, weet ik niet!?) haha. Vandaag mijn 4e poging, en ik hoop natuurlijk mijn laatste (maar dat hoop ik elke keer!). Het is dit keer een paar dagen vroeger dan normaal, ik weet niet waarom, maar dat is de kans die je hebt als je in je natuurlijk cyclus bezig bent. Framboos.... geniet heeeeel veel van je vakantie, ik denk dat het enorm helpt als je niet echt super mee bezig ben in je gedachten (ben ik zwanger, is het gelukt, etc)... dus misschien help dat tegen stress! voor de rest, geen nieuws hier.... vandaag mijn poging, en ik wens jullie allemaal veel sterkte en succes met de pogingen of met je wijntje/en mensturatie. Bree
leuk die vakanties idd!! effe weg en zinnen verzetten! ik denk dat dat je lichaam ook wel helpt e.. dus succes!! @framboos, ja idd we hebben slecht zaad dus ja we moeten vroeg of laat door met de behandelingen uiteraard.. @bree.. heel veel succes meid! dat je iui vroeger is zal wel te maken hebben met dat je ei vroeg is gerijpt dit keer. ik heb mijn eerste iui gehad op dag 24 van mijn cyclus en de 2de op dag 16 dacht ik. dus zo zie je maar. nou dames!! hier nog steeds geen ongi te bekennen.. eergisteren voor t laatst getest.. ik hoop natuurlijk dat ze wegblijven want heb hier en daar gelezen dat je ook een late innesteling kan hebben gehad met gevolg dat je pas laat positief kan testen omdat dus daardoor je hcg ook trager zal stijgen.. a7um a7um een hele boterham om mezelf te overtuigen. ma goed.. ik kan toch niks anders doen dan afwachten, k durf haast niet te testen.. mn afspraak met ha gisteren heb ik afgebeld en vanavond om 17u hebben ze vrye raadpleging dus ik denk dat ik wel effetjes bloed ga laten prikken hoor of niet dames?
Hi dames, hoop dat er inmiddels een aantal van jullie zijn die zwanger zijn met behulp van IUI (of toch spontaan, want dat schijnt ook wel eens te gebeuren). Mijn eerste IUI is mislukt, de 2e ook maar dan doordat m'n vriend niet al het zaad heeft kunnen opvangen dus ging het uiteindelijk niet door. Deze week heb ik mijn 3e IUI gehad (wat telt als de 2e, dus heb er nog steeds 4 te gaan mocht het nu niet gelukt zijn). Had erg veel pijn bij het inbrengen van het zaad, meer dan de vorige keer. Gelukkig is het niet meer dan een minuut en je weet waar je het voor doet. Ik voel sinds vanmorgen krampjes in mijn onderbuik ... en eigenlijk voelt het wel goed ; alsof het gelukt is. Natuurlijk kan ik dat nog helemaal niet weten, maar het zou best eens zo kunnen zijn. Woensdag over een week dan weet ik het , nu nog ff afwachten.
@Tori: er zijn er al een aantal zwanger geworden ondertussen, ja.. ik niet helaas! Ik hoop dat onze beurt nog komt! Je zit dus bij mij op het wachtbankje Ik heb woensdag de 6de iui gehad. Nog even geduld dus.
nogmaals heel veel succes dames! hier eentje met roze afscheiding.. heb zelfs af en toe een bloedspikkeltje gezien. maar t komt en gaat is dat normaal? vanmiddag wilde ik opgeven en nu net zie ik weer dat t witte is wedergekeerd!!! babybelle wordt goeee zot!!!!
@framboos : da's toevallig, ik ook op woensdag! Nou, dan weten we het tegelijk. Ik hoop het zo voor ons beiden dat het positief is. Wij zijn nu wel aan de beurt zou je zeggen .
babybell: nou jou lichaam houdt wel van een beetje spanning. Ik maar denken dat ik toch ergens tussen je berichtjes zou lezen of het wel of niet is gelukt, maar nog steeds niks. Het lijkt me super onrustig voor je. Pas je wel een beetje op met dingen op internet opzoeken? Vaak gaat het daar om de uitzonderingen. En natuurlijk kun jij ook een uitzondering zijn, maar misschien ben je dat ook niet. Ik hoop echt dat het je is gelukt en dat de huisarts positief heeft getest met het prikken van bloed. Ik zal het voor mijn vakantie niet meer lezen, maar als ik terug kom dan weet jet het in ieder geval zeker. Succes meiden op het wachtbankje. Ik hoop voor jullie dat jullie beide op het goede bankje zitten dit keer. Mocht dat zo wezen, willen jullie dan het goede bankje in een opvallend kleurtje spuiten, kan de rest voortaan ook op dat bankje plaatsnemen fijne vakantie voor degene die dit ook hebben.
hoi dames ben ongesteld! is wel balen maar ik weet t nu tenminste.. hoelanger t duurde hoe meer ik ging denken dat t raak kon zijn en das ook slopend. nou dames, heel veel succes voor de volgende ronde. en veel plezier op vakantie voor diegene die gaan vertrekken. grtjs Babybelle