IUI in 2011.....wie nog meer??

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by anita85, Jan 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muppettje

muppettje Fanatiek lid

Feb 7, 2010
    1,514
    175
    63
    mijn gevoel zegt dat, dat ik niet zwanger ben. Ik kan het me ook niet voorstellen dat het nu ineens raak zal zn. Maar denk wel dat ik donderdag ga testen.. het wachten is zo rot....

2. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

Jan 18, 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    jah zo voel ik me ook wel de hele tijd....maar goed aan ene kant denk ik hoe groot is de kans dat het in 1 keer raak is.....op de natuurlijke manier is die kans al klein...ahhahaha...maar goed, ik was idd ook zo aan het denken of donderdag of lekker van het weekend, tenzij ik of course voor die tijd ongesteld word.....
    jeetje we beginnen nu toch wel de spannende dagen in te gaan of niet.....voel me wel met de dag iets nerveuzer worden.. 8)

3. muppettje

muppettje Fanatiek lid

Feb 7, 2010
    1,514
    175
    63
    Ik ben misschien ook wel wat te negatief maar waarom zou het met de iui wel raak zn en is de clomid niet bij me aangeslagen. En de fertiliteitsverpl. zei ook nog dat ik van de 1ste iui niet moest uitgaan dat het raak kon zn. dat hadden ze onderzocht. Ik begin ook nerveus te worden. Heb een heel druk weekend voor de boeg dus hopelijk wat afleiding.. Maandag ben ik nog vrij pffff.... Zei gister nog tegen me zus het had zo moeten zn dat je na 1 dag al kon testen..;)

4. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

Jan 18, 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou weet je...negatief is het toch niet per se....ik noem dat eerder realistisch met een sprankje hoop op het positieve.....;)
    En die verplegers kunnen ook van alles zeggen, maar je lichaam is een wonderbaarlijke machine die af en toe raar kan reageren hoor....dus het beste is het gewoon af te wachten en nerveus te zijn ;);).....ik weet.....ik ben ook blij dat ik een druk wekend voor de boeg heb en er dus niet al te veel mee bezig moet zijn.....Heb op het werk ook nog wat veranderingen voor de boeg met een neuw project en een neuw team...dus dat zal me ook nog wel wat afleiding bezorgen de komende tijd.
    Was het maar zo dat je inderdaad gelijk kon testen...hahahah....ik dacht er ook nog aan net na de IUI hihi ;)
    Heb je wel al iets van symptomen of voel je echt nog niets?

5. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    3,186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Weekend?? Nee voor mij helaas niet moet morgen gewoon werken ...maar was dinsdag vrij dus mag ook niet klagen.!

6. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Whoehoew! Vijf miljoen KatManMini'tjes are in tha house!

7. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

Jan 18, 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Katalaya: whoeeeeeee!!! :D:D

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Jeuj!

9. Jaira

Jaira Fanatiek lid

May 5, 2010
    1,840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Nou, ben vanmorgen in ziekenhuis geweest en ik krijg toch Pregnyl voor de IUI! :) Ben er wel blij mee, heb zo toch het gevoel dat je wat betere timing hebt.

Is er al een lijstje van de meiden hier met de NOD datum enz? Zou wel leuk zijn dan kunnen we het een beetje in de gaten houden van elkaar, idee?

Is het voor iedereen hier de 1e IUI?

10. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ja, zo'n lijstje heb ik een paar dagen geleden gemaakt... Wacht, ik snor 'm even op...

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Katalaya: vr 21 jan IUI-1 met Puregon / Pregnyl. Testdag 4 feb.

Anita85: Testdag 20 jan.

Bloemetjes: IUI-2. Testdag 3 feb.

Tamara26: Testdag 21 jan.

Sennae: Gesprek huisarts 20 jan.

Butterfly6: wo 12 jan IUI-1 met Menopur, Testdag wo 26 jan.

Doea: februari IUI-1 met Chlomid / Pregnyl.

Framboos: IUI-1, testdag 19 jan.

Muppettje: do 13 jan IUI-1 met Clomid / Pregnyl, Testdag do 27 jan.

Anita85: IUI-1 met Pregnyl

8bree: februari IUI-1 in eigen cyclus

Zylly: februari IUI-1

12. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    3,186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow katalaya wat goed zeg..!!!

13. framboos

framboos Actief lid

Nov 19, 2010
    468
    0
    16
    België
    het wás de eerste IUI hier, ja.. en sinds gisterenochtend zijn we op weg voor de tweede.. dus mijn nod is nog veeeeer weg.

Waarom is iedereen ervan overtuigd dat de eerste IUI niet zal slagen? En het is net alsof ze dat in het ziekenhuis bevestigen? Je hebt toch gewoon evenveel kans bij de eerste als de tweede, derde etc..? Ik weet nu niet veel over kansberekening, maar na 6 IUI's zou 50% zwanger zijn. Dit lees ik ergens af van een site:

"Is er sprake van ondoordringbaarheid van de baarmoederhals of van onverklaarde onvruchtbaarheid, dan bedraagt de slaagkans gemiddeld tien à elf procent per menstruatiecyclus;
    is de kwaliteit van het zaad het probleem, dan daalt het succespercentage tot zeven à tien procent per cyclus."

Op de foto die ik heb bijgevoegd (als dat tenminste gelukt is :)), zie je de slaagkans (links) per keer IUI. "Andrologisch" = mindere zaadkwaliteit.

14. anita85

anita85 Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    1,385
    18
    38
    Female
    Flevoland
    ik ben zwanger............whhhhhaaaaaa kan het niet geloven :d:d:d

15. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    JAAAAAAHHHH!!!! De eerste in dit topic!!!

En meteen het bericht ontkracht dat bij de eerste IUI de kans lager ligt! Precies wat we nodig hebben!!! :D

Gefeliciteerd!

*plop*

Pas op voor die champagnekurk, bukken!

16. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Klopt deze lijst nog? Willen jullie ook helpen met 'm bij te houden?

17. anita85

anita85 Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    1,385
    18
    38
    Female
    Flevoland
    *net gemist maar nu een deuk in het raam (!)*

was zo grappig ik moest vannacht voor de 100ste keer naar de wc (trap is versleten) en om zes uur was ik zo ineens wakker toen dacht ik laat ik eens een test doen. Test gedaan. Met 200 km naar boven. Heel hard geroepen "schat wakker worden ik ben zwanger!" en wat zegt hij. Mmm vanmiddag maar ff een clearbleu test halen als ze alle twee positief zijn is het echt!" Mannen.........

*bied glaasjes aan*

18. doea

doea Lid

Nov 1, 2010
    33
    0
    0
    NULL
    brabant
    Anita

SUper Super Super gefeliciteerd. Ben echt blij voor je. Wat een geweldige nieuws!!!

xxx Doea

19. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    *grist fles uit Anita's hand*

Jij afblijven! In jou positie, tuttut!

*zet fles aan mond*

En? Is je vent al een beetje aan het hyperen, of speelt hij nog steeds mister Cool?

20. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    3,186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow anita wat een mooi nieuws..!! hartstikke gefeliciteerd..!! Stja mannen hè..!!! Hahahah

Share This Page