@sansaveria... Shit !! Een beter woord kan ik er niet voor verzinnen... Grote hap lucht en klaarmaken voor de volgende.. Ik nog een kleine 3 dagen.. Hoop dat ik beter nieuws kan brengen .. Fijne avond
Meiden, helaas van mij ook geen nieuws ... 2 dagen over tijd ... en toen opeens toch vanochtend ongesteld geworden. M'n cyclus zal me wel voor de gek hebben gehouden deze maand . Vanmiddag zijn we bij het IVF-centrum op gesprek geweest en we hebben nu besloten om nog 1x IUI te proberen ; omdat we eigenlijk nog maar 1 échte goede poging hebben gehad (IUI in eigen cyclus, dus zonder hormonen). Mocht het zaad komende poging weer te weinig zijn dan moeten we over gaan op IVF. Ben wel enorm blij dat ze het nog 1x willen proberen op de makkelijkste manier. 15/9 heb ik de eerste echo, dan denk ik volgend weekend de IUI (ik verwacht de 18e). Oooh Sanseveria, jij ook vandaag ongesteld geworden DAMN, echt niet leuk! Ik ga er vanavond een lekkere borrel op drinken, jij ook? Ongeduldje, Mandy en Gompelientje, onze hoop van deze week is nu allemaal voor jullie, één van ons hier moet het nu toch een x lukken zou je zeggen ... Enneh: iedereen bedankt voor jullie medeleven, zoals Sanseveria al zei: lief!! Vind het fijn dat jullie zo meeleven, want van sommige mensen in mijn omgeving (die dit probleem niet hebben) krijg ik dat nu niet meer ; een vriendin weet niet eens meer iets te zeggen (wat ik wel erg jammer vind), dus daar verneem ik al een hele tijd niets van.
NAAM IUI NR NOD INFO Tori...................4.............. 2-10 .................18/9 IUI waarschijnlijk Sanseveria..........5............. 7-9........................... Ongeduldje......... 5............ 10-9.......................... Moedertje........................... .............. ................. IkkeB................. 2............. ............ Oktober volgende Bree.................. 6.............. ............................... Mandy.............................. 10-9.......................... Gompelientje....... 1..............9-9............................... Crienatje............ 5.............. .............. 7-9 HSG Doea................. 3............ 11-9..........2e IUI BBZ Imke22...............1.............. ............. Oktober 1e poging Theetje...............1............. .............. Vorige keer 5 eitjes wantababy..........6.............. 21-9 ...............miskraam na IUI 5 Zwaaistaart........................ ..................Eisprong 6/9 (eigen poging?)/
Sanseveria: jij wist de spanning goed op de bouwen. zat met samengeknepen billen te lezen. VET K*T dat het mis is gegaan. Tori: 2 dagen over tijd. Ik zou gek worden. Balen, balen balen. SHIT. meer weet ik ff niet te zeggen. we zitten wel een beetje in hetzelfde schuitje. Ben stiekem wel jaloers dat ze bij jullie de poging direct doen, wij moeten we nog een maand op wachten voor ze eventueel over gaan op IVF. Ik duim voor je Gaat er iemand goed nieuws brengen deze maand? ik ben er wel weer ff aan toe op het forum. Ik merk wel dat ik het steeds prettiger vind om te lezen. Ik ga nu ook echt meeleven, dat had ik in het begin wel minder.
@ikkeB: ja, ik werd er ook wel een beetje gek van ... je blijft hoop houden op deze manier en dan uiteindelijk weer voor niets. Ja, bij ons zijn ze wel snel wat dat betreft ; als je eenmaal in het proces zit. Ook als we de volgende keer over gaan op IVF dan gaat dat ook meteen, daar is geen wachtlijst voor zei hij vandaag. We zitten inderdaad een beetje in hetzelfde schuitje (met niet al te best zaad). Ja, ik hoop ook erg op goed nieuws van iemand (of liever meerdere). We krijgen een beetje een hecht groepje zo , leuk! Proost (baco'tje smaakt me goed, is maanden geleden dat ik er eentje heb gehad)! @Bree: sterkte met wachten tot je man terug is, hopelijk is ie niet al te lang meer weg.
hè balen man! Dat is nou niet het nieuws wat ik had gehoopt te lezen. De twee dames waar we zo voor duimden... Jammer hoor maar de moed er in houden hoor! Ik moet zeggen dat ik ook snak naar goed nieuws. Dat geeft ons ook weer hoop dat het wel kan lukken. Hier weer flink last van de opvliegers, hopelijk is het broedplaatsje daar binnen niet te hard aan het werk.... Truste!
@tori, balen zeg.. Stiekem hoop je dan toch op positief nieuws ook al geeft je test negatief aan.. @ikkeb, merk zelf ook dat ik erg begin mee te leven en het ook echt vervelend vind voor de meiden wanneer er weer een Nee is. Maar ik ga zoooo hard m'n best doen om positief nieuws te brengen ... Ik sta nu op Schiphol.. Nu ik ga de afleiding opzoeken.. Maar wanneer het kan, dan hou ik jullie op de hoogte.. Succes allemaal!!
Even een heel snel berichtje omdat ik even tegen Tori wil zeggen: KUT! Dat is balen voorje. 2 dagen overtijd en gewoon weer een NEE. We gaan samen weer op naar de volgende! Ik ook de 15e mijn 1e fm. Komende dagen ben ik weg met mijn werk, in het weekend schrijf ik en lees ik ook even meer van de rest. Toi toi toi voor alle meiden die nog op de wachtbank zitten, ik leef metjullie mee op afstand! Even een kreet voor ons allemaal: Who run the world?! Eggs! (liedje van Beyonce...Who run the world? Girls)
heey meiden Vandaag ongesteld geworden ik baal echt zo erg. Op naar de volgende ronde morgen ff bellen naar het ziekenhuis want ze waren er vandaag maar tot 13.00 uur.
What the fuck..... Alweer niemand zwanger! Jammer meiden! Echt jammer! Oke... Iemand moet echt zwanger worden snel voordat ik mijn hoop verliezen! Heb al wat minder hoop voor de allerlaatste poging, dus dat heb ik wel nodig. Sans.... Samen gaan we op naar nummer 6! Pfff we gaan ook zo afspreken over de volgende stap icsi. Eggs do run the world! Goeie punt! Tori ook wat balen meid! 2 dagen over pfff dat had ik ook dit maand in californie (was de jetlag voor mij). Man... Ik duim voor jullie en de volgende iui! Gompel... Ook balen meid! Jeetje... Wat een slechte nieuws dag! Ik les net 3 meiden ongi geworden Mandy... Laat ons weten!!!! Andere meiden... Succes met pogingen en afwachten! Heb vandaag mijn eisprong ....pffff man is teeee ver weg! Maar morgen lekker naar werk een mooi afleiding!! 8b
Ladies, Ik had ook wel op een zwangerschap gerekend.. Balen ben toe aan positief nieuws.. Ik mag nog 2 daagjes wachten.. Pff begint nu spannend te worden.. Mandy fijne vakantie, geniet ervan, Tori, sans, gompelien shit shit shit, maar volgens mij had ik dat al een paar keer gezegt! Fijne avond!!
Hey meiden Balen zeg voor jullie ........ Gisteren in het ziekenhuis geweest voor prikinstructies en een Echo moest gister meteen beginnen met prikken nou dat was wat Zeg pfff kreeg het echt niet voor elkaar duurde een half uur voordat De spuit er in zat vandaag weer krijg het bijna niet erin Nu moet ik dinsdag en donderdag weer naar het ziekenhuis voor de Echo's ik spuit puregon iemand daar ervaring mee of van de Bijwerkingen Hopen dat we van ieman goed nieuws krijgen deze maand Meiden op het wachtbankje heel veel succes
Hey meiden, Hier ff een korte update, nog steeds niets, wel al voortekenen in mijn buik. Dus verwacht t eigenlijk elk moment te worden. Vorige x was ik ook 2 dagen na nod dus wacht nog maar even af is wel stressen!!
ooh Ongeduldje, ik wacht met je mee af. Ik hoop het zo voor je dat het voortekenen zijn van 'n zwangerschap en je morgenvroeg kan testen! Toi toi toi!!
bree: poging 6 is net zo goed een kans als 1 t/m 5, als voelt dat misschien anders. Was het bij de laatste zwangerschap op het forum ook niet raak bij nr 6? (hoe heet ze ook al weer, was een sprookjesnaam toch?) Misschien brengt dat wat moed...? Meiden: balen dat het weer allemaal is mislukt. Ongedultje, ik duim voor je. Laat het gevoel toch iets anders zijn! (al ken jij je lichaam vast heel goed) Hier alles rustig. Waarschijnlijk dit weekend ovulatie gehad of komt hij in deze dagen. Dus ik neem weer plaats op het wachtbankje uit eigen poging. Dan over 2,5 weken weer prikken. Wel fijn ff een maandje geen ziekenhuis en prikken. Bree: voor jou is dat waarschijnlijk anders, je wilt vast graag naar het ziekenhuis,want dat betekent weer een kans en je mannetje lekker thuis. Hopelijk duurt het wachten niet te lang voor je.
Ongeduldig spannend, hoop dat de voortekenen gewoon van een zwangerschap zijn!! Het wordt wel tijd voor goed nieuws hier!!! Ik moet morgen weer voor de 1e FM dus duimen dat er nu niet te veel zit! Vind het wel spannend....
Sorry meiden, ook hier geen nieuws, het heeft nog tot vandaag 18.30 uur geduurd.. .. Maar toen was t er toch echt, ga nu ff taart en chocolade eten bij een vriendin..klote gevoel wegwerken...di beginnen met chlomid voor ronde zes..