IUI in 2011.....wie nog meer??

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by anita85, Jan 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. valeria

valeria Lid

Mar 3, 2011
    97
    0
    0
    Ondernemer
    Haarlem
    @lym Nee ik ben echt ongio helaas! Ja idd heel vroeg... Ben er ook aardig kapot van gezien het feit dat we eigenlijk hele goede kans hadden!:(

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    @Valeria: ooooh meid... bij jou hadden we als laatste gedacht dat de ongi zou komen. Echt superbalen dat je nu al ongi bent :( !!! Sterkte en een dikke knuffel!

@ikkeB: aargh, jij ook al bloeding gehad?! Hoe kan dat toch telkens zo vroeg? Voor jou ook superbalen en een dikke knuffel!

@Hoop1983: hopelijk mag je gaan testen! In principe mag 't nu al, 14 dagen na IUI zou je al wel genoeg HCG hormoon moeten hebben als het gelukt is.

@Sanseveria: vandaag is weer de dag!! laat je weten hoe het ging?

@Bree: hoe is het met jou?????

3. hoop1983

hoop1983 Lid

Oct 18, 2011
    19
    0
    0
    rotterdam
    test gedaan vanmiddag. die van kv 2 voor 5 maar negatief. zit nou op dag 15. toch maar eff afwachten tot zaterdag. pfff. pregnyl is iig uit me lijf en gelukkig nog niets te zien als ik naar wc ga

4. valeria

valeria Lid

Mar 3, 2011
    97
    0
    0
    Ondernemer
    Haarlem
    Meiden er is toch iets niet helemaal goed hier, heb net de arst gesproken en het klopt van geen kant dat ik nu al ongi ben terwijl ik pas zondag zou mogen worden dat ik dus ruim 5 dagen te vroeg! En de hele iui blijkt voor niks te zijn geweest omdat de hormonen niet hun werk hebben kunnen doen nu! Ik zit er even helemaal door heen!

@hoop1983 ff afwchten meid

5. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

Jul 16, 2011
    1,001
    29
    48
    Zo, je leest ff een dag niet mee en meteen 3 blz tekst
    Ikke en valeria klote zeg! Kan me zo goed indenken hoe jullie je voelen, heb ik ook 5x gehad.. Slopend is het!
    Tori jullie hebben eigen poging deze x toch? Sans hoe is t jou vergaan?
    Hoop jij ook nog succes met wachten, zolang je niets ziet op de wc is er hoop!
    Meiden ik duim met jullie mee

6. 8bree

8bree Actief lid

Dec 23, 2010
    266
    0
    0
    Groningen
    Hoi meiden, niks te melden hier... Gewoon lekker druk op werk gewest dus dat scheelt voor mijn gekheid van de 2 weken na de iui. Maar morgen vrij, dus misschien wordt ik dan pas obsessive ;)
    Valeria... Wat balen meid, ook heel raar je verhaal over de misselijkheid, heeft het te maken met meerder eitjes of hormomen misschien?
    Ikkeb neeeee meid, kan het innestelingsbloed zijn? Of is het normaal ongestelheid?
    Hoop... Ik krijg mijn menstruatie altijd 15 dagen na ovulatie, dus voor iedereen is dat ietjes anders... Maar in pricipe kan je op de 14 al testen, maar er zijn ook vrouwen die nog niet genoeg hsg hebben tot dag 18 ofzo. Dus sterkte!

Fijne avond meiden... Blijf maar lekker warm binnen! ;)
    B

7. hoop1983

hoop1983 Lid

Oct 18, 2011
    19
    0
    0
    rotterdam
    Valerie wat erg zeg. sterkte
    ikke. wat erg. indd misschien innesteling. ik hoop het voor je

wanneer naar ziekenhuis?

8. hoop1983

hoop1983 Lid

Oct 18, 2011
    19
    0
    0
    rotterdam
    nu net naar wc geweest. beetje rood in Afscheiding. verder nog niets dus denk dat het morgen dan doorzet pffff.

9. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    @1983: Dan snap ik het :)

@Valeria: ook al zo vroeg. Klinkt als hetzelfde verhaal. Maar jij zegt dat je pas zondag ongesteld moest worden, maar volgens mijn berekening is dat vrijdag of zaterdag.Want op zaterdag IUI is op vrijdag erna dag 14 vanaf IUI. Dan is het toch op dinsdag maar 4 te vroeg? Ik ben benieuwd wat ze dan bij de arts zeggen. Waarom doen hormonen hun werk dan niet goed. Sorry, ik begrijp het verhaal niet helemaal meer. Kan aan mij liggen natuurlijk

voor degene die het vragen: helaas, het is echt ongesteldheid en hoe.. alles doet me zeer. Dat heb ik anders nooit, misschien nog combi van hormonen van spuiten en die van menstruatie. Ging vandaag weer hormonen halen, wordt de pregnyl tijdelijk niet in juiste hoeveelheid geleverd (probleem met levering tot begin november) krijg ik mindere hoeveelheid mee en moet ik zelf maar extra mengen. Krijg ik in plaats van 5000 straks 6000 van die rommel. moest ik nog betalen ook, omdat deze niet helemaal gedekt wordt. Echt vreemd als zij een probleem hebben, maar anderzijds ben ik allang blij dat ze niet zeggen dat het helemaal niet kan. En mocht het lukken, dan weet ik iig wat ons wondertje ons gekost heeft haha ;)

10. annaatje

annaatje Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    1,644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dikke knufff voor iedereen

Ik ook op naar ronde 3 helaas

11. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    annaatje: jammer, jij ook een dikke knuffel!

12. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    valeria: ik snap dat je er nu helemaal doorheen zit, ik was in mijn laatste berichtje aan je vergeten je heel veel sterkte te wensen. Ik ben heel benieuwd hoe dit afloopt. een warme knuffel voor jou!

13. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

Jan 4, 2011
    234
    0
    0
    Nou ja zeg, wat een pech en rotnieuws ineens allemaal hier! Bah! Valeria, IkkeB, Hoop1983, Annaatje: shit zeg! Sterkte allemaal meiden en verlies de hoop niet he! Er komt een dag...dat het ons allemaal lukt! Voor de een wat sneller dan de ander, maar het gaat lukken!

@Ongeduldje: hoe is het met jou nu? Besef je het al een beetje? Spannend...die eerste echo op 1 november! Duurt lang he! Weer wachten. Maar ik denk toch dat jij een stuk lekkerder wacht dan alle meiden op 't wachtbankje. Maar het blijft altijd spannend, dat snap ik wel.

Ik mag morgenochtend weer voor de iui inderdaad. Spannend, toch wel weer. Pregnyl ging gister gelukkig weer een stukje beter. Had gevraagd hoe het kon dat de laaste keer zoveel meer pijn deed dan anders. Bleek ik veel langere naald te hebben toen! Nu een mooi kleintje van het ziekenhuis zelf meegekregen en dat ging veel beter. Mijn ei is nu druk bezig met loskomen volgens mij, ik voel hem bezig in mijn buik. Nog ff blijven zitten, morgen mag ie los! Hihi.
    Ik laat jullie morgen wel ff weten hoe het ging en dan neem ik lekker plaats op t wachtbankje. Zou het dan dit keer lukken? Lucky number zeven!?

Lekker slapen en tot morgen.

14. valeria

valeria Lid

Mar 3, 2011
    97
    0
    0
    Ondernemer
    Haarlem
    Dankjewel!!! ;)

15. valeria

valeria Lid

Mar 3, 2011
    97
    0
    0
    Ondernemer
    Haarlem
    @Sanseveria Succes vandaag! Duimen voor je!

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    @Sanservia: whaaa ik was in de war met de dagen, vandaag is het pas donderdag. Succes vandaag! Je kan ons ook altijd zo lekker op-peppen :D. Ja, op een dag is het ons allemaal gelukt!

@Ongeduldje: yep, eigen poging deze keer. Ik krijg al wat symptomen en deze keer kan het niet komen van de Pregnyl, dus hopelijk zijn 't echte dit keer! Hou je het nog een beetje vol tot de eerste echo?

@Bree: haha, succes vandaag ; hopelijk word je niet obsessive! Lekker binnen blijven vandaag want het is vies weer buiten (helaas moeten wij de deur uit: opbouwen voor een beurs).

@iKkeB: tjee, wat een gedoe met de Pregnyl ... Ik wist niet dat ze dat ook in andere hoeveelheden hebben en dat je dat dan mee kunt krijgen maar dat het dan anders is dan je eigenlijk moet hebben.

@Anaatje: :(. Dikke knuffel terug meid!!

17. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

Jan 4, 2011
    234
    0
    0
    Hoi meisjes!

Net terug uit het ziekenhuis. Goede score vandaag! Manlief heeft vanochtend 29 miljoen geproduceerd, daarvan 66% beweeglijk. De helft ervan wordt ingebracht, dus 9,3 miljoen zwemmertjes in mij!!! Nou das toch weer beter dan de laatste keren. De inseminatie ging iets minder prettig vandaag. De gyn moest er zelf bijkomen zelfs. De assistente kreeg de baarmoedermond niet goed in beeld. Na wat gepruts ging het gelukkig goed. Deed dit keer niet pijn, maar ja, je wordt er zo gespannen van op zo'n moment he. Gelukkig zitten ze er veilig in nu en nu is het grote wachten weer begonnen.

@Tori: wat spannend voor je, Wat voor dingen voel je allemaal dan? Nog wachten tot de 24e dus? Dan weet je het...ik duim voor je!

@Bree: lekker dagje vrij vandaag? Niet te stressy worden he? Keep the faith! Jij dus de 23e je nod? Hoe is het met je studie? Om je even af te leiden...hahaa.

@Valeria: hoe is het op je nieuwe werk?

@all: hoe zit het met ons lijstje? Ik plak hem hier wel even onder, moet iedereen maar even checken of het zo klopt...

Wachtbankje:
    IUI ? dd ??/?? - NOD ??/?? - Hoop1983
    IUI 6 dd 09/10 - NOD 23/10 - Bree
    IUI 2 dd 10/10 - NOD 24/10 - Sammy26
    IUI 1 dd 13/10 - NOD 27/10 - Lym
    IUI 7 dd 20/10 - NOD 03/11 - Sanseveria

Eigen poging:
    IUI X dd 12/10 - NOD 24/10 - Tori3
    IUI X dd 00/10 - NOD 00/10 - Flintstones

Poging in november:
    IUI 3 dd 00/00 - NOD 00/00 - Annaatje
    IUI 2 dd 00/00 - NOD 00/00 - Valeria
    IUI 3 dd 00/00 - NOD 00/00 - IkkeB

Zwanger:
    IUI 6 dd sept 2011 - Ongeduldje31 (01-11 1e echo!)

18. 8bree

8bree Actief lid

Dec 23, 2010
    266
    0
    0
    Groningen
    Succes sans vandaag!!! Ik hoop dat het idd lucky number seven is :) ik blijf idd bezig vandaag, veel thuis te doen, boodschappie, etc. Ik ben de afgelopen paar dagen meer emotioneel.. Dat krijg ik altijd bij mijn nod, ik heb gister gehuild toen ik naar Oprah keek. Ja ik neem oprah op elke dag en s avonds kijken! Het verhaal ging over een familie (toevallig uit mijn stad in californie, ik kende hun verhaal al) waar alle drie van hun kinderen overleden in een auto ongeluk, 2 meisjes en 1 jongen... Ze hadden het over hun verdriet en rouwproces, etc. Een jaar later hadden ze in vitro gedaan en ze werd zwanger van 2 meisjes en 1 jongen (drielingen)! Ongelooflijk verhaal.
    Met werk en mn studie gaat het goed, lekker drukker dan normaal dus das wel fijn.
    Meiden die allemaal net ongi geworden zijn, veel sterkte meiden. Ik ken dat rot gevoel zo goed. Ik ben zo dankbaar voor dit forum omdat ik ken niemand die dit nu meemaakt, dus ik leef wel mee meiden.
    Hoop ik hoop voor je dat het niet doorbreekt vandaag!
    Mijn nod is ongeveer de 23e maar is ook vaak een dag later, dus het kan wel de 24e zijn. We zien wel... We hebben al een gesprek in de planning voor icsi/ivf 9nov. Dus, ik dat af te kunnen zeggen! Ha ksujes meiden en fijne dag!!!
    B

19. hoop1983

hoop1983 Lid

Oct 18, 2011
    19
    0
    0
    rotterdam
    dag dames. nou pijn me buik niet normaal en is anders dan normaal. ziekenhuis gebeld. zei dat ik dit als me 1ste menstruatie dag moet beschouwen en voor ik aan de clomid begin en ik twijfel nog alsnog een test er tegen aangooien. maar het kon wel kloppen dat het anders was door de pregnyl. maar ja. alle hoop is weer weg. op naar ronde 2 iui. heb 31ste een fm meting. kijken hoeveel eieren we deze ronde hebben.

20. hoop1983

hoop1983 Lid

Oct 18, 2011
    19
    0
    0
    rotterdam
    8bree. spannend hoor. paar dagen hoop dat je meer geluk heb en niet naar het gesprek moet voor IVF

sanseveria spannend hoor. daar moet het wel mee goed komen. ga voor je duimen

tori. wat voel je allemaal spannend hoor. ga duimen voor je

Share This Page