@Ardnas: ik voelde m'n eierstokken gister al ... rond een uur of 15:00 de rechterkant en savonds om 21:30 de linkerkant. Onze laatste eigen poging van dit jaar, ik hoop dat het gelukt is ; of dat het gaat lukken (want kan natuurlijk ook zijn dat het eitje nog moet springen vandaag of morgen). We hebben in elk geval geklust zondagmiddag / gisteravond. Vanavond weer, denk ik! haha, wat een straf. Jij hebt dus juist een trage schildklier (ik een hele snelle namelijk) ; konden we maar de helft van elkaar krijgen dan hadden we beide een schildklier die gewoon werkt . @Lym: je hebt vandaag de FM meting ; hoe groot was 't eitje(s)? Succes alvast met de IUI later deze week! Wordt weer tijd voor een lijstje denk ik ... ben namelijk even kwijt wie waar nou mee 'bezig' is. Ik ga alvast met 1 bil op de wachtbank zitten.
@8bree wat grappig dat je uit groningen komt, hoe gaat het met je zwangerschap? En ik zie dat het jullie gelukt is bij de laatste poging. gaat alles goed verder met je? @hier vandaag de 3de iui alweer gehad, ben er positief ingegaan, en ik hoop dat we dit keer geluk hebben. We zitten dus weer op het wachtbankje. @ alle andere meiden hoe gaat het met jullie?
sammie, Tori, welkom op het wachtbankje. Tori, ik heb me voeten al naar beneden gedaan, dus je mag best met 2 binnen zitten hoor, zit veel lekkerder. Succes meiden!
hier weer een lijstje, maar ik ben er niet zo goed is als andere, dus vul zelf even aan als de info niet klopt Wachtbankje 2011: IUI 7 dd 20/10 - NOD 03/11 - Sanseveria eigen poging - NOD 24-11 - Tori IUI 3 - NOD ?? - sammy IUI 4 1-11- NOD 15-11 - IkkeB Eigen poging: IUI X dd 00/11 - NOD 00/11 - Flintstones Poging in verderop in november: IUI 3 dd 00/11 - NOD 00/11 - Annaatje IUI 3 dd 31/10 - NOD 14/11 - Valeria IUI 2 dd 00/11 - NOD 00/11 - Hoop1983 IUI 1 dd 00/11 - NOD 00/11 - Theetje IUI 2 dd 00/11 - NOD 00/11 - Lym Over op IVF/ICSI: Flintstones - eind november Tori3 - begin december IkkeB - december/januari Zwanger: IUI 6 dd sept 2011 - Ongeduldje31 (01-11 1e echo!) IUI 6 dd 09/10 - 8Bree
@ikkeb jij ook succes meid, zie dat je ook op het wachtbankje zit. ik hoop voor goed nieuws voor je meid.
@ikkeb slecht gevoel is niet goed, als je een gevoelsmens bent dan heeft je eerste gevoel het vaak bij het rechte eind. Maar geen bloed geeft moet, wanneer weet je meer?
sammie: Nu, want vanacht al ongesteld geworden, weer veel te vroeg. mijn tweede fase is slechts een kleine 10 dagen. Dit is echt niet goed. Nu weer hormonen gaan halen voor laatste poging. ditkeer met een grotere dosis gonalF. 21 november FM meting, dan ook maar eens vragen over te korte fase 2. Ik heb weer ruimte gemaakt op het wachtbankje meiden en plaatsgenomen op het rode mopperbankje.
Hoi dames! IkkeB balen zeg Ga je nu de laatste poging IUI doen en dan IVF. Weet je ook of je lang moet wachten voor de IVF? Tori goed gebruik gemaakt van je eisprong lees ik, nu maar weer duimen en afwachten! Andere dames succes op de wachtbank! Ik heb gisteren de 2e IUI gehad. Deze cyclus om de dag iets meer Clomid (25-50-25-50-25) en nu hadden we maandag bij de meting twee grote, 1 van 18 mm en 1 van 19 mm. Ook zat er een van 7 en een van 10 mm. Toen hebben we de afspraak gemaakt dat als ik woensdag nog geen pos. ovutest zou hebben ik moest bellen voor een nieuwe meting om te kijken of die van 10 niet toch meegegroeid was. Gelukkig had ik woensdag een 'smiley' en hadden we donderdag de IUI, in ieder geval dus met twee eitjes. Helaas minder zaadjes dit keer, 7,3 miljoen dus dat was jammer. De vorige keer hadden we er 23,2 miljoen. Maar het bleek nog wel genoeg dus we zien wel. Ook 's avonds zelf natuurlijk ook nog een lading er achteraan . Ik dus ook weer op de wachtbank met een NOD van 24-11. Is het bij jullie soms ook lastig voor ze kunnen insemineren, ze moest best even wroeten voor ze goed de ingang van de baarmoeder te pakken had
he bah ikkeB jammer dat het weer niet gelukt is, Hier schiet het ook niet echt op...afgelopen dinsdag fm gehad, bleek dat rechts de follikel kleiner is geworden maar links een van 11 en een van 9 mm, bms van maar 3,5mm. Vanmorgen weer een fm gehad en grootste is nu 12,9 dus groeit niet echt hard, zucht, bms is nu 4,6. Gent belde dat ik maandag weer een fm moet laten doen en bloedprikken maar dan wel in belgie. Nou dan doen we dat toch... Dus nog ff vrolijk door met prikken en weer afwachten, :x Prettig weekend allemaal,
@ikkeb wat balen meid. Dikke knuff. Dat is inderdaad wel vreemd, ik ging er ook even naar vragen wordt je zelf ook weer wat rustiger van.
thanx meiden!! theetje, 7,3 miljoen na behandeling is echt prima hoor, ze hebben er 1 miljoen nodig. dus 7 keer meer dan minimaal! ja wij nog 1 keer en dan IVF. Er is geen wachtlijst, dus ik denk in december al die onderzoeken en dan daarna starten in januari of anders februari, ik weet niet hoe lang ze bezig zijn met de vooronderzoeken enz. Afgelopen dinsdag al info avond gehad. wordt er niks nieuws verteld! zinloze 2,5 uur. beetje jammer van mijn kostbare vrije avond. boekje lezen gaf meer nuttige info als dit.
@Theetje: succes met de twee slopende wachtweken! Spannend weer he. Ik kom volgende week bij je op het bankje zitten. Duim voor je!
Hallo ladies, duurde ff maar ik was ff van de "leg". Zat wel in een nieuwe cyclus maar mijn eitjes groeiden heel langzaam. Vanmorgen controle en zijn bijna groot genoeg... Vanavond nog een keer menopur dan morgen de pregnyl en donderdag IUI nr2! Dus maak maar plaats op de wachtbank, He ikkeB, je zat toch op de bank...balen dat het weer niet gelukt is. Volgende week laatste ronde IUI? Moet lukken, we gaan gewoon zwanger het jaar uit. @sanseveria, hoe was het vandaag? @ zwangeren: hoe gaat het met jullie???
Heen ladies, Ik lees van deze kant rustig mee, heb zelf alleen weinig te melden Woe 2e echo heel spannend. Heb wonderbaarlijk weinig klachten, wel heel moe, en af en toe een weeïg gevoel maar niet echt misselijk. Maakt me ook wel onzeker omdat je van iedereen hoort dat je zeker bij een tweeling heel misselijk bent. Probeer er gewoon toch van te genieten en wacht met spanning op woe. Dames op t wachtbankje ontzettend veel succes, heb gisteren brownies gemaakt. Laat ze jullie smaken!
Hoi meiden, @ongeduldje: wat leuk om iets van je te horen! Fijn dat ik al 9 weken bij jou zie staan in je handetekening. Dat klinkt lekker zeg! Spannend dat je woensdag weer voor de echo mag. Heerlijk lijkt me dat, die kleine hartjes weer even horen! Veel plezier! Het is vast allemaal goed meid. Je hebt er genoeg voor moeten doen en laten, dus het is je gegund dat je niet misselijk bent en je goed voelt! @Lynn: Hahaha was je van de leg meid!? Gelukkig nu alles weer ok en donderdag dus iui2 voor jou! Ik kom vrijdag of zaterdag bij je op het bankje zitten. Succes alvast donderdag! Mijn ei was dus nog iets te klein vanochtend tijdens de meting. Er zat wel een goede grote, maar die was nu nog 11 mm. En wat kleintjes zaten er maar die gaan het niet op tijd redden denk ik. Woensdag moeten we terugkomen om nog een keer te kijken en dan denk ik dus vrijdag of zaterdag iui-en. Ze hebben er nog steeds alle vertrouwen in dat het kan lukken. Dat heb ik nog maar even gevraagd vanochtend. Ze zei letterlijk: Zeker! Anders deden we het niet. Dus daar vertrouwen wij dan ook maar op. Hoe is het met de rest? Zitten er verder nog meiden op het wachtbankje momenteel?
ongeduldje: mijn schoonzusje kreeg eerst een eenling, steeds misselijk en veel spugen. Daarna kreeg ze een tweeling, veel minder misselijk. Dus zegt echt niet alles. Iedereen is anders zwanger. probeer te genieten. lyn: hopelijk wordt je geduld beloond en ga je zwanger het jaar uit! sans: jij bent zeker aan de beurt en hopelijk heb je net zoveel vertrouwen als de doktoren! ik duim voor je! hier idd eind volgende week iui 5. Last change.
Hoi meiden... Ik lees wel mee maar heb niet ze veel te melden tot vandaag. We hebben de eerste echo gehad en de baby gezien. Die leek op een klein pinda! Haha die zat in de goede plek en we zaggen de hart mooi kloppen. Dus we zijn helemaal blij en meer rustig geworden hiervan. Het voelt nu pas echt voor het eerst! Ik hoop dat het verder met jullie allemaal goed gaat. Sans meid... Het komt wel goed en zoals ikke zei, je bent zeker aan de buurt! Ikke is dit je laatste iui? De 5e? Ongeduldig... Geloof dat het allemaal goed komt meid. Iedereen heeft verschillende symptomen. Ik heb erg last van alles... Dus geniet van je zwangerschap zonder misselijkheid hoor B