hoi meiden heb een tijd niks van me laten horen heb de eerste iui achter de rug maar helaas niet gelukt zijn er meiden bij bij wie het wel al gelukt is ???
hoi moedertje, Ik weet niet niet hoe lang je niet hebt geschreven, maar er zijn verschillende meiden zwanger geworden. je kunt alles teruglezen in de voorgaande berichten Hier is het afwachten, nog een weekje en dan weten we of de laatste IUI is geslaagd. Hoe is het bij jullie?
Hier poging 2 ook mislukt, helaas. Omdat ik utrogestan (progestron) gebruik wordt ik niet ongesteld. Dus vanmorgen bloedgeprikt ( na nega getest te hebben) en idd niet zwanger. Nu stoppen met de utro, hopelijk volgt bloeding dan na een paar dagen en kunnen we door naar (IUI) ronde 3. Ikke hoelang nog? Vrijdag nod? Ga maar languit op de bank.
Sorry sans, jij zit ook nog op de bank. Dacht dat ikkeb er alleen nog zat. Zondag nod? Voel je al iets?
Hi meiden! Hopelijk is alles goed met iedereen. Lym, jammer dat poging nummer 2 mislukt is! Op naar nummer drie, de moed niet opgeven. Hier een behoorlijk moeilijk weekje achter de rug ... m'n hondje (die ik vanaf 8 weken heb grootgebracht en de laatste jaren bij m'n ouders woonde omdat hij het daar zo goed heeft met alle ruimte buiten) is zondag op maandag overleden. Ik mis hem heel erg en vind het ook zo erg voor m'n ouders ... die zijn ook zo aan 'm gehecht geraakt. Verder qua zwangerschap deze keer geen kans aangezien ik aan de pil ben sinds zondagavond. Vanaf de 11e moet ik gaan beginnen met hormonen spuiten om de eisprong tegen te gaan. Zoals ik het nu heb berekend is de punctie tussen 29 en 31 december. Op zich een lekkere datum want ik hoef niets te vertellen op m'n werk, maar goed ... kan op deze manier dit jaar in m'n vrije weekje ook niet veel afspreken buiten de deur (ivm de echo's en hoe ik me voel door dat hormonen gespuit). Zo, vrijdag alweer ... ik ga zo naar m'n werk. Fijn weekend allemaal!
lym: balen dat poging 2 is mislukt. Tori: gecondoleerd en heel veel sterkte!!! ik heb in theorie volgende week vrijdag of zo mijn NOD, maar omdat ik het vaak al veel sneller wordt kan het zondag al gebeuren. Ik voel het volgens mij ook al aankomen, maar negeer dit gevoel nog even. Hoop is toch een leuker gevoel. sterkte allemaal meiden. Ik ga zeker met mijn benen op de bank, want ik heb vakantie. ga lekker naar oostenrijk waar helaas geen sneeuw ligt, maar waar ik wel mijn vader en zusje weer ga zien en dat maakt veel goed.
Tori; sterkte met het verlies van je hond. Het lijkt wel of alle rottige dingen tegelijk komen...zucht Spannende tijd wel met spuiten enzo, ga je het zelf doen? Heb je al eerder hormonen gespoten of is dit de eerste keer? Wel fijn dat de punctie en tp in je vrije dagen vallen idd, want je moet best wel een paar keer op en neer. Werkze vandaag, ik ga ook zo.... Fijn weekend alvast
Een beginnende zwangerschap kan ook zo aanvoelen hoor!😉 Dus hoop nog niet opgeven. Verder lekker van vakantie genieten! En van je familie natuurlijk, wanneer ga je naar oostenrijk? Veel plezier iig....
@lym ik ben ook onder behandeling in gent Poging 4 iui alweer. Voor het eerst met utrogestan.wat een gedoe zeg 6 bolletjes op een dag inbrengen Reden bij mij is omdat ik altijd 1 week na iui al bruinverlies heb Succes met de volgende poging
Wanneer ben je voor je 4e geweest? Succes! Vies he die troep. Ik ben nu weer blij dat ik ff niet hoef, bleh
@lym deze week ben ik geweest Ik vind die bollen echt smerig,heel mn onderbroek Zit eronder hihi. Ff stomme vraag,maar als ik plas Zit het ook in de pot,heb dan het idee dat ik het Niet goed gedaan heb.maar zal wel het omhulsel zijn Misschien heb ik je wel keer gezien daar.
Nee dat klopt, je verliest af en toe wat... Maar ik heb begrepen dat je lichaam de werkzame stof heel snel op neemt dus je hoeft je geen zorgen te maken. Wat wel helpt is het zo hoog mogelijk inbrengen, en ik doe het altijd na het plassen. Hier wat bruinverlies, dus met een beetje geluk kan ik over twee weken weer voor de 3e poging. Doe jij trouwens alle follikelmetingen en controles ook in Gent? Ik doe dat tegenwoordig hier in het z'huis (lekker dicht bij huis). Fijn weekend allemaal!
@lym ik en mijn man hebben donorzaad,man heedt azoospermie Hsg heb ik gehad in gent,was goed Ik doe nu eerst 6 keer iui zonder hormonen,geen pregnyl of follikelmetingen Maar nu bij de 4de poging wou ik zelf een follikelmeting en bloedprikken En toen zei ik het vd bruinverlies en vandaar dat ik nu utrogestan mag Maar ik begin op dag 12 met cb digitale ovu test,smileyd die dan volgende dag naar gent
Hoi meiden, ik heb een nieuw onderwerp aangemaakt, namerlijk IVF in 2012. De laatste maanden zijn er toch wat meiden over gegaan op ivf, dus lijkt het me leuk om daar verder te praten met de meiden die dit proces net in zijn gegaan/ die er in gaan. Dus schrijf gezellig mee. ( vruchtbaarheidsbehandelingen, IVF in 2012 )
Hoi meiden. Nog niet echt goed nieuws hier he? Sommige meiden al over naar IVF...pfff heftig. Sterkte meiden. Bij mij poging 8 ook weer mislukt. We nemen ff een rustmaandje nu. Daarna in januari nog 1 poging iui en dan stoppen we helemaal voor een aantal maanden. Dus ik schrijf voorlopig niet meer zoveel hier. Zal af en toe nog even meelezen. Succes iedereen! Hoop dat het ooit raak mag zijn voor ons allemaal.
Ikke en sans klote zeg, heb er geen ander woord voor, lees nog mee maar hoopte op goed nieuws! Sans misschien dat rust en ff niks je goed doet Ikke IVF heftig goodluck hoop dat t lukt En bij de rest vd meiden natuurlijk ook
hoi meiden, sans, klote hoor! een maandje rust in de drukke decembermaand is best handig. ( hebben wij ook, alleen geen bewuste keus, maar wel lekker.) ongeduldje, wat leuk dat je meeleest. hoe is het me de andere?
hey meiden ... waar zijn jullie allemaal? Er zijn toch nog wel een paar die nog IUI pogingen doen? Ben benieuwd hoe het met jullie is. Sanseveria: helaas is jullie 8e poging ook mislukt... weet je wel zeker dat je nog door wilt gaan met IUI poging 9? het lijkt me dat je er zo moedeloos van wordt elke keer. Met IVF of ICSI is de kans om zwanger te worden toch aardig groter. Sterkte en succes en dan zo eerst genieten van de feestdagen en oud&nieuw. Ik zit nu in de ICSI-molen ... gisteravond net de laatste pil genomen en over een dag of 2 zal ik een afspraak kunnen maken voor de echo om te kijken of alles nog in orde is met de eitjes en ik Gonal F erbij (bij de decapeptyl, zodat er geen eisprong optreedt) kan gaan spuiten om de eitjes te laten groeien. Tot nu toe gaat het goed!
he ladies, Gelukkig Nieuwjaar! hier poging 3 ook mislukt. Ik kap nu ff met alle meds en heb 23 februari een gesprek wat de mogelijkheden nog zijn. Vermoed dat dat niet zo veel is, maar wil zelf graag nog \ivf proberen. Dus nu 2 maandjes au naturel en dan zien we weer verder. Dus wellicht zien we elkaar in het IVF 2012 topic. groetjes