IUI in 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by anita85, Oct 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anita85

anita85 Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    1,385
    18
    38
    Female
    Flevoland
    hey hallo,

zijn hier meiden die, net als ik, weten dat ze in 2011 IUI krijgen als ze nog niet zwanger zijn???

Ik hoor graag van jullie....

2. anita85

anita85 Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    1,385
    18
    38
    Female
    Flevoland
    is er helemaal niemand die al weet dat ze iui volgend jaar gaan krijgen of heb ik een verkeerde gyn dat ze me laat wachten???

3. Missy R

Missy R Lid

Oct 12, 2010
    26
    0
    0
    Hoi Anita,

Ik ben niet zo thuis met de afkortingen hoor maar ook ik wacht tot volgt jaar voor de volgende stap: inseminaties. Mijn gyn is na de positieve testen van mening dat het gewoon van zelf moet komen hij vind me nog jong en zien de haast er niet van in.

Gr. Maya

4. anita85

anita85 Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    1,385
    18
    38
    Female
    Flevoland
    #4 anita85, Nov 3, 2010
    Last edited: Nov 3, 2010
    iui is idd inseminatie

hoe lang moet jij wachten dan voor je het krijgt??

ik vind het altijd zo'n kul dat verhaal van je bent nog jong! Als je er aan toe bent ben je er aan toe! Ik ben al met al 2 jaar bezig (tijdje weer met de pil begonnen omdat man lief werkeloos werd door de crisis) daarna snel weer gestopt toen hij een baan had. Maar ik was toen 23! Nu ben ik 25 en voor dat ik, als het mee zit, een kindje heb loop ik tegen de 27!!! Dus wat nou te jong.....

Ik leef met je mee!!

5. Missy R

Missy R Lid

Oct 12, 2010
    26
    0
    0
    Nou over mijn leeftijd vindt ik ook een beetje raar. Maar hij zei ook dat het te maken heeft met de verzekering dat je ongeveer 6 behandelingen inseminaties krijgt. En dan 3 keer IVF dus de gyn vind dat je de kansen moet spreiden. De gyn ziet natuurlijk veel vaker vrouwen in de 30 met een kinderwens.

Weet aan de ene kant snap ik het wel. Maar ook ik ben al van mei 2008 gestopt met de antconceptie. Nu ben ik 24. Ik weet heus wel dat ik nog genoeg tijd ben maar mijn wens was altijd om jong moeder te worden. De afgelopen paar maanden heb ik het maar wat meer los gelaten als ik weer ongi word ga ik weer beginnen met ovulatietesten.

Hoe ervaar jij het? Is het voor jou ook elke maand testen?? En je omgeving??

Gr. M

6. anita85

anita85 Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    1,385
    18
    38
    Female
    Flevoland
    bij mij in de omgeving weet eigenlijk niemand het. Mijn moeder weet het maar die praten er verder niet over. Mijn vader had namelijk het zelfde probleem. En ja ik ben er gekomen :D
    Maar niemand van mijn vrienden weten het en ook mijn schoonfamilie niet. Dus het is een soort van onze wereld die ook bij ons op de schouders hangt. Moet zeggen dat we er allebij depressiever van worden dus ga morgen even met de fv praten.

Ik loop al te janken bij de page reclames! Gaat niet goed dus.

Weten bij jullie veel mensen het of ook niet? En hoe gaan jullie er samen mee om? En weten jullie al bij wie het probleem ligt. (klinkt raar maar weet het ff niet anders te bewoorden!)

Share This Page