@noux Jup vanaf vandaag doorgezet. . Helaas Op naar poging 2 en nu hopelijk wel op tijd! Ik heb me erbij neergelegd. Hopelijk heb jij meer geluk! @prinses O wat spannend! Wat hoop ik het voor je! Zal wel een super voorbeeld zijn dat het aantal zwemners helemaal niks zegt! Morgen maar weer het ziekenhuis bellen en kijken hoe of wat. Hopelijk is 2 My Lucky number!
Ow Prinses wat spannend! Ik duim voor je! Heb je niet nog een keer getest? Hoeveel dagen zou je nu overtijd zijn dan?
MSI hier nogmaals gefeliciteerd! Had je symptomen eigenlijk? Hier nu 4 na ja morgenvroeg 5 dagen na IUI.
Haha ja dank je. Spannend hoor bij jou! Sypmtomen....uhm ja symptomen van een aankomende ongi....dus tja haha. Verder niks, ik heb eergisteren nog tampons gekocht haha.
@hier Iui nr 2 vandaag. 3 miljoen goede zwemmers van 78%. Dus we gaan weer hopen en wachten. Hebben jullie dat ook als je na je iui wat voelt dat je denk hè wat zonde
Ik voelde bij mijn zoon enkel dat de utro slechter naar binnen ging maar weet niet meer naar hoeveel dagen. Alles was vernauwd daarbinnen en de bmm heel hoog
Hè jammer noux! Je mag best wel zielig zijn. . Heb ik ook gehad. Vriendlief wist het ook ff niet meer. Vandaag naar het zh gebeld volgende week Vrijdag weer een echo. Op naar nummer 2.
Het heeft nog niet doorgezet. Heel soms wat bruinverlies, en steeds het gevoel dat het komt. Wel wat puistjes, is meestal ook geen goed teken. Ga constant naar de wc, best vermoeiend dat leven tussen hoop en vrees. De hele tijd denk ik, zou het...? Om vervolgens bruinverlies te zien, en te denken, hup, met beide benen op de grond.....
Wij hebben maandag onze 2e IUI poging. Vandaag controle gehad en eitje was gegroeid tot 16mm Ik ben dan altijd bang, zaterdag moet ik Pregnyl spuiten, dat maandag te laat gaat zijn...d at ze de eisprong dan nét gemist hebben?! Weet niet waarom...
2mm per dag, kan maar hoeft niet altijd. Bij mij was hij vaak 18 mm voordat ik spoot, 40 uur daarna, en het is bij jou maandag. Echt komt goed, ze hakken vaker met dit bijltje.
Bij onze zoon was ik zwanger bij de 1e IUI. De inseminatie is gedaan terwijl het ei al weg was. Dus geen zorgen hoor! Misschien juist wel goed! Nu ben ik zwanger van de 6e IUI. Bij alle IUI's zat het eitje er telkens nog. Daar baalde ik dan van want ik was er van overtuigd dat het beter zou zijn als ie al 'onderweg' zou zijn hihi. Dus ook DAT wil niks zeggen dat blijkt wel
Dat vind ik dan weer raar bij ons, op de dag vd inseminatie hebben ze 'gewoon' geinsemineerd, niet eerst gecheckt of het 'nog nodig was' (maw of het eitje nog nt gesprongen was)