Ik mocht mijn bloed laten prikken van de verpleegkundige. Dus dat heb ik net gedaan. Om half 4 kan ik bellen voor de uitslag. Ze kijken dan naar de hoogte van het hcg. Vrijdag weer bloed prikken, dan kunnen ze kijken of het gestegen is.
Ja dat laat ik weten. De uitslag van vandaag hoeft echter nog niets te zeggen. De stijging vrijdag, of geen stijging, zegt meer.
Hcg is 52. Dat is aan de lage kant, en kan dus een miskraam worden. We moeten afwachten. Laat de kaarsen maar branden. Zuur dit...
5 weken toch nu? Dan zit je gewoon goed. . Zeiden ze in het ziekenhuis dat het te laag was dan? Je hebt natuurlijk ook pas een paar dagen na Nod pas positief getest toch? Het is sowieso afwachten.. Maar je gaat de hele tijd Door mijn gedachten. Hoop al het goede voor je!
Heb nog even nagelezen, tussen de 5 en 25 kan op een miskraam uitlopen. Je zit er gewoon boven. Vrijdag zou en hoop duidelijk worden.
duimen draaien, draaiende duimen, duimen draaien, kaarsje aan..en Duimen blijven... Denk aan je prinses,,
Thx! Ik ga proberen wat afleiding te zoeken en toch nog een fijne avond te krijgen. Dat zal moeilijk zijn, maar ik kan er niets aan veranderen. Het gaat zoals het gaat......... Maar laat het astublieft goed gaan.
Wijfie Ik hoop het zo voor je! Weer wachten met zun alle denk Ik af op goed nieuws! Hou ons op de hoogte!
Wat heb ik veel gemist in 2 dagen ....@Princes ik duim voor je veel sterkte deze dagen .. Bij mij nog hetzelfde niet ongesteld maar negative test .Als donderdag nog niets gebeurt bel ik zk .Ik heb geen idee wat kan zijn ..