Het is ook nog onwerkelijk. Vanmiddag veel gehuild. Nu eigenlijk niet meer. De onzekere tijd van de afgelopen dagen vond ik erger aanvoelen, nu is het tenminste duidelijk. Nu afwachten tot het bloedverlies begint. Dat lijkt me nog wel even heftig. Dan is het echt over....
Wat erg prinses logisch dat je zo verdrietig bent. Laat je tranen maar goed stromen, is nodig om het een plekje te kunnen geven. Dikke knuffel!!
Pfffft meid, Denk dat iedereen een beetje lamgeslagen is door het nieuws.. Laat je maar lekker verwennen door je omgeving en neem de tijd ervoor om het een plekje te geven.
Ik moet morgen ongesteld worden. Heb 1e kerstdag de 2e iui behandeling gehad. Voel totaal niks. Dus zal wel weer niet. Afwachten...
Heb vandaag stiekem een testje gedaan. Maar bleef heel erg witte reus wit. Dus het is bevestigd. Was ff van mn stuk gebracht door dat bloed verlies en bruine drap. Maar was allemaal niets.
Hoi, Mag ik me hier ook melden? Ik heb 15 dec de eerste iui gehad, helaas niet zwanger maar ook nog steeds niet ongesteld geworden dus kan helaas nog niet opnieuw starten met clomid. Heeft iemand het wel eens meegemaakt dat het zo lang duurt voordat je ongesteld wordt na een iui?
Hoi Anne, Heb er helaas geen ervaring mee. Agols en Mama lucy, Heel veel succes! anita, Wanneer is je nod of test dag? Ik moet morgen weer voor een meting, hoop dat er een plan van aanpak komt!
Hoi Anne Bij mij hetzelfde 16dec 1ste iui gaat maar nog niet ongesteld.Testen blijven negatief .Ik moet morgen weer ziekenhuis bellen dan overlegen ze wat ze gaan doen ...afwachten of primolut ..... Het is zo zonde van de tijd maar ja .....
Hoi Tanja 78, Ik moet ook wachten tot aanstaande maandag/dinsdag dan mag ik weer bellen en zal het waarschijnlijk weer primolut worden. Het is idd zonde van de tijd, maar helaas niks aan te doen. Vraag me wel af of ze erachter kunnen komen waar het aan gelegen heeft..