iui in december

Discussie in 'MMM clubs' gestart door anita85, 26 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Bij ons in het ziekenhuis krijg je 6 iui's per zwangerschap. Maar weet niet of ze dan een voldragen zwangerschap rekenen of niet. Ik heb in april een vroege miskraam gehad maar ik kreeg hier geen extra pogingen door.

Hier vanochtend trouwens een negatieve test dus we gaan het iui traject weer in.

2. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Ik zou eigenlijk morgen mogen testen.

3. mamotjuh

mamotjuh Actief lid

5 dec 2013
    191
    22
    18
    Hoi prinses,
    Denk dat het gewoon 6 pogingen blijft, helaas.
    Het kan raar lopen hè? Snap dat je nu wacht tot het loslaat dat je verder kan.
    Had Ik ook met mijn miskraam.

Hoi anita,
    Zal lekker Tot morgen wachten. . Misschien dat je toch Veel te vroeg getest heb!

4. mamotjuh

mamotjuh Actief lid

5 dec 2013
    191
    22
    18
    hoppa! Vanaaf pregnyl woensdag iui!
    Nu wel op tijd!

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Mooi. Succes!

6. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo
    Ben nieuw hier.. heb internet een beetje gemeden om niet te veel spanningen te krijgen, maar wil toch graag met jullie meepraten over hoe jullie trajectjes lopen.
    We zijn vorige week begonnen met onze 3e iui.. vandaag dag 9 en vanmorgen echo gehad, er zaten 5 eitjes van ong 10 11 12 mm. Donderdag terug, kijken welke er gegroeid zijn.

7. mamotjuh

mamotjuh Actief lid

5 dec 2013
    191
    22
    18
    Dank je wel meis!

8. mamotjuh

mamotjuh Actief lid

5 dec 2013
    191
    22
    18
    Hi lile,
    Welkom!
    Ik wou ook niet op Internet ivm dat ik er teveel mee bezig zou zijn.
    Maar het is echt lekker om er met andere meiden over te praten, wij weten wat je doormaakt.
    Mijn lief weet t ook niet zo goed hoe graag hij ook voor me klaar wil staan.

Is er bij jullie iets gevonden waardoor het niet lukt?

9. Anne123

Anne123 Actief lid

4 jan 2014
    125
    0
    0
    Mamotjuh: suc6 aanstaande woensdag!

Tanja: en vandaag gebeld met het ziekenhuis, weet je al wat meer?

Lile: ik wilde eerst ook niet teveel lezen, bang mezelf helemaal gek te maken. Maar vind het toch fijn om er met andere over te praten
    Heel veel suc6 met je 3e iui!

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Anita heel veel succes met testen morgen!
    Wat zegt je gevoel?

11. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi mamotje, nee helaas is er bij ons niks gevonden.. wel een lange voorgeschiedenis ivm met ziekte van mijn vriend. Hierdoor ben ik 2,5 jaar geleden al gestopt met de pil. Hij heeft toen meteen andere medicijnen gekregen, zodat zijn zaad beter word. En dat is ook echt gebeurd, maar nu 2,5 jaar verder is er nog steeds niks.. We waren na een jaar naar het ziekenhuis gegaan maar werden terug gestuurd, omdat we het eerste jaar niet mochten tellen, omdat hij nog met zijn medicijnen bezig was. Na nog een jaar mochten we terug komen, toen wilden ze ons nog een half jaar laten wachten, maar daar heb ik een stokje voor gestoken. Nu moet er wat gebeuren dacht ik zo... en zo gingen we de mmm in. Heb een hsg onderzoek gehad, en ze zagen dat mijn rechtereierstok dicht zit. Maar ze zagen niet waarom, ws spasma. Direct begonnen met clomid 100mg voor de eerste iui en nu de 2e en 3e iui 150 mg. Zit wel ondanks de clomid op ong dezelfde cyclus dagen, iedere keer 30 dagen.
    Ben super blij dat ik toch op dit forum ben gaan kijken, in mijn omgeving ken ik zo niemand die dit allemaal nu meemaakt..
    Hoe zijn jullie bij de iui terecht gekomen? En slikken jullie ook clomid?

12. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Ik mag vandaag weer beginnen met spuiten voor de 3e iui ronde. Helaas was t ons deze keer ook nog niet gegund. Deze maaand ook op intake in België en evaluatie gesprek in het ziekenhuis waar we nu lopen. Zoiezo een spannende maand dus!

13. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Jammer Lucy,
    Succes deze ronde!
    Wat spuit jij? Gonal-F?

@Lile,
    Ik reageerde niet op Clomid, dus ben overgegaan op het spuiten van Gonal-F. Dit bevalt me beter dan Clomid. (daar reageerde ik nogal heftig op.) Ik heb PCOS en mijn vriend heeft een mindere kwaliteit van zaad.
    Mijn zwager en schoonzus weten precies wat wij doormaken. Zij hebben 3 kindjes, door IUI, IVF en ICSI. Dat is zowel voor mij, als voor mijn vriend prettig, we kunnen er goed met hen over praten.

Voor jou ook, succes deze ronde!

Liefs, Noux

14. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi noux
    Wat fijn dat je in je directe omgeving je verhaal kan delen!
    Wat voor reacties had jij op de clomid? Op de 100 mg reageerde ik amper op. Op de 150 mg goed, had gister een echo met 5 eitjes. Nu wachten welke er verder gaan groeien. Heb zelf niet echt bijwerkingen, alleen een beetje slapeloosheid, opvliegers en ben ook 3 kg aangekomen.
    Na deze ronde gaan we ook verder met gonal f spuiten ipv clomid.

Jullie ook veel succes!

@mama lucy, waar gaan jullie heen in belgie? en waarom?

15. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Haha, nu ik het terug lees, staat het er ook wel een beetje krom.
    Ik kreeg geen eitjes van de clomid. Ik had ook heel erg last van opvliegers, flink chagrijnig, en ook aangekomen.
    Gonal-F is veel beter.. geen opvliegers en veel minder chagrijnig! ;)

16. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dan is het maar goed dat we de volgende ronde (mocht het nodig zijn...) overstappen naar gonal f. Ben de opvliegers ook wel beu.. en er hoeven van mij (nu nog niet dan ;)) ook echt niet nog meer kilos aan haha

17. mamotjuh

mamotjuh Actief lid

5 dec 2013
    191
    22
    18
    Hoi lile,

Ik doe nog 2x (Inclusief deze) iui in eigen cyclus.
    Hierna krijg ik ook hormonen.
    Ben blij dat je er veel aan heb om met andere te praten, merk ik ook aan mezelf.

Noux,
    Op welke cd zit je nu?

Anita,
    Heb je al nieuws?

Gister pregnyl gezet en ben best trots op mezelf want heb het dit keer zelf gedaan! Terwijl ik als de dood ben voor naalden! :)

18. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ja ben ongesteld geworden. Dus we gaan door naar ronde 2. Bah.

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Jammer, Anita. Altijd een teleurstelling.

20. mamotjuh

mamotjuh Actief lid

5 dec 2013
    191
    22
    18
    Hè bah zeg!

Deel Deze Pagina