iui in december

Discussie in 'MMM clubs' gestart door anita85, 26 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanja78

tanja78 Actief lid

13 dec 2013
    168
    13
    18
    NULL
    NULL
    Hier nnog steeds niet ongesteld .Donderdag ochtend voor de echo dan kijken ze verder of ik aan primolut moet ....bah

2. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Jammer Anita..Nu de goede moed weer bij elkaar rapen voor de volgende ronde.

Wat raar Tanja, heb je dus ws helemaal geen eisprong gehad?!

Ik zit nu op cd12, maar deze maand gebruik ik dus geen hormonen oid in afwachting op ons gesprek in Zwolle..

3. mamotjuh

mamotjuh Actief lid

5 dec 2013
    191
    22
    18
    Jeetje tanja dus nog steeds niks?
    Wat is primolut als ik vragen mag?

4. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Primolut is een 10daags kuurtje, waar je ongesteld van word..

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heh nee:(

6. mamotjuh

mamotjuh Actief lid

5 dec 2013
    191
    22
    18
    Dank je voor je antwoord!
    Wist Het echt niet..

7. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Dankj jullie wel.

8. Anne123

Anne123 Actief lid

4 jan 2014
    125
    0
    0
    Balen Anita :(

Ik moet donderdag ook komen voor een echo en dan waarschijnlijk ook weer beginnen met primolut.
    Ben benieuwd of ze op de echo iets kunnen vinden...

9. mnr

mnr Niet meer actief

Dag dames,

Mag ik met jullie mee komen schrijven?

Ik zit sinds april '13 in de mmm.
    Zaterdag hebben we onze eerste iui.

Het zou fijn zijn om hier ervaringen te kunnen delen.

10. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heftig lijkt me zeg, zon primolut kuurtje... heb het zelf nog niet gehad.

Zijn er nog meer die deze of volgende week iui krijgen?
    Ik mag morgen voor de echo, zit morgen op dag 12.. dus spannend.

welkom mnr, succes zaterdag met je iui! Krijg je hormonen? Hoe kan het dat je nu al weet dat je zaterdag iui krijgt? Ik moet zelf donderdag terug komen en dan kunnen ze pas zeggen of ze gaan behandelen, anders moet ik vrijdag terug komen voor nog een echo. Ben de 1e keer 5 dagen achter elkaar terug geweest, en bij de 2e de laatste 3 dagen. Ze houden het het liefst per dag bij, en als het dan groot genoeg is dan savonds de pregnyl en dan dagje rust en dan iui

11. Anne123

Anne123 Actief lid

4 jan 2014
    125
    0
    0
    Spannend is dat het lile, hopelijk hoef je deze x niet zo vaak terug te komen voor een echo. Ik ben de vorige keer maar 1 x geweest de volgende avond mocht ik gelijk pregnyl spuiten en 36 uur later de iui.

Welkom mnr, wat is de reden dat jullie gestart zijn met iui?
    Alvast succes gewenst voor zaterdag!!

12. mamotjuh

mamotjuh Actief lid

5 dec 2013
    191
    22
    18
    Vandaag iui gehad dus ik zit weer in die hatelijke wachtweken! :s

13. agols

agols Actief lid

24 apr 2012
    126
    0
    0
    Hoe verwerken jullie steeds een teleurstelling. Ben vandaag na de 2e iui ongesteld geworden, voel me vreselijk.
    Vind het moeilijk om elke keer weer positief te blijven en de volgende ronde in te gaan.
    maarja, er is geen andere keus. Bij ons is niets gevonden wat zwangerschap in de weg zou staan. Bloed, zaad en hsg waren in orde. Hebben jullie meer onderzoeken gehad? Wij zijn inmiddels al 2.5 jaar bezig. Er is alleen een vleesboom ontdekt, waarvan ze zeggen dat dit geen consequenties heeft.
    Hoor graag wat voor onderzoeken jullie nog eventueel extra gehad hebben.

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Agols, die teleurstelling is ook vreselijk, Maar je moet hoop houden. Wij zijn ook al 5 jaar bezig (wel voor een tweede kind), maar afgelopen maand was het toch raak. Helaas geen goede afloop. Maar ik bedoel te zeggen, hou hoop, het gaat echt lukken!

Mamotjuh, sterkte!

Hier is het nog steeds wachten. Ik denk steeds dat het doorzet om er vervolgens achter te komen dat dit niet het geval is. Mijn zwangerschapstest geeft wel een lichter streepje aan, en verder voel ik weinig zwangerschapshormonen. Het hcg daalt dus. Morgen mag ik naar het ziekenhuis om nogmaals hcg te prikken en voor een echo van de gyn. Tenzij het vandaag echt door gaat zetten, dan hoeft het niet. Het is heel frustrerend. In mijn hoofd heb ik het al een plek kunnen geven, alleen nu werkt mijn lijf niet mee.

15. agols

agols Actief lid

24 apr 2012
    126
    0
    0
    Heftig princes! Sterkte met alles! En bedankt voor je woorden...

16. Anne123

Anne123 Actief lid

4 jan 2014
    125
    0
    0
    Mamotjuh, heel veel sterkte! Worden weer 2 spannende weken!

17. mnr

mnr Niet meer actief

Lille: ik had gisteren de tweede follikel meting deze ronde. M'n eitje was toen 17mm. Ik moet vanavond nog hormonen spuiten en dan morgenavond tussen 21-22 de pregnyl.
    Dan zaterdagochtend om 9:30 de iui.

Ik spuit idd hormonen, heb eerst 2 maanden clomid gebruikt maar dat deed helemaal niks. Toen ben ik gaan spuiten en heb dat inmiddels 5 rondes gedaan, dit is de 6e.

Omdat we nooit een zaadonderzoek gehad hebben horen we ook zaterdag of dat allemaal goed is.

Anne: de reden voor iui is eigenlijk omdat het nu al zo lang duurt. Omdat ze nu toch zaadonderzoek wilden doen en dat gelijk valt met m'n eisprong gaan ze nu iui doen. Anders waren we daar misschien de volgende ronde mee begonnen.

Nu heeft het ons wel overvallen. We gingen voor gewoon een fm en dan ineens horen dat ze zaterdag iui willen doen..

Mamotjuh: succes in de wachtweken! Altijd vreselijk, en het lijkt zo lang te duren. Hopelijk de laatste keer voor je!

Agols: sterkte! Het is ook zo oneerlijk!

Prinses: wat erg voor jullie.. Lijkt me vreselijk als je zo moet wachten. Heel veel sterkte!

Hier: ik heb een dochter van april 2012. Het duurde 4 jaar voor ik eindelijk (spontaan) zwanger was van haar. Daarom wilde we deze keer snel de mmm in dus toen ik een jaar naar haar geboorte nog steeds niet ongesteld was zijn we gelijk naar de dokter gegaan.

Ik heb geen eigroei en eisprong van mezelf, met hormonen lukt dit gelukkig wel.

18. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mnr heel veel succes dan as zaterdag! Opzich niet verkeerd om nu al plotseling te moeten starten.. ik vond het wachten voordat we gingen starten helemaal niet fijn! Mischien zitten we in hetzelfde schuitje.. ben benieuwd naar mijn fm morgenvroeg! Als hij goed is dan krijgen ook wij zaterdag iui
    anne 123 ja heel spannend iedere keer maar weer... heb het idee dat ze het echt heel erg goed in de gaten willen houden ivm de clomid, vandaar dat ik zoveel moet komen, maar ergens geeft dat ook weer een geruststelling.
    Mamotje succes met de wachtweken, hopelijk heb je wat afleiding!

Wat doen jullie normaal gesproken na de iui behandeling? Gaan jullie thuis rusten of gewoon weer de normale gang van zaken? Ik ben bij de 1e en 2e iui daarna gewoon gaan werken. Wel een 10 min blijven liggen na de behandeling.
    agols ja het blijft moeilijk, ik vind persoonlijk de laatste dagen van de wachtweken heel erg stresvol.. en als het dan zover is dat het niet gelukt is, heb ik me er al op een of andere manier bij neergelegd. nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Vond laatst een mooie zin, het enigste wat ik mezelf kan beloven, blijf er in geloven!

Prinses heel veel sterkte! Hoop dat je lichaam snel meewerkt zodat je weer kan gaan starten.

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Na een IUI, blijf ik een kwartier liggen en dan gewoon door met alles wat er op de planning staat.

Hier, erge buikpijn en wat bloedverlies. Dit zal het wel zijn, het begin. Doet me mentaal toch nog meer dan ik dacht.

20. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prinses.. dubbel gevoel nu natuurlijk.. van de ene kant is het nu dan ook echt bevestigd, van de andere kant jammer dat het toch heeft doorgezet.. maar je weet nu wel dat het kan! Dus weer nieuwe frisse moed er in houden!

Deel Deze Pagina