Hey meiden bedankt voor jullie succes wensen! De eerste x na me iui mocht ik lekker thuis blijven van me werk. Deze x moest ik gewoon werken helaas. . Prinses heel veel sterkte meid. Je hebt best kans dat de klap nu nog moet komen. Laat je lekker verwennen door je omgeving en neem tijd om te rouwen. Het is toch een verlies.
@PRINCES heel veel sterkte !!! @Mamotjuh succes het worden weer spannende weken @Ana123 succes morgen
Meiden ik ben net terug uit zk op echo 1 cyste van 2.3cm te zien en toen ze voor de zekerheid urine op zwangerschap liet testen was ie positief.Nu hcg latten prikken en over 2 dagen weer een echo en bloed prikken want ze vermoed dat iets niet goed zit. Dit is echt balen. Ik had me al bij neergelgd dat deze ronde niet gelukt is en nu dit.....
Sorry ben erg in de waar en vergaat te vragen hoe is het met princes???gaat het wel een beetje? @ANNE123 hoe is bij jou vandaag gegaan?
Hi Princes Net werd ik teruggebeld uit zk hcg waarde 421 is best wel hoog.Het is duidelijk dat ik zwanger ben maar ze kunnen niet met zekerheid zeggen of zich goed heeft ingenesteld en of die op goede plaats zit omdat niets te zien is op echo. Zaterdag opnieuw hcg prikken om te kijken of de verhooging in zit en dan maandag opnieuw voor de echo.Kan nog alle kanten op gaan .Of ik ben zwanger maar het is erg priel (lees het is dus week na de iui gebeurd)of is de bevruching niet goed gegaan(dan stoot het licham het vanzelf af)of is het buitenbaarmoedelijk... vandaar dat ze pas maandag opnieuw echo willen dan kan meer te zirn zijn hoopen ze.Het is zo dubbel nu weet ik dat ik zwanger ben maar geen idee of het zo blijft...
Och jeetje. Ook heel onzeker dus. Ik hoop dat het veel goeds gaat betekenen.Sterkte met de onzekerheid.
Hoi Tanja, Balen die onzekerheid! Hier zitten we een beetje met hetzelfde, vandaag echo gehad. En zit nu alleen nog maar met meer vragen. Er werd gezegd dat als ze niet beter zou weten ze dacht aan de echo te zien dat ik voor een meting kwam, op dezelfde plek waar ze eerst het eitje dachten te zien van 1,7 cm zat nu weer iets van 2 cm. Ze kon niet met zekerheid zeggen of het een cyste was of niet. Ik heb bloed moeten laten prikken en morgen kan ik bellen voor de uitslag. Als er niks uit het bloed komt dan moet ik weer starten met primolut. Ik vond het echt een rare afspraak vandaag, hoorde hele andere dingen dan normaal. Kreeg bv. te horen dat het zaad volgende x wel beter moet zijn en dat ze anders geen iui meer proberen. Terwijl tijdens de iui werd gezegd dat het zaad goed was. Ook vond ze het gek dat ik geen progesteron gebruikte. Doen jullie dit wel in combinatie met clomid en pregnyl? Toen ik weg ging zei ze: als je nog niet ongesteld bent geworden dan ben je zwanger tot het tegendeel bewezen is. Ik vond dit nogal een vreemde opmerking... Al met al had ik gewoon door moeten vragen naar verschillende dingen, maar ik was zo overrompeld.. Sorry voor mijn lange verhaal!
@princes, hoe gaat het nu met jou? @tanja, hopen dat je snel uit de onzekerheid bent en goed nieuws krijgt!
Jeetje meiden wat een verhalen zeg! Is dat even bizar! Tanja wat spannend zeg en zo onzeker! Ik hoop dat je maandag en goede uitkomst hebt! Ik ga duimen voor je! Anne ook voor jou even schrikken zeg! Zeker omdat je nu nog geen duidelijkheid hebt. Kan je morgen niet gewoon het ziekenhuis bellen voor meer duidelijkheid? Helemaal raar die uitleg over een vervolg iui. Lijkt wel alsof ze een dossier van iemand anders hadden. Prinses Hoe is het met je meis? Is het al helemaal doorgezet? Hier nu 1dag na. . En ik had hele heftige steken vanmiddag! Gister na iui ook al. Iemand daar ervaring mee?
Anne, ik zou morgen even bellen als ik jou was. Onzekerheid is niet prettig. Hier gaat het wel. Vanochtend veel bloed en stolsels verloren. Geen idee of ik het vruchtje verloren ben. Woensdag mag ik komen voor een echo. Dan kijken ze of ik alles verloren ben. Ik weet niet of er nu nog meer bloed gaat komen. Heb geen buikpijn of zo. Voel me wel een beetje slap en heb hoofdpijn.
idd wat een verhalen! Zo zie je maar dat het bij iedereen anders loopt.. duim voor jullie voor positief nieuws! Wat een onzekerheid zo.. De eerste keer iui heb ik ook veel krampen gehad, weet niet of het goed of slecht is.. Ik mag morgen weer terug voor een fm, vandaag ook al geweest alleen ze waren nog niet groot genoeg.
Het was idd vreemd, weet ook niet wat ik ervan moet denken. Morgen moet ik bellen voor de uitslag, dus zal gelijk is vragen voor wat meer uitleg. Mamotjuh: heftige steken heb ik niet meegemaakt, alleen de eerste paar dagen een beetje buikpijn. Prinses: hopelijk voel je je snel weer helemaal beter! Begin je straks weer gelijk aan poging 5 of heb neem je even pauze? Lile: hopelijk zijn ze gegroeid!
Anna ik zou zeker bellen morgen .Bij mij was ook niets te zien op echo.Slijmvlies was eigenlijk dik en opgebouwd en er waren inderdaad 3 of 4 foliculen te zien.Assistente zei dat ze duidelijk geen zwangerschap ziet.Mijn gyn gelofde het niet en liet me urine brengen naar het lab.Die test was wel positief.Hebben ze dat bij jou niet gedaan?
Mijn slijmvlies was ook dik. Ik moest bloed laten prikken ipv een urineonderzoek, morgen krijg ik de uitslag. Vreemd toch dat ze dat bij de echo dan niks gezien hebben?