@ tanja: wat een super nieuws!! Gefeliciteerd! @lile: hopelijk heeft het niet doorgezet! Straks om 11:00 uur de iui en dan gaan we weer 2 spannende weken in!
ja klopt idd Tanja! Mag ook wel na zoveel spanning he! Heel erg veel succes Anne! Hier heeft het doorgezet, ook nog flink verkouden geworden dus ik hou vandaag een pyama dag
Spannend Anne Succes! Lile, lekker een luie snotterdag van maken! ik verwacht ook vandaag of morgen mn ongesteldheid..
Hoi meiden Even een vraagje Mijn ziekenhuis gaf vandaag aan dat de iui na de eisprong plaatsvind Ik dacht altijd ervoor Is het bij jullie ook erna?
Als je Pregnyl of Ovitrelle spuit, heb je 36 tot 40 uur na de spuit ongeveer je eisprong. De IUI is dus vaak rond je eisprong, precies tijdens je eisprong lukt nooit, omdat ze 't niet kunnen zien. Anne, hoe is het gegaan vandaag?
O meiden wat vervelend ik had zo gehoopt voor jullie,maar jullie mogen de hoop niet opgeven gewoon doorgaan het komt vanzelf goed.
Hier is alles goed gegaan, moet 6-2 bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong gehad heb omdat mijn eisprong de vorige keer veel later was. Daarna mag ik de 14 weer terug komen om bloed te laten prikken. @mnr: succes morgen, hopelijk geen cyste maar een mooi eitje!
Fijn voor je Anne dat ze het nu even extra checken! En hoe is het bij jou noux? Ik sta weer op de lijst voor een fm volgende week vrijdag. Weer aftellen! Gister een baaldag gehad, nu weer verder!
Ik heb 17-01 mijn 2e iui gehad, vanochtend getest en ja hoor zwanger!! Meiden die ook zwanger zijn gefeliciteerd en de rest suc6!!
Hoop voor je dat het dan gauw genoeg begint... Normaal gesproken niet, maar nu wil je toch weer gauw beginnen! Of is er nog een kans dat het raak kan zijn??
De kans dat t raak kan zijn is heeeeel klein, omdat we geen IUI hebbem gehad de laatste maand, maar ik las dat je na provera van 10 dagen uit moet gaan, voor je een bloeding krijgt. Dus zal wel achter in de week zijn..
Zojuist ongesteld geworden.. Morgen gelijk bellen voor een echo en dan beginnen we weer met spuiten! Fijn dat ook jij weer kan beginnen Princess..