Fijn dat jullie weer kunnen beginnen. Ik zit in de wachtweken, voor mijn gevoel al heel lang maar het is pas 5 dagen geleden..
Fijn Noux dat je ook weer mag beginnen.. maar je sluit een wonder nooit uit totdat het tegendeel is bewezen he! Heel veel succes nog anne! Duimen draaien!
Precies Lile, had zaterdag al stiekum een testje gedaan, niet zwanger dus. Donderdag heb ik een echo, en dan begint t weer.. Ben er nu wel heel erg mee bezig, merk ik aan mezelf. Veel meer dan de vorige pogingen.. ben heel druk in m'n hoofd ermee, beetje zenuwachtig zelfs..
Ja blijft moeilijk om je eigen voor te nemen om er niet zoveel mee bezig te zijn.. heb ik ook.. zeker als je in de wachtweken zit..
Hoe gaat het hier dames? Ik heb gisteren de tweede fm gehad. Aan beide kanten 3 of 4 eitjes boven de 10 mm. Te veel dus.. Nu minder spuiten en morgen alweer terug. Wel heel raar want normaal heb ik echt maar 1 ei en 1 keertje heb ik er 2 gehad..
Mnr, vreemd dat je nu ineens zoveel eitjes hebt. Is de hoeveelheid medicijnen hetzelfde gebleven? Succes Met Je Echo Vandaag! Noux, hoe was de echo gisteren gegaan? Ik wordt vandaag gebeld voor de uitslag, hopelijk heb ik deze x wel een eisprong gehad.
Succes vandaag mnr met de echo, hopelijk groeien er 2 of 3 maar echt door.. Succes Anne, dat ze je maar gauw bellen! Ben vandaag ook geweest voor fm. Grootste was nu 11 mm Maandag terug.
Ik ben gister weer begonnen met Gonal spuiten! Donderdag de 13e eerste fm.. ben benieuwd! Ben nu wel weer iets rustiger.. kop is er weer af, en we zijn weer begonnen!
Deze ronde is afgebroken omdat de dokter vond dat er teveel eitjes zaten. Ik ben het er zelf niet mee eens, maar ja.. Ik heb ook geen pregnyl of provera gekregen dus ben nu bang dat het cysten worden. Over 2 weken moet ik weer terug komen..
Nou balen mnr.. hoe groot waren de eitjes nu dan.. En wat balen dat je er zelf niet mee eens bent.. Zou ik denk ik ook hebben.. Oh succes prinses! Zitten bijna hetzelfde ik zit morgen op dag 11. Heb je al vaker menopur gespoten? Voor mij de eerste ronde.. maar het valt niet tegen.
Over 2 weken moet ik terug komen. Ik denk niet dat ze uit zichzelf gaan springen dus dan wordt ik ook niet ongesteld Ik hoop maar dat het geen cysten worden. Ik baal echt nog steeds. Als ik echt 5 hele grote had dan had ik het kunnen begrijpen, maar nu ben ik het er niet mee eens en voel ik me echt aan m'n lot overgelaten.
Mnr, wat balen kan me voorstellen dat het nu als verloren tijd voelt. Mijn uitslag vrijdag was goed. Nu weer wachten tot aanstaande vrijdag.
Mijn progesteron was trouwens 151, heeft iemand een idee wat de waardes van progesteron betekenen. Ik had al gelezen dat het aan de hoge kant is.
Oh echt balen mnr.. Bij ons schrijven ze meteen alle medicijnen uit, dus ik heb al pregnyl liggen voordat de cyclus begint. Heb nog nooit voor progestoron moeten prikken dus weet niet hoe de waardes moeten zijn.. zeiden ze dat er niet bij? Heel veel succes met je laatste wachtdagen anne! Ik ben vanmorgen alweer geweest voor de fm, mag morgen weer terug komen... zat nu rond de 15mm. Ze willen het per dag gaan bekijken.
Lile, dat vertelde ze er inderdaad niet bij. En ik had er toen ik ook helemaal niet aan gedacht om ernaar te vragen. Was al blij dat ik nu wel een eisprong had gehad Waarom willen ze het nu elke dag bekijken? Wel fijn in ieder geval dat ze het zo goed in de gaten houden.
ja geloof meteen dat je al blij bent met dat nieuws! Dat is het ook, dan maak je je eigen ook maar niet druk om dat gehalte, als het wel zou moeten hadden ze denk ik wel iets gezegd niet? Ja idd fijn dat ze het goed in de gaten houden, ze zijn bang als ze zeggen kom maar over 2 dagen terug dat mn eitjes een groeispurt gaan maken! Dus netjes iedere dag op en neer.. ben gelukkig eigen baas dus kan mijn tijd zelf indelen.
Ha meiden, Mag ik me bij jullie aansluiten? Vandaag bij de gyn geweest en te horen gekregen dat we verder gaan met IUI, super spannend! Mei 2012 gestopt met de pil en vanaf januari 2013 zitten we in de MMM, vanwege mijn onregelmatige cyclus. Toen begonnen met clomid. Aantal rondes gehad, maar mijn cyclus bleef aan de lange kant. Daarom in aug overgestapt op spuiten. Sindsdien een prima cyclus.. Maar helaas nog niet zwanger Alle onderzoeken zijn verder goed. ML heeft topzaad, eileiders goed doorgankelijk, bloed is goed en samenlevingstest ook positief.. Dus waarom het niet wil lukken.... Geen idee Hopelijk is iui net dat ene zetje wat we nodig hebben. Vandaag weer de eerste follikelmeting gehad, een eitje van 12mm en bms 6,7. Met een beetje geluk dit weekend of begin volgende week al de eerste iui! Erg spannend.
Lile: die groeit goed zeg! Misschien vandaag dan de laatste fm Anne: sorry van progesteron waardes weet ik ook niks. Hier: ik voel m'n ei nog steeds. Hij was vrijdag 15 maar ik had daarvoor nog gespoten. Is het altijd zo dat je hem dan nog even blijft voelen?