Bedankt! Ik heb idd clomid gebruikt. Ik heb het nooit een half uur van te voren uit de koelkast gehaald, maar moest het nog wel eerst zelf klaar maken. Succes!!
Oh wat vreemd mnr! Hoe dik was je bms bij je laatste echo? Misschien toch een eitje gesprongen? Vervelend die onzekerheid! @noux: succes dadelijk met de pregnyl zetten! @hier: morgen weer fm, hopelijk dat betere eigroei, zodat de eerste iui gepland kan gaan worden! Super spannend
Zo, pregnyl zit erin! wel n dikkere naald dan gonal en ovitrelle! het prikt nu een beetje.. Slaap lekker allemaal!!
Ik heb heel slecht geslapen. Ik had deze ronde afgesloten en nu ineens dat beetje bloedverlies. Ik had het bij de zwangerschap van m'n dochter ook.. Ik denk nu steeds: zou het dan toch? Maar ik wil dat niet want dan krijg ik straks weer een mega klap als het niet zo is. noux: als ik een eisprong heb gehad was het gisteren 4 of 5 dpo. Ongesteld kan dan toch niet toch? Maar innesteling zou wel kunnen. flora: van de laatste keer weet Ik het niet, die je daarvoor 8mm en als ik een eisprong heb gehad was dat 5 of 6 dagen later. Pfff Ik word helemaal gek dames. Vanochtend nog iets licht bloedverlies. Niet te vergelijken met ongi. Maar aan de andere kant heb ik geen pregnyl gehad dus gaat dat nu anders. Maar is het voor een menstruatie niet veels te vroeg?
Ach meis.. wat een onzekerheid he? Als er zoveel follikels waren,zou er best 1 'per ongeluk' zijn gesprongen.. Ik hoop t zo voor je.. duimen draaien!
Mnr.. wat onzeker zeg.. het blijft toch afwachten wat het nu zou zijn.. Probeer je gedachten te verzetten, want als je er over blijft malen daar word je zo onzeker van. maardatisookmakkelijkergezegddangedaan... Noux het aftellen kan voor jou bijna beginnen! Succes morgen! Succes Flora met de fm, hopelijk nu wat gegroeide eitjes! Hier nu pas 3 wachtdagen gehad.. maar lijkt al een week.. Zaterdag van een goede vriendin te horen gekregen dat ze 12 weken zwanger is. Kei leuk.. maar ook heel confronterend zeg.. Ze was pas 3mnd bezig toen het al lukte! Heel fijn voor hun, maar het raakt je toch zeker wel..
Lile: wachten duurt altijd lang he.. Succes! Hier: bloeden wordt steeds meer dus dan toch ongi denk ik. Snap er niks van hoe het kan zo snel. Ben er echt even heel verdrietig van. Die stomme mmm ook! Het is zo'n achtbaan steeds..
@ Mnr, dat is inderdaad wel balen. Als ik jou was zou ik het inderdaad even melden. Ik kan me voorstellen dat je er verdrietig van wordt, het is ook allemaal niet niks!
Heel vreemd mnr ik zou het de volgende keer ook even aangeven! @fm: hmmm fm was toch weer een beetje een tegenvaller 1 van 12mm en 1 van 14mm, bms 10,5mm. Er is er dus eentje bij gegroeid en bms groeit wel netjes door.. Woensdag weer terug. Mn geduld word deze ronde echt op de proef gesteld heb nog nooit zo lang hoeven spuiten, bah.. Maar er gebeurt iig wat en met een beetje geluk gaat het vanaf nu sneller.