Nog ff geduld Flora! Had ik de vorige keer ook, terwijl er nu wel weer 1 'normaal' is gegroeid met 75eh.. Mnr, hoe gaat het met je? Heb je zh nog gebeld?
Noux: het gaat. Het hakt er wel allemaal in.. Bijna een jaar in de mmm en pas 6x een eisprong gehad en eigenlijk maar 4 echte kansen. Ik heb niet gebeld, vrijdag heb ik een afspraak. Ik zit met zoveel vragen dat ik goed gesprek wil waarin ik alles kan vragen.
wat balen mnr.. dat is idd ook weinig! Schrijf al je vragen op zodat je ook zeker niks vergeet! Je hebt wel recht op een paar duidelijke antwoorden!
Nou, wat een 'tegenvaller' vandaag zeg.. Zaadopbrengst was maar 0,6 miljoen. Eigenlijk veel te weinig normaal voor IUI.. Gelukkig hebben ze de inseminatie wel gedaan. Wel hebben we het advies mee gekregen om 'het' vanavond zelf ook nog te doen, gewoon, als extra.. Verder afwachten, en zien wat ervan komt! Hoe gaat het met jullie?
Oh wat jammer noux, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit maar snap dat je telergesteld bent. Was het de vorige keren wel beter?
Het is altijd wel schommelend.. de ene keer, 1,9mlj, dan een weer 7 mlj. Maar onder de miljoen hebben we nog niet gezeten.. Het vorige 'tussenonderzoek' was zelfs 16 miljoen! Helaas was dat niet met een IUI.. Heel erg balen..maar we geven de hoop niet op, inderdaad, de wonderen zijn de wereld nog niet uit..
oooh noux.. balen zeg.. maarrr wie weet.. Bij ons schommeld het ook, de ene keer meer als de andere keer. Heel frustrerend.. maar geef de moed nog niet op!
Wat vervelend noux! Maar inderdaad wel goed om zelf ook nog te klussen. Wie weet is het dan gewoon raak deze ronde!
he flora hoe was je fm vandaag? En hoe gaat het met wachten met iedereen? Hier gaan de dagen errggg sloom.. ondanks dat ik allemaal leuke dingen op de planning heb staan!
Ik heb eindelijk goed nieuws!! Een ei van 18mm en een van 14mm, bms 11,1mm. Die van 14mm zal het waarschijnlijk niet meer gaan redden. Maar dat is niet erg, eentje moet genoeg zijn Morgenvroeg pregnyl en vrijdag om 18:00u inseminatie!! Jeeeeej!!
Goed nieuws Flora! Succes vrijdag!! Hebben jullie ook zo'n opgezette buik na pregnyl? Tsjonge..ik lijk wel 6maand zwanger joh! Voel me ook heel opgeblazen.. Een 'volle' buik zeg maar.. Ik herken het niet van andere IUI's, na Ovitrelle..
ik had het de laatste keer ook.. anders ook nog nooit zon last van gehad. Heel vermoeiend. Deed ik losse kleren aan zat het nog te strak!Lijkt wel of je dan gaat knappen zo bol voelt hij dan! Maar nu is het al een stuk minder!
Flora: succes vrijdag! Noux: ik heb daar nooit zo last van. Ik reageer wel elke keer anders op de pregnyl. Veel dames op de wachtbank nu. Succes allemaal! Hier: morgen afspraak bij de gyn. Zie er erg tegenop. Ik wil graag weer verder maar ben bang voor slecht nieuws. Nog meer slecht nieuws wil ik echt niet. Veel zwangeren en baby's op het moment in mijn omgeving. Ik gun het iedereen hoor (de één wat meer als de ander), maar ik wil zelf ook zo graag!
@noux: oh wat vervelend. Ik heb tot nu toe nooit zoveel last van pregnyl gehad. Alleen gevoelige borsten en een versterkte reuk. @mnr: succes morgen! Ben erg benieuwd wat er morgen uit het gesprek gaat komen. Bij wie heb je de afspraak?