@lile: ahh balen meid verwen jezelf maar even lekker met een berg chocolade en een wijntje Hoe lang gaan jullie nog door met iui?
we gaan nog 2x iui proberen, maar mogen wel al op gesprek komen voor een ivf behandeling. Zodat we na de iui meteen verder kunnen met ivf. Heel erg veel succes prinses!
@prinses: wat spannend meis, je zou bijna gaan denken dat het raak is wanneer wil je gaan testen? @lile: hopelijk gaat het deze of volgende iui gewoon lukken! Maar wel fijn áls het dan zover moet komen tot ivf, dat je dan meteen door kan.
oooh prinses.. jammer zeg.. grrrr wat is het toch ook een iets!! dank je mnr.. heeft nu nog steeds niet doorgezet.. dan morgen maar weer afwachten he..! Vorige keer duurde het helaas ook 2 dagen voordat het echt begon. Heb al heel wat af gegoogled op bruin roze verlies.. maar je bent uiteindelijk of wel of niet zwanger. Dus eigenlijk heb ik de moed opgegeven, maar ergens zolang het nog niet echt is doorgezet is er nog een heeel erg klein sprankje hoop!
De test is negatief. Het lijkt op de herhaling van de maand van de miskraam. Toen ook af en toe bruin of roze verlies en in eerste instantie een negatieve test. Maar mijn borsten lijken echt te zeggen dat ik zwanger ben. Ach misschien wil ik ook te graag van alles voelen.....
pff prinses wat shit zeg.. hier ook nog steeds alleen bruin verlies, maar heb ook gevoelige borsten en heb gister al de hele tijd het gevoel dat ik echt ongesteld ga worden.. pff zit er ff helemaal doorheen.. kan nu even niet ophouden met huilen, de tranen blijven rollen..
Dank je prinses en flora.. Voor jullie ook een dikke knuffel!! Hier ook nu officieel door naar de volgende ronde
Hoe gaat het hier? Hier nog aan 't wachten...nog een paar daagjes! Nod is dinsdag of woensdag.. Wil wachten met testen tot woensdag, als ik dan nog niet ongesteld ben.. Eerst een weekendje carnavallen! Lekker de gedachten, (voor zover mogelijk, zonder alcohol) op 0, en gaan met de banaan!
T wordt wel spannend nu hier! Zojuist erge steken rechtsonder in buik... Verder heb ik nergens last van.. Alleen beetje zware borsten, maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden.. Morgen gaan we testen!