iui in december

Discussie in 'MMM clubs' gestart door anita85, 26 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik heb hele dubbele gevoelens bij ivf. Aan de ene kant hebt ik daar juist wel super veel vertrouwen in, maar van de andere kant is het ook meten het eindstation.. Wat als het daar nou ook niet mee gaat lukken..
    Ik wil eerst iui goed de kans geven en zeker 6 of meer rondes proberen.

Ik heb alsnog een wisselde cyclus met spuiten.. Ik heb nu 8, 9, 12, 8, 15 en 17 dagen moeten spuiten. Lijkt erop dat mijn lichaam steeds slechter gaat reageren.

2. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou hier eindelijk eens een keer goed nieuws. eitje was nu 17, dus morgen pregnyl en dan vrijdag iui!

Ja klopt, ook af en toe naar je gevoel luisteren, en bij mij is dat we toch echt na de iui door willen gaan naar de ivf.. Leek eerst nog heel ver weg, maar nu toch steeds dichterbij..

Had trouwens net op de echo, vond de gyn ook raar, vocht in mijn rechter eierstok, kon geen kwaad zei ze, maar heb het zelf nog nooit gezien! Iemand daar ervaring mee? Vind het toch raar..

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Iui gehad. 6 miljoen zaadcellen. Toch een beetje een domper, omdat we voirge maand en de maand ervoor op 35 miljoen zaten.

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Kan me voorstellen dat het dan tegenvalt! Maar met 6 miljoen zou het ook moeten lukken!

Succes in de wachtweken!

@mnr: hoe gaat het bij jou?

@lile: jeej ook al een groot ei:) super! Alvast veel succes voor vrijdag;)
    Vreemd van dat vocht, kon de gyn je niet vertellen waar het vandaan kon komen?

5. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Spannende weken weer Prinses! Succes met wachten!

Heb er ook nog nooit van gehoord Lile.. Raar!

Hier: rechts een follikel van 12mm, en links 1 van 10 en drie! iets kleinere, maar ze groeien wel mee.. Verpleegkundige heeft met arts overlegd, em besloten toch door te spuiten met 86,5 eh en niet omlaag te gaan naar 75.. wel een groot risico dat ze de boel af gaan blazen, maar als ik minder ga spuiten kunnen de follikels allemaal verdwijnen, dan hebben we helemaal niks!! Vrijdag weer een meting..

6. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik vind 6 miljoen al veel prinses! Dat hebben wij helaas nog nooit gehaald..! Maar voor jullie is het toch jammer, maar heel cliche maar je hebt er maar 1 nodig :s
    Succes in je wachtweken!

Noux, spannend zeg, hopen dat er 2 of 1 een extra groeispurt gaan maken dan! Succes vrijdag!

Hier:Ja vond het ook gek hoe het ging, ze deed er heel vaag over, maar zei wel dat ik me er niet druk om hoefde te maken! Vroeg waar het van kwam, maar kreeg er niet echt antwoord op.. dusja dan vertrouw je er maar op dat het goed zit. Heb nu net pregnyl gezet en dan aftellen naar vrijdag! Is bij jullie de dosis ook verhoogd van 5000 naar 10000? is een nieuw protocol blijkbaar.

7. Niandra

Niandra Actief lid

19 sep 2013
    311
    1
    16
    Hoi meiden,
    Zit al een tijdje dit topic mee te lezen. Ik herken veel van wat jullie schrijven. Mag ik mee kletsen? Ik ben nu bezig met IUI poging 4 bij het CWZ in Nijmegen. Hiervoor heb ik 3 IUI's met Clomid en Pregnyl gehad. Ook is één IUI vroegtijdig afgebroken omdat er toen 6 eitjes aan het doorgroeien waren. Helaas nog nooit zwanger geweest.
    Deze ronde ben ik begonnen met het spuiten van Puregon (moest eigenlijk Gonal-f, maar die was tijdelijk niet verkrijgbaar). Stukken fijner dan Clomid vind ik! Ik heb nu 3 eitjes tussen de 10 en 12,5 mm, nog even wachten tot ze groter worden dus. Ik ben nu 9 dagen aan het spuiten. Morgen weer een follikel meting.

@Lile, goed nieuws dat de IUI eraan komt, succes! Vocht in de eierstok herken ik niet, maar ik heb wel eens vocht in m'n baarmoeder gehad. Ze wisten toen ook niet precies waarom maar ik hoefde me geen zorgen te maken.
    Bij ons in het ziekenhuis is er ook een nieuw protocol t.o.v de Pregnyl, maar dat is juist dat ze helemaal stoppen met Pregnyl (voor IUI) en overgaan op Ovitrelle.

@Prinses, inderdaad jammer ten opzichte van de vorige keer, maar 6 miljoen is nog steeds hartstikke mooi! Zo veel hebben wij er nooit gehad. Eerst 3.9 miljoen, toen 1.7 miljoen en de laatste keer maar 0.16 miljoen... :( de IUI is toen wel doorgegaan, maar hoop dat het zaad deze keer toch beter is, anders is er helemaal zo weinig kans...

@Noux, spannend, nu hopen dat die 3 iets kleineren niet mee gaan groeien...

8. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom Niandra, het is toch fijn om af en toe je ervaringen te delen, soms zit je met vragen of dingen die je dan weer hier kwijt kan!Is er wel iets gevonden bij jullie waarom het nog niet gelukt is? Alweer poging 4 bij jullie.. spannend zeg, succes met de fm morgen.

9. mnr

mnr Niet meer actief

Welkom nandra!

Lile: raar zeg. Er kan soms wat vocht zitten na een eisprong maar dat is niet het geval. Volgende keer gewoon nog een keer vragen.

Prinses: succes weer op de wachtbank! Ook al zo snel weer een iui.

Hier: ik voel van alles maar ben pas 3 dpo dus weet het ook niet. Toch wel weer moeilijk dat wachten!

10. Niandra

Niandra Actief lid

19 sep 2013
    311
    1
    16
    Dank jullie wel.

Lile, ja, daarom lijkt het me ook fijn om me aan te sluiten bij een clubje meiden die in een soortgelijke situatie zitten! Bij ons is er geen reden gevonden waarom het niet gelukt is, bij mij is alles goed en bij mijn man was alles ook in orde, op de laatste keer IUI na dan, toen was het zaad te slecht maar we hopen dat dit gewoon een keertje 'pech' was.
    En bij jullie? Is er een reden gevonden waarom het niet lukt?

Mnr, zwaar he die wachtweken waarin je van alles voelt en je gevoelens zo heen en weer slingeren tussen vrees en hoop... vind die wachtweken altijd zooo lang duren!

11. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo hier ook weer in de wacht, zaad was prima, zelfs het beste wat we tot nu toe hebben gehad.. volgens mij 13 miljoen! En dat na iedere keer 2 of 3 miljoen!
    Hier ook niet echt een reden gevonden niandra.. alleen dat het zaad van mijn vriend slechter is door een ziekte, maar het is in principe wel goed genoeg om zwanger te kunnen worden. En bij mij was na het hsg onderzoek de rechter eileider dicht, alleen wil dat zeggen ze ook geen problemen geven. Dusja.. toen maar na 2 jaar zelf proberen toch de mmm in gegaan.

Succes met wachten mnr! Laat het mooie weer je wat afleiden.

12. Niandra

Niandra Actief lid

19 sep 2013
    311
    1
    16
    Wauw, wat een mooie score Lile!! Hopelijk gaat het daarmee nu eens lukken!

Hier vandaag weer een fm gehad, 2 eitjes van 16mm, dus dat ziet er goed uit. Maar nu wil ze dat ik vanavond al de Ovitrelle zet, en dan maandag de IUI, want de eitjes zijn volgens haar groot genoeg. Maar het lijkt mij wat vroeg? :( Mijn ovulatietest van vandaag was ook nog spierwit. Hoe groot zijn jullie eitjes wanneer jullie de Pregnyl/Ovitrelle moeten zetten?

13. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Welkom Niandra..
    Dat komt wel goed met die eitjes hoor! Vandaag groeien ze ook nog wel..vanavond dus de Ovitrelle? Spannend!

Prinses en Lile, succes met wachten!!

Hier:
    Gister weer een meting gehad.. Rechts 1tje van 14 mm en links 4 van rond de 12mm en de grootste ook 14. Moest gister en vandaag 75eh Gonal gaan spuiten. En het advies geen onbeschermde sex te hebben. Voel me daar erg dubbel bij, van de ene kant wil je het risico niet lopen, van de andere kant, tja, de kans om met deze kwaliteit van zaad spontaan zwanger te raken is erg klein. Vriend durft het niet aan..;)
    Morgen om 11 uur weer een meting. Ben bang dat ze de boel gaan afblazen..WEER een maand weggegooit:(

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @lile: wouw mooie score:) hopelijk weet er nu wel eentje de weg goed te vinden!

@niranda: vanaf 17,5mm kan er pregnyl gezet worden, dat is mij altijd verteld. Kan zijn dat ze vanavond dus wel groot genoeg zijn. Maar ik had liever ook nog een extra dag gewacht als ze 16mm zijn.. Maar in principe zou het moeten kunnen.

@noux: oh jeetje, dat zijn er dan idd ook wel erg veel.. Hopelijk groeit er gewoon maar 1 of 2 door.
    Heb je nu meer gespoten dan vorige rondes?

15. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Ja, heb deze ronde 87,5 gespoten, andere keren was het 75..

16. mnr

mnr Niet meer actief

Succes lile! En wat een mooie score!

Noux: wat balen meid! Hoop voor je dat de kleine niet allemaal gaan meegroeien.

Hier: vandaag een week na de pregnyl. Sinds gisteren last van m'n borsten en donkere grotere tepels. Zou dat van de pregnyl komen?

17. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Gelukkig! Er zijn twee of drie follikels goed door gegroeid! Vanavond om half 12 de Pregnyl, en dinsdag om half 3 de IUI.. pfff.. pak van mn hart!

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Super noux! Weer een nieuwe kans:)

@mnr: als je er nu pas last van hebt, lijkt het me niet meer van pregnyl te komen..:)

19. mnr

mnr Niet meer actief

Wat super noux!!

Flora: ik hoop het zo... Maar mijn lichaam heeft me de laatste tijd wel vaker voor de gek gehouden. Slopend deze wachtweken!

20. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Irritant is dat he mnr? Ik schrijf nu op wat ik voel, wat er veranderd aan mn lichaam, en wanneer ik dat heb. Kom toch vaak tot de conclusie dat ik t de vorige rondes ook rond die tijd had..

Deel Deze Pagina