Ik hou het ook elke maand bij in een app maar deze ronde is weer anders. Sommige rondes gaan bij mij ook hetzelfde maar deze weer niet
idd het zit wel goed met de eitjes niandra! Je moet zo denken dat ze het toch zeker wel weten wat wel en niet kan. Succes met de iui vandaag! hmm mnr.. slopen he die wachtweken. Ik neem me elke keer voor om niet op symptonen te gaan letten, maar betrap mezelf ook iedere keer weer dat ik mijn lichaam heel goed in de gaten houd! Wel slim om alles wat je voelt op te schrijven, want iedere keer denk je dat had ik vorige keer niet zo erg..! jeuuj Noux! Super fijn, heel erg veel succes morgen met de iui!!!
Vandaag weer eerste fm gehad op cd 9. Follikel van 11,5mm en bms 8,9mm. Niet heel slecht dus. Nu hopen dat het doorgroeit en niet als de vorige keer blijft hangen. Toen was mn ei even groot, maar mn bms dunner. Zegt dat nog wat? Hopelijk begin volgende week iui. De arts had het over zaterdat als alles volgens plan groeit, alleen dan gaan we dus een weekend weg.. Zul je net zien. Hihi. Maargoed, vaak gaat het bij bij niet volgens plan dus eerst de volgende fm maar even afwachten. Die is donderdag.
Dat ziet er goed uit flora! Je zou dan altijd nog voor o.i kunnen gaan, of maandagochtend de iui. Gaat wel weer snel! Is vast eenmalig geweest met je bms succes!
Ik weet niet, op de een of andere manier durf ik niet 'blij' te zijn met deze afmetingen.. Omdat er de vorige keer dus niets gebeurde tussen de eerste en tweede fm.. Ik hoop zo dat het nu wel gewoon normaal verloopt en we begin volgende week fm hebben Het zou mooi zijn als mn ei donderdag rond de 15mm is, dan zou maandag de iui kunnen zijn Als mn ei al groot genoeg is voor zaterdag dan kijken we even wat we doen.. We hebben sowieso maar 1 nacht geboekt, van vrijdag op zaterdag. Vrijdagavond gaan we naar cirque du soleil in Amsterdam. En we wilde eigenlijk zaterdag dan nog vertoeven in Amsterdam en 's avonds weer naar huis. Maar als de IUI zaterdagmiddag kan zijn, dan gaan we wellicht gewoon al eerder en gaan we na de IUI in onze omgeving gewoon nog wat leuks doen ofzo. We zien het wel, eerst donderdag even afwachten.
he flora.. ja je hebt het zelf niet in de hand hoe hard ze groeien. Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe dik je bms moet zijn..! Let alleen altijd op de follikels. Duimen dat je geplande weekendje toch door kan gaan! Geeft ook lekker wat ontspanning he. Mnr je nod komt steeds dichterbij! Nog een paar daagjes.. succes!
Spannend Flora! Hoe gaat het op de wachtbankjes dames? Ik kom 'gezellig' bij jullie zitten! vanmiddag de IUI gehad.. 1,8 miljoen was de 'oogst' van vriend vandaag.. Ben benieuwd wat er van komt...
Fijn Noux dat je de iui er weer er op hebt zitten.. en er is er maar 1tje nodig he! Ook al heb je er meer, dat geeft niet meer garantie dat het gaat lukken! Succes met aftellen!
Hier zit ik in de laatste wachtdagen. Ik ervaar eigenlijk geen spanning, omdat ik er geen vertrouwen in heb. Zit onder de pukkels, en heb geen andere symptomen. Dus ik moet gewoon verder, en dan denken aan ivf.
Hou toch nog ergens een beetje hoop prinses! Het blijve kleine wondertjes. Waneer is je nod? Duim duim duim duim
Morgen denk ik. Meestal op de elfde dag na IUI, maar omdat de IUI nu eerder was in mijn cyclus, weet ik het niet meer. Ik heb vorige week woensdag de IUI gehad.
Prinses en mnr, dikke knuffel!! @hier: donderdag weer fm gehad.. Helaas zoals verwacht, follikel was verdwenen en bms dunner geworden Ik mocht ophogen naar 75eh en nu moet ik morgen weer terug.. Hopelijk is er dan wel weer wat gebeurt. Dit weekend lekker een weekendje weg geweest, heerlijk even tot rust gekomen. Hopelijk deze week nog de iui.
Nog wel hoop houden hoor Prinses! Fijn Flora, even lekker helemaal weg! Wel raar dat de follikel helemaal weg was toch? Succes!
Jaa idd vreemd.. Vorige ronde en die ronde ervoor gebeurde dat ook al Maar gelukkig vandaag vruchtbaar slijm gespot dus er gebeurt nu met 75eh gelukkig wel weer wat. Morgen ook meteen maar even vragen op welke dosering ik volgende ronde moet beginnen als het nu niet raak is. Want dat eieren-gezeik begin ik een beetje zat te worden