iui in december

Discussie in 'MMM clubs' gestart door anita85, 26 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Balen Prinses!
    Toch hoop je stiekem altijd op n wondertje toch?

2. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff jammer prinses.. toch balen.. maar je kent je eigen lichaam weer erg goed!

Ik blijf maar weer aan het gissen.. nog een paar daagjes.

Ja daar zou ik ook wat van zeggen Flora, want dat lijkt mij ook helemaal niet fijn zo!! Succes vandaag met de fm.

3. mnr

mnr Niet meer actief

Jammer prinses! Ga je nu nog 1x iui doen?

Lile: wanneer mag/ga je testen?

Noux: hoe voel jij je?

Balen flora! Hopelijk heb je vandaag een groot ei!

Ik heb bewust even een paar dagen zp vermeden. Ik was het even helemaal zat.
    Vandaag weer beginnen met spuiten en dan waarschijnlijk volgende week vrijdag de eerste fm.

Als we deze ronde weer maar 1 ei hebben gaan we voor o.i en bij 2 of 3 voor iui.
    We hebben deze maand een hele drukke maand en omdat ik er weinig vertrouwen in heb dat het met 1 ei nog gaat lukken doen we het zo.
    Dan vanaf volgende ronde sowieso weer iui.

We hebben het aan 3 dokters gevraagd en alle 3 zeggen ze dat iui niet meer kans geeft. Maar omdat we wel toe zijn aan een stap verder willen we dat wel gaan proberen.
    Ik zou alleen liever dan ook steeds 2 of 3 eitjes willen hebben, ik heb er nu steeds maar 1. En in februari had ik er te veel..

4. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    he mnr.. snap je volkomen, op een gegeven moment ben je het even allemaal zat!
    Mag ik vragen waar de afkorting oi voor is?
    Bij mij is het verschillend, dan weer 1 ei en dan weer 2 ei.. Maar voor je gevoel heb je meer kans met meer eitjes he..

Ik zit as vrijdag op 14 dagen na de iui.. dus spannend zeg. Gister was ik niet te genieten! Maarja.. over een paar dagen weet ik het..

5. mnr

mnr Niet meer actief

Spannend lile! Ga jij nooit eerder testen? Ik kan meestal niet zo lang wachten :)

O.i=ovulatie inductie. Bijna hetzelfde als iui alleen in plaats van een inseminatie moeten we dan zelf klussen rond de eisprong.
    Wel eerst spuiten tot er een groot ei is, dan de pregnyl en dan krijgen we huiswerk mee ;)

6. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahaa oke! Nu snap ik het! Idd niet zo omslachtig als de iui, en je krijgt er dan idd ook evenveel kans mee, omdat je je eisprong nu zeker kunt plannen!

Ik test idd nooit eerder.. om teleurstelling te voorkomen van een negatieve test.. maar ben benieuwd of ik het nu ook weer volhoud.
    Heb altijd wat vreemde klachten van te voren, maar tot nu toe is het altijd negatief geweest..

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @mnr: balen zeg:( ik snap dat je voor iui wil gaan, toch weer toe aan iets nieuws en wellicht krijg je daar toch weer wat hoop en vertrouwen door. Precies om die reden zijn wij ook gestart met iui, want in principe zou het via de natuurlijke weg ook moeten lukken..

Ik test eigenlijk ook nooit voor nod;) te bang voor een negatieve test, dus wacht liever af en als ik over tijd ben, dan een testje wagen. Hihi.

@hier: vanmiddag fm, heb goede hoop. Ik merk dat mn lichaam bezig is om een ei te produceren;) hopelijk al groot genoeg, zodat de iui ingepland kan worden. Maar denk dat ik woensdag nog een keer terug moet voor een echo

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Jeej er gebeurt idd weer wat! Follikels van 14,2 en 12,7mm en bms 10,6mm. Zou mooi zijn als ze allebei door gaan groeien:)
    Woensdag nog een keertje terug en waarschijnlijk vrijdag de inseminatie:D

9. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeeeej flora!! Super voor je!!

10. mnr

mnr Niet meer actief

Dat is goed nieuws flora!

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Fijn Flora!

Ik weet niet of ik nog een keer IUI mag doen. Heb volgende week pas een afspraak bij de gyn over het vervolgtraject. Ik heb vanochtend een mail gestuurd of ik toch deze maand nog een IUI mag doen. Ze gaan overleggen met de gyn. Hoor het morgen.

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Zou wel fijn zijn als je tijdens de wachtperiode voor ivf nog door mag gaan met iui. Ben benieuwd!

13. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja idd, dat zou wel fijn zijn prinses. Wij mogen as donderdag op intake gesprek voor ivf komen. Dan kunnen we april nog een iui doen en dan in mei of juni starten. Maar nog steeds aan het wachten hier.. maar heb nu het idee dat ik gewoon ongesteld ga worden.. we zullen zien..

14. mnr

mnr Niet meer actief

Prinses, zou idd fijn zijn als je nog 1x iui mag. Mag je sowieso niet vaker iui doen of wil je dat niet? Je bent er toch een keer zwanger van geworden.

Lile: hoop toch voor je dat je niet naar die intake moet! Spannend de laatste dagen, ik hoop dat je de tijd een beetje goed door komt.

Ik ben gisteren weer begonnen met spuiten. Waarschijnlijk volgende week vrijdag de eerste fm dus dat duurt nog even.

15. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    idd mnr..
    Ja ben er wel veel mee bezig, maar door werk en het regelen van onze bruiloft heb ik wel wat afleiding.. Had me voorgenomen om deze keer niet op symptonen te letten, maar heb er toch best wel weer wat. Opgeblazen gevoel, gevoelige borsten tepels. Maar ook weer buikkrampen.. Net of het door gaat zetten. Dat had ik de vorige keren ook dus..... afwachten, nog even..!

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik mag toch nog 1 poging, maar de arts heeft erbij aangegeven weinig kans te zien. Dus weet nu ook al wat hij volgende week tijdens het adviesgesprek gaat zeggen. Het zal IVF worden. En ook al wist ik dat, het voelt toch niet fijn.

17. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn dat je toch nog een nieuwe kans krijgt, maar wel minder dat je nu verder moet naar de volgende grote stap.. Laat het allemaal even op je af komen..

18. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Hoi!

Fijn Prinses, dat je toch nog een keer mag proberen!
    Waarom ziet de gyn nu weinig kans? Je bent er een keer zwanger van geworden, en het aantal zaadcellen is ook wel redelijk toch?

Spannend weer hoor Lile! Duimen draaien voor je!

Flora, hoe gaat 't met je 'eierfabriekje' ;)?

Mnr, succes met spuiten weer! Hoeveel spuit je nu?

Hier..Ik voel eigenlijk Niets, alleen af en toe een beetje misselijk gevoel, maar dat zegt nu natuurlijk nog niet wat..

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @prinses: fijn dat jullie toch nog een keer iui mogen doen. Zou mooi zijn als jullie toch nog net aan ivf ontsnappen!

@noux: spannend! Nog een weekje afwachten...

@mnr: succes deze nieuwe ronde!

@lile: wat zegt jou gevoel? Bijna nod zie ik:)

@hier: met mijn ei-fabriekje gaat het wel goed hoor:D hihi. Heb flinke eipijn en veel vruchtbaar slijm. Dus er is zeker wat gaande. Hopelijk zijn morgen alllebei de eitjes doorgegroeid en klaar voor pregnyl.
    Pff maar door die flinke pijn ga ik ook ineens weer doemdenken.. Is het mogelijk dat er ineens nog meer eitjes bijgegroeid zijn en we dus geen iui mogen?
    Deze pijn had ik met clomid ook altijd heel erg, toen ook maar gewoon 1 of 2 eitjes.. Maar sinds het spuiten heb ik er nooit meer last van gehad:( Nja.. Hopelijk morgen goed nieuws!

20. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd spannend Flora, succes morgen met je hopelijk laatste fm! Herken de pijn zelf niet die je beschrijft..

Mnr succes vrijdag met de fm!

Nog even geduld Noux..! Hier ook duimen draaien voor jou!

Mijn gevoel zegt ieder uur wat anders, haha. Dan denk ik eej mischien is het nu wel en dan denk ik weer nee ik ga ongesteld worden.. Dus nog heel even nog geduld..

Deel Deze Pagina