iui in december

Discussie in 'MMM clubs' gestart door anita85, 26 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnr

mnr Niet meer actief

Wat goed flora! Een grotere kans dus deze keer!

Voor jou de laatste spannende dagen noux! Hopelijk is het een goed teken!

Lile en prinses: ik hoop voor jullie dat ivf niet nodig gaat zijn!

Ivf: het geeft idd meer kans en voor mij is ook het enige wat me tegenhoud dat het maar 3x mag.
    Erg oneerlijk eigenlijk.. Waarom maar 3x? Ik weet ook maar van 1 verzekering die een 4e vergoed.
    Je kunt je voor alles extra bij verzekeringen, waarom dan niet daarvoor?
    Echt niet eerlijk.

Maar laten we hopen dat ivf/icsi niet nodig is en als het dan wel nodig is dat het ook een zs geeft.

2. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Zojuist flink ongesteld geworden! Had t nog niet verwacht vandaag.. zo verdrietig nu... :(

3. mnr

mnr Niet meer actief

Hè bah wat naar :( knuffel voor jou!

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ah Noux, dikke knuffel!!

5. Niandra

Niandra Actief lid

19 sep 2013
    311
    1
    16
    He bah, wat jammer weer...
    Wat heb je er al een hoop IUI's op zitten zeg, en nog steeds zonder resultaat... lijkt me zwaar. :(

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    He bah, knuffel.

Ik maak me klaar voor het gesprek kn het ziekenhuis. Toch spannend.

7. mnr

mnr Niet meer actief

Hoe is het gesprek gegaan prinses?

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Best wel goed. Hij heeft zoals verwacht, ivf geadviseerd. Ze geven standaard 6 IUI omdat uit de statistieken gebleken is dat meer niet meer kans geeft. Dus nu de laatste IUI en dan voor ivf. Wel heftig hoor.

9. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Noux... is iedere keer weer heel erg hard als het weer zover is... knuffel

Idd zoals verwacht ivf.. Is heel heftig ja.. Je wil eigenlijk niet maar je hebt aan de andere kant ook weinig keus als je verder wil!

Hier weer begonnen met spuiten, dus nu weer eitjes broeden!

10. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Ik heb donderdag weer een echo en begin dan aan de laatste IUI poging.
    We hebben voor 12 mei een afspraak staan met de arts, wat nu verder, IVF of toch ICSI, wanneer beginnen enz.

Ik hoop dat ik m alsnog af kan zeggen... Dat de laatste IUI toch nog lukt!

Deze keer viel 't me toch wel heel erg zwaar, dat het niet gelukt is..
    ben er nog steeds wel kapot van..kan overal wel om huilen..:(

Toch de moed weer bij elkaar rapen en doorgaan!

Hoe gaat het bij jullie nu?

11. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    idd, toevallig starten we nu met meer voor de laatste iui! Allemaal heeeel veeel duimen draaien!

Ik had het de laatste keer wat minder erg, keer ervoor was ik ook bijna niet te troosten. Maar als je dan weer begint met alles ga je weer met nieuwe moed er tegen aan. Heel veel succes noux met je laatste ronde.. knuffel knuffel knuffel en laat het verdriet ook eventjes toe, dat helpt je ook weer om sterker te worden

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Heel veel succes lieve meiden, hopelijk gaat het met de laatste iui poging toch nog lukken.

@hier: gisteravond nog bij de gyn gezeten. Sinds 2 dagen had ik enorme steken in mijn rechtereierstok. Ik vertrouwde het niet en had gistermiddag even gebeld. Ze wilde me toch graag even zien.
    Gelukkig viel het mee, ik heb op het moment een groot corpus luteum (geel lichaam) van 36mm en er zat een klein scheurtje in waardoor er een bloeding was. Kon verder geen kwaad, de bloeding en pijn zal minder worden wanneer het corpus luteum goed is ingekapseld en dan stopt de bloeding ook.
    Het heeft geen invloed op een eventuele innesteling ofzo. De gyn noemde het een soort ovulatie-napijn. Het is vervelend, maar kan geen kwaad. Mag gewoon pcm tegen de pijn nemen en als het deze ronde niet raak is moet ik voor een uitgangsecho rond cd 3 komen om te kijken of alles rustig is.

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Zaterdag iui. Had heel wat voeten in aarde, omdat eigenlijk de planning vol zat. Hebben allerlei toeters en bellen ingeschakeld, en uiteindelijk wordt er nu een uitzondering gemaakt. Gelukkig...

14. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ja zeg prinses, goed van je dat je door gezet hebt! Jammer dat dat ook zo moet.. maarja het is gelukt! Heel veel succes zaterdag!!

15. mnr

mnr Niet meer actief

Succes morgen prinses!

Hier vandaag de eerste fm gehad, maar zoals altijd op dag 15 was alles nog klein. De grootste was 11 mm.
    Woensdag weer terug.

Fijn weekend dames!

16. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Heeeel veel Succes vandaag Prinses!!

Ik spuit nu Puregon, ipv Gonal-F, omdat Gonal geen 'tussenoptie' tussen de 75 en 87,5 eenheden heeft. 75 is net iets te weinig voor mij, en 87,5 net te veel.. Met Puregon kun je er net iets tussen gaan zitten, verder werkt het hetzelfde dan Gonal.
    Donderdag weer een meting..

Fijn weekend!

17. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @princes: succes vandaag!! Fijn dat het toch nog gelukt is!

@mnr: balen van je eitjes:( nu weer ophogen? Jij hebt ook hele wisselde cyclussen met spuiten he?

@noux: ohja puregon gaat per 8eh ofzo toch? Fijn dat het op die manier wel goed gaat.

Als het bij mij deze ronde niet raak is, mag ik op 62,5eh gaan beginnen. 50eh is net te weinig en na ophogen naar 75eh kreeg ik in een paar dagen snel 3 eitjes. Dus hopelijk gaat het met 62,5eh ineens goed.

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Succes allemaal.

Hier zit het er weer op. De gyn wist ons niet te vertellen hoeveel miljoen, want daar had hij niet zoveel verstand van. VCM was 7, dat had hij gelezen. Is dat dan 7 miljoen?

19. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Klopt Flora, zit nu op 83 eenheden.

Wat een vaag verhaal weer Prinses, dat een gynaecoloog daar 'niet zoveel verstand van heeft'. Is toch raar? Welk ziekenhuis ben je? Ik weet niet of dat idd 7 miljoen betekent. Ik duim voor je dat het goed gaat nu!!

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Wat vreemd prinses, van een gyn zou je verwachten dat ie er verstand van heeft:(

VCM is volume x concentratie x beweeglijkheid
    Dus het totaal goed beweeglijke zaadcellen. Dus dan zal er idd 7 miljoen geïnsemineerd zijn.
    Maar vaak spreken ze na opwerking niet meer over vcm, omdat je dan dus alleen nog maar de goede zaadjes over hebt.

Deel Deze Pagina