Wat raar prinses! Heb je wel een goed gevoel bij het ziekenhuis? Wel heel veel succes voor deze ronde! Flora: eigenlijk gaan m'n cyclussen de laatste tijd wel hetzelfde het duurt alleen elke keer erg lang. Ik wil woensdag ook vragen of ik de volgende keer met een hogere dosis mag beginnen. M'n buik krijgt steeds amper tijd om te herstellen en spuiten gaat steeds zeerder doen
Ja juist een heel goed gevoel bij dit ziekenhuis. Lijkt niet zo, maar het zijn echt fantastische mensen die daar werken.
het is game over voor mij heb weer last van de bekende ongi-hoofdpijn pffff waarom lukt het steeds nou niet.. Zelfs met 3 eitjes als mn hoop is echt ff tot het dieptepunt gezakt en ik vraag me af of het uberhaupt nog gaat lukken op deze manier En nu eerst dus nog wachten tot zondag op mn ongi, bah ik haat die lange lf. Als het dan toch niet gelukt is, dan wil ik ook weer zo snel mogelijk door
Ja ben nu 10dpo... Maar ik heb echt elke maand ditzelfde riedeltje, dus het voelt gewoon niet goed. Daarbij voel ik me echt niet zwanger ofzo. Dus ben me maar weer vast aan het instellen op de volgende ronde.
Ohnee flora.. dat is jammer.. knuffel, en idd dat heb ik ook als het dan niet gelukt is dan maar wil ik gauw verder weer. fijn voor je prinses dat je toch een goed gevoel hebt bij het ziekenhuis! Duim voor je dat het deze keer mischien wel gaat lukken..! Succes in je wachtweken. Ik ben vanmorgen voor de eerste fm geweest, heb bijna 4 eitjes van 10 tot 14 mm En nog wat meer tegen de 10 mm. Spannend dus, woensdag terug en dan hopen dat er maar 3 zijn door gegroeid, anders krijg ik een cancel hebben ze al gezegd.. En ik moest alvast veilig vrijen..
Flora: ook in dit topic nogmaals een knuffel voor jou! Kunnen ze niks aan die lange lf doen? Lile: spannend zeg! Ik hoop dat er niet te veel doorgroeien! Prinses: dat is wel belangrijk dat je er een goed gevoel bij hebt! Hier: morgen weer een fm. Wel veel last van m'n eierstokken steeds. Ze lijken elke ronde gevoeliger te worden. Dit had ik al voor de eerste fm en toen was er niks groter dan 11 mm dus daar ligt het niet aan.
Hoe was de fm bij jou geweest mnr? En hoe gaat het bij jou flora? Hier geen goed nieuws.. net ook de fm gehad, en ik had teveel eitjes dus ik krijg een cancel... balen zeg, had nog zo gehoopt op onze laatste poging iui, nu mogen we wel meteen door naar ivf als we willen, maar dit valt wel heel zwaar.. Arts belt straks nog op wat we nu graag willen, of toch nog 1 x iui opstarten of nu door naar ivf.. pfff ik weet het ook niet. En we moeten natuurlijk veilig vrijen komende dagen, dat is ook zo krom. Maar als er teveel eitjes zitten is het risico te hoog. Maar ik heb zoiets van als ik na 2 jaar met 2/3 eitjes nog niet zwanger ben, dan kan het toch ook niet veel kwaad als er dan 5 zitten.. ik wwet het ook niet meer, ben even helemaal radeloos..
Ach nee toch... wat balen lile! En wat een lastige beslissing.. Ik zou waarschijnlijk nog een keer iui doen maar dat is natuurlijk pet persoon verschillend. Dat moet je echt zelf beslissen. En dat is ook met de onbeschermde sex. wel heel erg balen! Hoeveel eitjes had je? En hoe groot? Sterkte meis! Ik heb vanavond de fm.
Oh dat heb ik ook gehad. Vreselijk idd. Ik zou ook nog een keer voor IUI gaan, en me in die maand goed voorbereiden op ivf. Maar dat is idd aan jezelf. Sterkte hoor!
ik weet het ook even allemaal niet meer.. Had 1 eitje van 18mm 2 van 16 en 1 van 14 en nog wat kleinere. Aan de ene kant denk ik heb geen vertrouwen meer in iui en ga door met ivf, maar ergens wil ik ook nog zo graag de laatste poging doen.. ga een middagje nadenken in de tuin, arts belt pas later op de middag even op
ja vind het ook zo dubbel, aan de ene kant denk ik ook we wagen de sprong, en de andere kant denk ik niet doen als een arts het afraad.. grrr word er gek van
Lastig zeg Lile! Ik zou denk ik ook nog een keer een iui poging opstarten. Maar snap dat je het vertrouwen niet meer hebt en door wil naar ivf. Tegen mij zeiden ze toen ik meerdere eitjes had, dat 14mm of kleiner waarschijnlijk niet mee doet tijdens de eisprong. Maargoed, inmiddels weet ik dat eitjes ook ineens enorm hard kunnen groeien. Deze ronde had ik in 2 dagen tijd een compleet nieuw ei erbij. Dus ik roep niet meer zo hard dat eitjes te klein zijn Het is zo tegen je gevoel in om niet gebruik te maken van een ei.. @mnr: heel veel succes vanavond, hopelijk gebeurt er nu weer wat meer. Gaan jullie weer voor iui deze ronde? @hier: vandaag 12 dpo.. Die laatste dagen duren altijd zo lang. Heb geen hoop meer, alles wijst erop dat ik weer ongi ga worden. Ik heb me maar vast weer ingesteld op een volgende iui. Laten we hopen dat mn ei dan lief voor me is en niet precies op koningsdag wil gaan springen
ja heb met de arts gesproken en ben tot een besluit gekomen, dat we het gewoon gaan doorzetten zoals we laatst hebben besproken. Dus in mei maandje rust en dan in juni start ivf.. ik heb geen vertrouwen meer op de iui.. en de arts was het ook met me eens.. dus denk voor mij ook de goede beslissing. Alleen nu denk ik weer juni lijkt nog zo lang, zou het liefst morgen al weer verder gaan, maar moet nu eerst mn lichaam tot rust brengen, en hoe gek het ook klinkt hopen dat ik gauw ongesteld word, dan ben ik van deze ronde van de kudde eitjes af.. er zit niks anders op..