Dank je prinses.. Jij nog erg veel succes in je wachtweken! Als ik dan niet voor mezelf kan duimen duim ik extra hard voor jullie!
Heel veel succes Lile! Goed dat je mei nog als rustmaandje neemt even opladen en dan vol goede moed met ivf beginnen. Juni klinkt ver weg, maar voor je het weet is het zover.
Ik had dinsdagavond al een heel bericht getypt maar m'n internet viel weg en toen was het bericht ook verdwenen. Lile: juni lijkt ver weg maar je zal zien hoe snel het gaat. Even zonder hormonen is ook wel fijn. Dan kun je even je batterij opladen en met nieuwe energie aan je ivf beginnen. Heel veel succes! En ik hoop dat je ondanks je pauze toch mee blijft schrijven en ons op de hoogte houd. Flora: bijna je nod. Is je gevoel en zijn je symptonen nog niet veranderd? Noux: hoe gaat het bij jou? Prinses: hoe gaat het op de wachtbank? Hier: dinsdagavond een beetje gestress. Ik kon de afspraak om 18:40 niet halen. Wel gelijk gebeld en de telefoniste deed nogal moeilijk. We waren er om 19:00, zat er 1 iemand in de wachtkamer. We waren 10 min later aan de beurt en de dokter zei dat het geen probleem was want het was toch rustig. Ons dus eigenlijk voor niks druk gemaakt maar de telefoniste deed heel moeilijk zei dat alles vol zat enz. Maar goed de fm was goed. 1 groot ei links. En rechts heel veel eitjes van rond een cm. Dat heb ik anders nooit eigenlijk.. Bij 2 of 3 wilden we wel iui doen maar nu gekozen om zelf te klussen. Iui geeft bij mij veel meer spanning en m'n nod valt rond m'n eerste werkdag bij m'n nieuwe baan. Omdat dat al genoeg stress geeft en iui bij ons niet meer kans geeft dan zelf proberen doen we het nu zo. Ik moet straks de pregnyl spuiten en dan heb ik morgenavond m'n eisprong. In ieder geval weer een kansje! Ga wel proberen om deze ronde nergens van uit te gaan. De vorige ronde dacht ik echt even dat het gelukt was en de teleurstelling was zo groot dat ik mezelf nu wat meer wil beschermen. Nu nog afwachten of dat lukt Ik krijg nu 4 acupunctuur behandelingen. Gisteren was de eerste. Het schijnt wetenschappelijk bewezen te zijn dat het helpt. Ik weet niet wat ik er van moet vinden maar denk maar: baad het niet dan schaad het niet. En die 4x overleef ik wel
hoe gaat het met iedereen? ben benieuwd flora! wat een gedoe rond je afspraak mnr, het zijn toch altijd de telefonistes die vaak moeilijk doen.. maarja zolang de arts er geen probleem van maakt. fijn voor je dat je 1 mooi eitje hebt! dat word een romantisch zaterdagavondje voor jullie! Zelf proberen geeft idd minder stres als een iui. Succes! Heb ook ooit al eens gelezen over accupunctuur, maar nooit iets mee gedaan. Laat je ervaringen maar weten, mischien ga ik hier ook iemand in de buurt zoeken die dat doet! Hier alweer een beetje bijgekomen van alles, moet me erbij neer gaan leggen dat dit voor ons ons iui verhaal is, en dan in mei lekker rust, ofja dan gaan we trouwen, dus een hele goeie afleiding! En dan ben ik er klaar voor om weer te starten. Moet zeggen dat ik het nu al merk dat ik hormoon vrij aan het worden ben! Heel gek, gister leek het af en toe of ik aan het afkicken was, zat gewoon te trillen af en toe! Blijf iig zeker meeschrijven hier!
Hoi.. Zo, weer helemaal bij gelezen! Wat jammer Lile, dat er teveel eitjes waren deze ronde! Wel lekker he, even rust.. Succes met de laatste voorbereidingen voor jullie trouwen!! Prinses, hoe gaat het op het wachtbankje? Flora, hoe gaat het met jou? Mnr, veel plezier vanavond Succes! Hier.. donderdag fm gehad, rechts een aantal kleintjes, en links 1 van ongeveer 13 mm en een paar kleintjes. Morgenochtend weer een meting. Toch heb ik liever Gonal dan Menopur. Menopur voel je echt als je het injecteert, en 't irriteert ook een beetje bij mij. Krijg er zelfs blauwe plekken van op m'n buik. Ben weer benieuwd naar morgen! Fijn weekend dames!!
Helaas vanochtend weer ongi geworden wist dat het ging gebeuren, maar toch voel ik me klote. Nu beginnen met 62,5eh ipv 50eh gonal, hopelijk dan weer een wat kortere cyclsus.
oooh flora jammer zeg.. maar idd je had wel al een voorgevoel, maar dat neemt niet weg dat je er verdriet over hebt. Heel veel succes met je volgende ronde! Hoe ging de fm bij jou Noux? Heb me eraan over gegeven dat we nu klaar zijn met de iui. Vanmorgen een belafspraak met de ivf arts gehad, sta nu op de lijst voor ivf, binnen nu en 4 weken weet ik waneer we gaan starten.
Jammer Flora! Je hebt nu nog een poging toch? Goed van je Lile, geeft ook wel weer rust denk ik of niet? Hier vanmorgen weer een meting gehad.. Er gaan waarschijnlijk 3 of 4 eitjes springen. Was een grensgeval, maar ze mogen wel een IUI doen, als we het zelf wouden. Natuurlijk laten we deze kans niet onbenut, dus woensdagmiddag hebben we onze laatste IUI!! Vanavond om 23.45 de pregnyl.. Xx
@noux: wat fijn dat je toch gewoon iui krijgt spannend weer! Zou mooi zijn als het bij de laatste iui toch nog gaat lukken! @lile: snap dat je wel klaar bent met iui.. Steeds weer die teleurstelling.. Super leuk, in mei trouwen!! Hoe gaat het met de voorbereidingen? 27 april zijn wij alweer 2 jaar getrouwd toen mn pilstip afgemaakt en voor een kindje gegaan. Dus voelt best dubbel. @hier: vandaag uitgangsecho gehad. Alles zag er mooi rustig uit, dus ik mag vandaag weer gaan starten.. Op naar iui 3. Ben benieuwd of ze bij ons na 6 iui's ook over gaan op ivf. Zou dat zelf dan wel willen denk ik, maar hopelijk gaat het gewoon met iui lukken. Volgende week maar eens vragen hoe zoiets bij ons gaat.
Noux: extra spannend met zoveel eitjes! Succes! Flora: fijn dat alles rustig is. Jij ook veel succes deze ronde!
wauw noux! Dat is een mooi aantal eitjes, en super dat je toch nog gewoon de iui mag laten doorgaan. Ik zit zelf ook nog steeds te denken, had ik maar een fm nog een dag later gevraagd, mischien had het er dan weer anders uitgezien.. maarja dat is niet zo, en als ze een kans verwacht hadden hadden ze het wel door laten gaan denk ik zo. Maar nu wel fijn de rust, geen hormonen, geen fm geen stres.. volledig focussen op onze dag! De voorbereidingen zijn allemaal geregeld, dus nu aftellen geblazen. Fijn flora dat alles rustig is, moet je eigenlijk altijd zon uitgangsecho? Ik had alleen bij de eerst iui. Weet dat het ook heel confronterend is zon datum. Ben toen ik 27 was gestopt met de pil, deze week word ik 30 dus had niet verwacht dat ik met 30 nog eens niet zwanger ben geweest, als het aan mij lag was er al een tweede..
@lile: super leuk vond de voorbereidingen enzo al leuk om mee bezig te zijn, maar de dag zelf was helemaal geweldig. Alles was precies zoals we wilde. Ik denk er nog bijna dagelijks aan terug Fijn dat je nu ff lekker helemaal tot rust kunt komen. Ze doen bij ons niet standaard een uitgangsecho, maar omdat ik meerdere eitjes had en zo'n groot corpus luteum wilde ze het nu wel even controleren voordat ik weer verder zou gaan. Eerdere rondes had ik ook wel eens meerdere eitjes en toen een keer 3 grote cysten. Toen dus ook ruim een maand stil gelegen. Dus als ik nu weer meerdere eitjes heb, krijg ik de ronde daarna een uitgangsecho.
Lile en flora: dat is ook moeilijk de confrontatie dat het zo lang duurt. En anderen die maar zo zwanger lijken te raken. Ik had het na de vorige ronde omdat we toen precies een jaar in de mmm zaten. Het klinkt niet lang maar als je bedenkt hoeveel spuiten in je buik het zijn, hoeveel keren hoop en teleurstellingen.. Niet eerlijk verdeeld! Laten we hopen dat we snel hier allemaal zwanger zijn!
Het eerste bloed is alweer gespot. *zucht* Ik heb de pil gehaald en zal daar op de tweede dag mee starten en dan ga ik jullie verlaten, op naar een ander topic..... Heel veel sterkte meiden. Ik hoop dat het jullie wel gegund is.
Ah nee toch Prinses? Jeetje, wat balen!! Dikke knuf voor jou!! Succes met IVF meid!! Vanmiddag de IUI gehad.. 2,5 miljoen zaadjes was de opbrengst dit keer.. Weer twee weken wachten!!
he prinses oooh jammer zeg... zien elkaar mischien nog op een ander topic helaas... Succes Noux in je wachtweek! Ik duim voor je!
Wat jammer prinses.. heel veel succes met je volgende stap! Hopelijk is dat de behandeling die jullie nodig hebben. Ik hoop dat je ons wel af en toe nog op de hoogte wilt houden. Hoe is het met jou flora? Noux: veel succes weer op de wachtbank! Lile: Hoe voel je je zo zonder hormonen? Hier vannacht wat steekjes. Nu wat last van soort spierpijn gevoel. Verder niks bijzonders. Nog een week wachten
Nog een weekje wachten mnr.. spannend en heel veel succes! Hier gaat het best goed hormoon vrij. Toch raar na een half jaar continu hormonen te hebben gehad. Ben vanmorgen ongesteld geworden dus deze ronde is eindelijk voorbij.. (klinkt toch nog steeds raar... maar kan niet wachten tot ik weer ongesteld word zodat we weer kunnen gaan beginnen!)
Dat is wel erg snel mnr ik zou komende ronde eens om extra pregnyl of utrogestan vragen. Of iig rond 7 dpo bloed prikken op progesteron... dikke knuffel!! @hier: inmiddels wel echt vruchtbaar slijm dus gaat helemaal goedkomen. Ei hoeft strax nog niet groot te zijn, zolang t nu maar gewoon netjes doorgroeit.