Noux, hoe is het met je? Voel je je zwanger en is het helemaal doorgedrongen? @rest: hoe gaat t met iedereen?
Nou, helemaal doorgedrongen is het nog steeds niet..zal wel zo blijven tot de echo.. Voel me wel goed, alleen erg moe! Jij bent ook alweer weer op de helft van het wachtbankje, succes nog ff! Hoop dat het raak is voor je! Ik blijf jullie volgen!!
Moe zijn is een goed teken noux! Wat spannend dat wachten tot de echo! Hier gisteren de eerste fm. Links 2 van 11, rechts 1 van 12,5. Woensdag weer terug. Voor jou ook spannend flora! Als je geen hoofdpijn krijgt ga je dan wel eerder testen of wacht je op je nod?
@mnr: ik wacht gewoon tot mn nod die paar extra daagjes moet wel lukken! Hopelijk groeien jou eitjes nu lekker door! Gaan jullie iui doen als er 2 doorgroeien? @noux: hihi snap dat het nog niet helemaal doordringt. Zullen lange weken gaan worden tot de echo hoe ver ben je dan? @hier: vandaag nog geen hoofdpijn, heerlijk! Vorige keren begon dat steeds al op 8 dpo. Maar ik heb ook maanden gehad waarbij het pas 10 dpo kwam, dus kan nog komen. Maar iig al fijn dat het nu wat later begint. Verder heb ik geen kwaaltjes, heb daarom ook niet het idee dat ik in de wachtweken zit. Wel lekker zo maar heb om die reden niet het gevoel dat het raak is.
Flora: kwaaltjes van een zs kan ook nog bijna niet. De innesteling is rond 7 dpo, vaak beginnen de kwaaltjes pas rond of na je nod omdat je lichaam dan pas meer hormonen aanmaakt. De kwaaltjes er voor komen meestal door de pregnyl, en daar reageert je lichaan elke keer anders op. Nog steeds geen hoofdpijn? Spannend hoor! Prinses en lile: hoe gaat het met jullie?
Ik voel me even nergens bij horen. Mag ik hier blijven schrijven van jullie? Ik ben inmiddels met de pil begonnen, moet wat afvallen, dus ook daar mee bezig. 12 mei begin ik met decaptyl of zo, dat legt mijn eigen cyclus plat. Spannend allemaal.
@prinses: tuurlijk mag je hier nog meeschrijven! Lijkt me zo dubbel als de pil moet slikken, terwijl je zwanger wil worden. Wel spannend zeg, het ivf-traject is nu echt begonnen! Heel veel succes! @mnr: ja dat is ook zo op de een of andere manier heb ik altijd het idee dat ik wel moet merken wanneer ik zwanger ben maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Nog een weekje afwachten.. Hoofdpijn is er iig nog niet, dus dat geeft iig meer hoop dan wanneer ik het al wel heb.
Flora: heb je wel vaker geen hoofdpijn gehad en toen toch ongesteld geworden? Wel spannend zo! Nog een weekje! Prinses: tuurlijk mag je hier mee blijven schrijven! Ik ben juist benieuwd hoe het met je gaat. Kan me voorstellen dat het allemaal erg spannend is. Ik ben zelf ook bezig met afvallen. Lijkt me erg dubbel om straks je eigen cyclus stil te moeten leggen. Maar alles voor het goede doel!
@mnr: alleen helemaal in het begin had ik daar nog geen last van. Sinds de mmm heb ik het sowieso elke ronde gehad. Maar soms begint het ook pas 10/11dpo, dus het kan nog komen. Maar zo is het iig nog wel even spannend
Mnr fijn voor je 3 mooie eitjes, daar gaat er zeker 1 van doorgroeien! Deze week mischien de iui voor jullie Spannnend Flora! Heel veel succes in deze lange laatste dagen.. He prinses, dat heb ik nou ook, lees op vanalles mee, maar heb niet het gevoel dat ik nog iets toe te voegen heb... Deze week zal ik sowieso wat afwezig zijn, zaterdag is onze bruiloft! En wat toevallig, 5 dagen na onze bruiloft mogen we gaan starten met de ivf.. Dus mooier kon het voor ons niet uitkomen, wilde met de bruiloft hormoon vrij zijn! Dus dat is iig wel gelukt..
Heel veel plezier zaterdag Lile! Geniet van deze bijzondere dag! En daarna, met frisse, goede moed t Ivf circuit in.. succes meid!
Hoe is het nu flora? Lile: heel veel plezier zaterdag! Heb je deze week vakantie? Geniet van je lastste vrijgezelle dagen Ik duim voor mooi weer zaterdag! Daarna je ivf, spannend meid! Ik hoop zo dat dit jullie snel een kindje gaat geven! Hou je ons wel op de hoogte? Ik hoop ook dat er woensdag 1 groot is en liever nog alle 3
@lile: heel veel plezier zaterdag! Een ontzettend gelukkige, liefdevolle dag toegewenst En daarna starten met ivf, super spannend!! @hier: gisteravond is de hoofdpijn gekomen en niet meer weggegaan.. Dus mijn hoop zit weer in de vrieskast. As weekend verwacht ik gewoon mn ongi. Op naar iui 4 dan maar.. Gister kwam mijn schoonzusje vertellen dat ze zwanger is.. Pff het nieuws kwam echt binnen als een bom! We hadden het totaal niet zien aankomen en was ook niet echt tactisch gebracht (sz weet van de mmm). ML en ik hebben gisteravond alleen maar kunnen huilen. Man wat voelt het oneerlijk. Tuurlijk zijn we hartstikke blij voor ze, maar het steekt enorm.
Ach flora.. knuffel voor jou! Die rot hoofdpijn en wat snap ik goed Hoe moeilijk dat nieuws was. Een dan nog ook niet rekening houden met jullie Mensen die makkelijk zwanger raken lijken niet te snappen Hoe moeilijk het is als het niet makkelijk gaat.. En natuurlijk ben je blij maar je wilde gewoon de eerste zijn.. Ik herken het zo. Mijn schoonzus was ook zwanger en ze vooral omdat mn zwager het wilde. Ze zei ook dat ze het prima had gevonden om met zn tweeën te blijven. En vervolgens de hele zwangerschap maar klagen dat ze niet kon drinken op feestjes. Ik hoop dat het jullie snel gegund is om zwanger te zijn. Knuffel!
Thx mnr Ze snappen het idd echt gewoon niet.. Sm was gister nog even langsgekomen en ze vertelde me dat sz me overal helemaal bij wilde betrekken enzo. Ik gaf aan of ik niet wist in hoeverre ik dat kon, omdat het moeilijk is voor mij. Sm reageerde heel lomp, dat ik me daar dan maar overheen moest zetten. Dus heb nogmaals aangegeven dat ik goed mijn grenzen ga bewaken, omdat ik het soms al zwaar genoeg heb met mezelf. We gaan we zien hoe het loopt. Ik ga me iig niet gek laten maken door sm. Gister ook nog met sz erover gesproken en zij lijkt het gelukkig beter te begrijpen.
Dank je wel noux, mnr en flora. De zenuwen zijn nu toch wel begonnen haha, heb vakantie maar zit al klaar wakker beneden! oooh flora.. hoe gaat het met je hoofdpijn? Wat onnadenkend van je schoonzusje om het zomaar eventjes te komen vertellen. Merkte dat laatst met een vriendin. Die belde zomaar tijdens mijn werk eventjes op...! maar een schoonzusje, zou toch dichter bij je moeten staan.. en dat je schoonmoeder zo reageerde, kan echt niet. Hoe moet je je er overheen zetten, als je al zolang en zoveel mee bezig bent. Idd de meeste mensen snappen het ook niet, er zijn er zoveel waar het binnen een half jaar wel lukt.. en juist die mensen houden geen rekening met anderen.. maarja, ik zet me wel over zon mensen heen.. dan ga ik wat meer afstand van ze nemen.
Het is hier al even stil, hoe is het met iedereen? Wonder boven wonder heb ik gisteren positief getest echt zo bijzonder en gek. Ik geloof het nog steeds niet.. Ik had geen andere kwaaltjes als anders en verder ook niets gemerkt. Zaterdagavond verloor ik een beetje bloed en toen dacht ik meteen dat het over was. Maar het zette niet door en gister was mijn temp nog hoog.. Toch maar een testje gewaagd, en die bleek dus positief! Op moederdag nog wel.. Ik keek onwijs op tegen moederdag, maar nu kon mn dag niet meer stuk natuurlijk.
Wauw Flora! Wat gaaf!! Jou dag kon echt niet meer stuk!! Wou hier net een berichtje plaatsen om te vragen hoe het met je gaat.. Gefeliciteerd meid!! Blijft nog wel ff onwerkelijk hoor, is het bij mij nog steeds.. Probeer te genieten! X