Gefeliciteerd! Geweldig nieuws. Ik ben vandaag begonnen met de eerste prik voor ivf. 1 dag om, tot nu toe valt het mee qua klachten.
Heel veel succes Prinses.. Mijn duimen draaien voor jou, dat het ook snel raak is bij jullie! Lile, hoe was jullie Trouwdag?
wauw flora, dat is een mooi moederdag kado!! Gefeliciteerd! Succes prinses, ik mag volgende week beginnen, ben heel benieuwd hoe we alles gaan ervaren. ooooh meiden, het weer zat ons niet mee zaterdag, maar dat kon de pret niet drukken. We hebben een topdag gehad! Echt genoten, was zo blij dat ik nu even niet met de hormonen zat! Heb echt de dag van mijn dromen gehad..! En nu kan ik weer met nieuwe frisse moed verder... heeft me wat sterker gemaakt de tussenstop.
Hoe is het nu prinses? Lile: heel erg gefeliciteerd! Geen huwelijksreis? Geniet nog lekker na van jullie mooie dag! Hier: het was echt een flut ronde. Eerste fm 3 grotere eitjes. Groitste was 12,5 Tweede fm waren ze allemaal weg. Heb echt even in de put gezeten. Gisteren de derde fm (was opgehoogd) en nu beide kanten 1 ei van 16,5. Vanavond de pregnyl en morgenochtend de iui. Deze ronde voor het eerst ook utrogestan. Ben wel benieuwd hoe ik dat Op reageer. En dan 1 dag voor mn verjaardag mag ik testen.. Dat vind ik wel heel dubbel. Of ik heb de mooiste verjaardag ooit of ik voel ik me heel rot.
dank je mnr, nee we zijn 1 nachtje weg geweest, rest van de week heerlijk thuis gebleven. Nou fijn dat je uiteindelijk dan toch 2 mooie eitjes hebt gekregen... Succes met de wachtdagen! Hier: ben aan het wachten op mijn menstruatie.. vandaag morgen of overmorgen mag ik beginnen.. offf er moet een wonder zijn gebeurd, maar daar tel ik maar niet al te hard op...
En Lile? Hier vandaag de echo gehad. Mijn eierstokken zijn mooi rustig. Vrijdag mag ik beginnen met stimuleren. Hopen dat ik veel mooie eitjes krijg.
Fijn dat de echo goed is prinses.. Hier nog steeds niks.. Misschien is alles in de war omdat ik nu deze cyclus geen hormonen heb gehad. Misschien een testje wagen morgenvroeg maar een klein stemmetje zegt dat dat geen zin heeft..
En Mnr? Hoe voel jij je? Nog een paar dagen wachten! Ik testte 2 dagen voor m'n Nod al licht positief!
Hoi meiden! Ben ik weer! Na een lange tijd gestopt geweest met de mmm toch weer begonnen.. En hoe! Vorige week naar het ziekenhuis gebeld voor een meting. Vrijdag was de dag.. Me ei was al zo groot dat ik direct pregnyl moest zetten en gisteren me laatste poging iui zonder hormonen onderging. Wonder boven wonder gisteravond ook nog mee eisprong gevoeld dus hebben we ook nog even geklust. Heb me eisprong niet meer gevoeld sinds me 20e. Vond het zo bizar! Heb eigenlijk me hoop weer terug. Ik heb even snel alles terug gelezen en wat een verhalen allemaal! Ook dat doet me goed! Ik hoop dat jullie dit nog lezen. Heb Veel aan jullie gedacht..
Hoi mamotje fijn dat het zo is gelopen zeg! Dat scheelt een hoop zenuwen vooraf! Succes met wachten nu.. En hoe gaat het met de voorbereidingen voor de bruiloft? Wij zijn nu 6 weken geleden getrouwd, een topdag! We zijn nu bezig met ivf, morgen de uitgangsecho en volgende week de fm meting. Ben zoo benieuwd En hoe gaat het verder hier met iedereen?
Hoi lile! Ik was zeker blij dat ik niet dat wachten vooraf Had. Alleen ging de pregnyl spuiten niet zo goed Hahaha. Merk wel Dat ik me daarvoor eerst rustig moet voorbereiden. Spannend voor je zeg!! Het traject van de ivf! Ik ga voor je duimen dat het allemaal voorspoedig verloopt! Was je trouwdag een dag om nooit te vergeten? Hier ben ik er al helemaal klaar voor!! Is nu alleen nog wachten op de dag!
Merk zelf ook dat ik echt even de tijd moet nemen om een spuit te zetten.. Gelukkig ben ik altijd thuis op de tijd dat ik moet spuiten. Uitgangsecho was prima, nu mag ik 2spuiten zetten. Ben wel erg blij dat het nu echt gaat beginnen! Lang naar uitgekeken. Ja het is echt een dag om nooit te vergeten, heel speciaal! Waneer is jullie dag? En hoe gaat jullie dag eruitzien? Jurk/pak/diner/feest? Wij mogen donderdag de foto's gaan bekijken.
Hey lile, Zit je al in het traject? Ben je al wat verder gekomen? Hier dag 13 na iui en nog steeds niks te bekennen.. Laatste keren werd ik na 11dagen ongesteld. Wel een test gedaan maar die wees negatief uit. Helaas. Wij gaan over precies 4 weken trouwen op 1-8-14. Helemaal in jurk, pak, alles erop en eraan.. Hij slaapt een nacht ervoor bij zijn ouders, mijn moeder slaapt bij mij. Hij komt me ophalen dan gaan we foto's maken en dan trouwen we. S'avonds uit eten met de naaste familie en daarna een feest waar 100 man komt. Vind het zo spannend allemaal! Heb jij je foto's al gezien? Kus
Hoi mamotje En al wat meer nieuws?!? Ja zit nu midden in het traject, mag morgen weer op controle, en dan verwacht ik dinsdag punctie.. Erg spannend nu! Wat leuk dat jullie alles erop en eraan doen! Hadden wij ook! En we hebben ook echt genoten! Toevallig vandaag het fotoboek opgehaald! Erg mooi geworden. Succes! Hoor graag van je hoe het met je gaat!