@anita85 Doen ze geen behandelingen op zondag? @agols Welkom! @Hier Nog geen gevoelens, is het ook veel te vroeg voor.. Ik wacht af.. ga negens vanuit.. Kan alleen maar hopen..
Hier ook sinds vandaag op het wachtbankje @mamotjuh houd nog even vol 2 weken wachten is echt killing!!
@anita85 Volgens ons ziekenhuis telt het pas als dag 1 als er helder rood bloed bij is, al duurt het 1-2 dagen voor dat het zover is. Succes met de volgende poging.
ik tel eigenlijk ook echt vanaf het moment dat het meer is dan een beetje. Maar nooit bij stil gestaan omdat ik voorheen nooit puregon heb hoeven spuiten. Maar nu is het wel ff belangrijk voor de telling.
nee op zaterdag wel. Dan wordt de sperma op vrijdag bewerkt. Maar zaterdag is er maar 1 of 2 laboranten aanwezig dus bewerken ze niet. Dat is de reden. Het is ook een relatief klein zh hier.
@tanja Wachten is niet mijn aller sterkste kant helaas. . Maar je kan niet anders hè? hoeveelste behandeling zit je nu in? @anita85 Hier gelukkig een groot ziekenhuis.. Ben op zaterdag behandeld en een uurtje ervoor vriendlief zijn potje afgegeven.. Het enige jammere eraan is dat je moet wachten.. Dat wachten!!!!!!! Pfffft. Trouwens ik kan niks zeggen over Op welke dag je moet beginnen te tellen want ik doe het in eigen cyclus en heb er dus geen verstand van Hoe het bij jou werkt. Sorry!
Hallo allemaal, ik ben vandaag voor de echo geweest, er waren 2 eitjes, 1 recht van 11mm en 1 links die was nog klein. Vrijdag weer terug, hopen dat ze verder groeien.
Voor mij was dit de eerste iui .Wat gaan de dagen langzaam! Matmotjuh waneer mag je testen? Leco succes morgen , nu wordt het echt spannend.
Over een uurtje de eerste IUI... Spannend hoor!!! Hoor je dan ook altijd wat de waarden zijn van vl's sperma?
net terug van het ziekenhuis, 1 eitje was groot genoeg, de gyn had het niet verwacht, gelijk pregnyl gezet anders waren ze bang dat het te laat was. Morgenochtend de iui. Spannend hoor. Hoe gaat het hier met de rest?
@leco Spannend hoor! Je eerste iui poging toch? Wat vond je van de pregnyl spuit? @poebelie Hoe is het gegaan?? Hoe waren de zwemmers? @tanja De tijd gaat heel erg langzaam! Hier helaas ook. . Ik mag de 1e pas testen. . Doen ze waarschijnlijk expres pas na 18 dagen, als het niet raak is dan ben je voor die tijd al ongesteld. Wanneer mag jij testen??
Dat wachten duurt inderdaad lang. Bij mij is het nu een week geleden. De aankomende week wordt nog moeilijker.
@prinses Jou was Ik helemaal vergeten! Sorry! Hoe is het? Voel je al iets waardoor je denkt dat het raak kan zijn of is het nog te vroeg Denk je? Wanneer mag jij precies testen?
Ging goed, nu wel wat buikpijn. Zwemmers waren dik in orde. Ze hanteren een waarde die boven de 1 miet zijn en het was iets van 3,2. De beweeglijkheid was 80% en 10 miljoen per 0,zoveel ml. Tenminste als ik het goed begrepen heb 😃
Mag je pas na 18 dagen testen mamotjuh dat wordt erg lang wachten.Bij mij zeiden ze 14 dagen die hou ik dan aan. Trouwens hebben jullie iets van meegekregen dat Pregnyl per januari allen via ziekenhuis te kregen is en niet meer via apotheek?Ik kreeg een recept voor 5 injecties maar kreeg maar 2 mee bij de apotheek. @poebelie ik heb dus nu ook 5 dagen na iui buikpijn vandaag hele dag .Het is niet heftig maar wel zuurend. Geen idee waardoor dat komt zal wel overgaan.
Prinses wauw 34 miljoen zaadcellen en nog 1 week te gaan. Spannend ik duim voor je!!! Hier vanavond pregnyl en zondag iui!
@tanja Ja 18 dagen maar zolang kan ik nooit wachten! Hou ook 14 dagen aan. Iedereen moet dat aanhouden. Die pregnyl heb ik vorige x ook via het ziekenhuis gekregen, zal volgende x ook wel weer zo zijn.. Ik heb trouwens 3 dosissen meegekregen..
Ik denk dat het nog te vroeg is. Ik voel wel wat zeurende buikpijn, maar dat komt waarschijnlijk omdat je een focus legt. Geen idee, wanneer ik mag testen. Hebben ze niks over gezegd. Ik denk dat ik uitga van 14 dagen of zo.