@prinses Spannend! Jij 1dag voor mij dus! Ik moet nu nog een week wachten maar wat kruipt de tijd voorbij!
Hallo allemaal!! Ik ben nieuw hier en wil hier ook graag over meepraten. Ik heb a.s dinsdag mijn 1ste IUI in Gent..Wij zijn inmiddels bijna 3 jaar bezig. 2 miskramen gehad..en nadat ze me hier in Nederland aan mijn lot over lieten met Clomid besloten om naar Belgie te gaan..Wij vinden het daar echt super..!! Ik ben nu met ovulatietesten bezig om te kijken wanneer de eisprong is..is deze morgen nog niet positief dan bellen naar Gent en krijg ik te horen wanneer ik de Pregnyl moet zetten en hoe laat we dinsdag in het ziekenhuis moeten zijn. Afgelopen vrijdag was er 1eitje groot genoeg ( 18mm )na 2kuren Clomid in deze cyclus.. Graag hoor ik van jullie hoe jullie de 1ste IUI ervaren en of jullie erg veel last hebben gehad van de bijwerkingen van Pregnyl!
Hoi Ilonepoon welkom! Wat spannend allemaal! Ik heb 14dec me eerste iui gehad zoals je kan lezen.. Ik vond de behandeling echt totaal meevallen. . Ze hadden wel gezegd dat het goed was een volle blaas te hebben, niet zo erg dat je op klappen staat maar niet dat je denkt" Ik moet zo, laat ik nog even plassen" m Maar dat je wel iets erin heb zitten. Van de pregnyl ook helemaal geen last gehad, maar dat kan per vrouw verschillen.. Heel veel succes meid!
@Mamotjuh. Thnx voor de reactie.. Wat spannend bij jou..ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat en dat het gelukt is..!! Ik moet zo het ziekenhuis bellen ( helaas geen positieve ovulatietest vanmorgen:x) Krijg dan zo te horen hoe laat ik de pregnyl moet zetten en hoe laat ik dinsdag in het ziekenhuis moet zijn.. Ik vind de iui best spannend maar het kan nooit zo pijnlijk zijn als een HSG ( deze was goed te doen maar echt lekker is het niet ) Dat van die volle blaas wist ik niet dus zal er voor zorgen dat ik niet vlak van te voren nog naar de toilet ga. Thnx voor de tip!! Mijn vriend zal de pregnyl zetten.. Daar toevallig nog tips voor? Of heb jij de spuit bij jezelf gezet?!
Net het ziekenhuis aan de telefoon gehad en vanavond rond 8 uur de Pregnyl zetten en dinsdag om kwart over 12 de iui. ( die dag moet vriend lief zijn zaad om 8 uur inleveren ) Had vrijdag 1eitje van 18,4 mm..is de inseminatie dan niet wat laat of reken ik verkeerd Zit dan 40 uur tussen!!! Heb nog geen positieve ovulatietest gehad van het weekend!! Binnen hoeveel tijd hadden jullie de inseminatie na de Pregnyl?!
Ik moest woensdag tussen 22 uur en 24 uur de pregnyl zetten en op vrijdagochtend om 10 uur de iui. Dat is dan zo'n 35 uur. De pregnyl viel me hartstikke mee. Heb het heeeeel langzaam ingespoten en ik voelde er niks van.
Ik begin nu toch echt wel onzeker te worden. Heb steeds lichte buikpijn. Ben bang dat er een cyste groeit of zo. Ook eerste puistje gespot. Mwah..........ik wil er niet mee bezig zijn.....maar lukt niet echt.
@Prinses..thnx voor je antwoord.. Zo te lezen is het bij jou spannend nu.. Hoop voor je dat het raak is!! Ik ga zo de Pregnyl zetten (athans mijn vriend ) dat onzekere gevoel lijkt me zo erg.. Je lichaam kan je ook zo voor de gek houden.. Soms weet je dan echt niet meer wat je voelt en waar het mee te maken kan hebben!! Het is heel logisch dat je er mee bezig ben..voor zoiets kan je jezelf echt niet afsluiten.. Iets wat je graag wil leg je niet naast je neer en vooral niet als je in de malle molen zit.. Heel veel succes en sterkte.. Hoop binnenkort te lezen dat het raak is!!! @Poebelie..thnx voor je reactie.. Lees nu ook wel vaker dat rond de 40 uur normaal is!! En ze zullen in het UZ Gent echt wel weten wat ze doen.. Moet er gewoon op vertrouwen!! Hoop ook voor jou dat het allemaal goed is gegaan en dat strax de test positief voor je is!!!
Pff vandaag is t 2 weken geleden dat ik de IUI heb gdn van normaal wordt ik dan op die dag ongesteld. Nu had ik afgelopen donderdag klein beetje roze slijm. En sinds vandaag oud bloed. Kan t alsnog een zwangerschap zijn of toch een beginnende ongesteldheid.
Nou de Pregnyl zit.. Viel idd mee alleen de vloeistof brande wel wat.. Nu wachten tot dinsdag en dan de inseminatie @Belina..dat is zo moeilijk te zeggen..maar het lijkt erop dat je ongesteld gaat worden.. Heb je al wel zwangerschapstest gedaan?? En anders eens bellen naar je arts!!! Succes met alles en hoop voor je dat het toch geen ongesteldheid is!!
Iloonepoon veel succes dinsdag!!!! Nu wordt het echt spannend. @Princes wanneer ga je testen? Volgens mij is buikpijn normaal ik heb dat ook sinds iui ..geen idee wat er kan zijn.Ik probeer ook niet aan te denken verder voel ik niets.....
@ hier Pff die puregon is echt vreselijk. Nog meer mensen last van? Lijk wel een puber met die pukkels en dan maar te zwijgen over mn stemming. Hihi arme man maaf hoed dat we getrouwd zijn rent ie niet meteen gillend weg . @ jullie allemaal Meiden mooie feestdagen en een vruchtbaar 2014
Ja, hier ook vreselijke stemmingswisselingen en medelijden met vriendlief Met Clomid ook wel wat last, maar met Puregon helemaal. Geen pukkels gelukkig...
Mag ik met jullie meekletsen? Heb zaterdag 14 december de 5e IUI gehad.. Heb zo'n moeite met wachten nu!!