Ken dat gevoel, na jouw bericht ben ik ook alleen maar aan het broekgluren geweest. Ik vind deze onzekerheid erger dan dat je niet in het ziekenhuis loopt.. Je heb toch meer hoop hierop gevestigd. Maar kan me er wel bij neerleggen.. We zijn waarschijnlijk wel te laat geweest. Wat ga jij na deze behandeling doen? Stel Het is niet gelukt? (Niet dat ik geen hoop meer voor je heb) Weer iui?
Prinses. Ik dacht ook dat ik ongesteld werd. Allemaal zeurderig gevoel in mn buik, gewoon ongesteldheidsgevoel! En maar wachten. Vanochtend gestest en wat denk je, positief! Dus ik denk dat jouw buikpijn een goed teken is aangezien je nog steeds niet ongesteld bent.
MSI gefeliciteerd!!!! Kan je toch nog goed nieuws vertellen!! Wij hebben nog 2 pogingen zonder hormonen dan 3 met hormonen en daarna IVF. Laten we hopen dat het bij jou net als MSI loopt!
Heb je veel last gehad van die hormonen? Ik ben nu af en toe al een draak.. Heb nu al medelijden met me vriend.
@MSI gefeliciteerd wat een goed nieuws op kerstochtend!!! @Mamotjuh hier ook buikpijn sinds gisteren avond en veel slijm maar zonder kleur heb ook weinig hoop .Volgens mij is pregnyl nu uit ons licham kan niet meer daardoorkomen .
Aaaaah jammer prinses! Geen leuke kerst dit jaar.. Voor mij ook niet. Heb net een instort momentje gehad bij me schoonouders. Wat een drama zeg! @tanja Ik hoop het.. Jij heb gelukkig nog geen kleur, ik wel helaas. Is Nog geen bloed maar heb echt geen hoop meer. Op naar de volgende ronde. Ik ben al veel te ver bezig, maar ik Denk niet dat ik IVF ga doen. Ben blij Dat vriendlief mij volgt hierin. Hoe denken jullie hierover?
Ik riep in het begin ook dat ik geen ivf wilde. Na mislukte iui 3 dacht ik er anders over. Maar na mislukte IUI5 wilde ik helemaal niks meer. Geen iui en geen ivf. Ben uiteindelijk met iui doorgegaan omdat mijn man dat wilde.
Ik krijg sowieso niet meer als 6 iui behandelingen. Maar vind dit al vrij heftig zo.. Zit je lekker op je roze wolk? Heerlijk gevoel!
Gefeliciteerd Msi! wat n mooi kerscadeautje zeg!! Prinses, wat balen.. Dikke digiknuffel voor jullie!
Ik dacht eerst dat ik geen iui wilde maar werd heel makkelijk door mijn gin overgehaald .Ik moet zeggen tot zo ver valt me wel mee maar het was pas mijn eerste. Ik kreeg 6 daarna gaan wij pas denken of wij verder met ivf willen.Een collega heeft net een zoontje gekregen uit eerste ivf poging dus ik heb van dichtbij meegemaakt hoe zwaar dat is maar ik wil daar nog niet aan denken.Wie weet is het deze keer gelukt!!! Huh wat een moeilijke tijd .......
Ik hoop sowieso dat deze iui pogingen voor ons allemaal een goed einde hebben.. Wij gaan gewoon weer met volle moed op naar poging No. 2 Als het doorzet.
Mijn ongi heeft toch nog niet doorgezet. Ik durf niet te hopen, maar doe het stiekem toch. Gisteren twee keer een beetje bloed, af en toe bruin verlies, vandaag een streepje roze. Mindfucking dit. We wachten maar weer verder af.
Jeetje Prinses! Niet goed voor een mens die onzekerheid! Morgen is officieel je NOD/testdag? Hier alles nog 'rustig' heb vanmorgen weer getest, omo wit, maar ik geef t nog op dat ik te vroeg ben.. geen bloed is goed, en geeft moed, toch? Hoop dat jullie allemaal leuke feestdagen hebben gehad en de gedachten ff op iets anders hebben kunnen zetten.. is wel moeilijk he? Xx Noux
@mamohtje, ik zie nu pas dat we op dezelfde dag IUI hebben gehad.. ben jij nu al ongesteld? Wat vroeg zeg.. x