Beste leden, maandag krijg ik mijn eerste terugplaatsing ivf/icsi. Wanneer zou ik kunnen testen met een zwangerschap test?. Ik vroeg me ook af Na hoeveel pogingen is het bij jullie gelukt?. Er zijn 5 goede eitjes die ze gaan proberen te bevruchten. Groetjes
Succes maandag sharkli! Het is lastig om te zeggen wanneer je kan testen, ik ben zelf echt obsessief met testen, dus ik test altijd te vroeg, met de nodige onzekerheid die dan volgt. Het is wel goed om je te bedenken dat het tijd kost voordat pregnyl of ovitrelle uit je lichaam is. Bij mij is dat ongeveer 10 dagen. Die kunnen helaas voor een vals positief zorgen. Ik heb op z'n vroegst 8 dagen na de tp een lichte test gehad. Het is altijd beter om je nod af te wachten, maar dat geduld heb ik gewoon niet De eerste icsi poging 2 jaar terug was ik gelijk zwanger, de pogign voor een brusje nu duurt helaas wat langer. Ik heb nu wel weer positief getest dus hopelijk blijft het goed gaan. Ik wens je sterkte met de wachtweken, het is echt slopend!
Ja ik krijg maandag de terugplaatsing en 19e moet ik bloedprikken voor zwangerschap kreeg ik me vanuit het ziekenhuis ben benieuwd of ze wel bevruchten Maar 5 eitjes is wel goed toch ? Groetjes sharona
Spannend!! Hier kun je volgens het ziekenhuis 18 dagen na punctie testen. Dus zo'n 2 weken na je tp. Bij ons dochtertje was het gelijk de eerste verse ivf poging raak. Had echter wel eerder getest (w8 na tp) deze was toen negatief. Op dag 18 na punctie was de test toen licht positief. Nu voor een brusje zijn we iets langer bezig met ivf. Nu poging 2 en gisteren een tp gehad. Of we cryo's hebben weten we pas volgende week. Dan krijgen we een brief thuis. Tot nu toe nog nooit cryo's gehad. Dus wij stellen ons in op 1 kans deze poging. Hopelijk is dan de 'teleurstelling' minder als er dan weer geen cryo's zijn. Hopelijk bevruchten ze alle 5 en heb je er nog 4 in de vriezer. Scheelt toch weer een hoop, denk ik.
Ja ze bevruchten ze nu toch alle 5 de eitjes of dat niet sorry voor me vragen is de eerste keer heb wel iui gehad En wij krijgen geen brief of er bevruchten eitjes zijn want we hebben aankomende maandag al terugplaatsing en gisteren de punctie gehad dus ik krijg geen brief hoeveel er bevrucht zijn of dat ze überhaupt wel bevruchten eitjes zijn Groetjes
Ik neem aan dat ze je maandag eerst gaan bellen om door te geven hoeveel er bevrucht zijn en er goed zijn doorgedeeld en hoe laat er 1 wordt teruggeplaatst. Het kan namelijk ook gebeuren dat ze alle 5 niet zijn bevrucht en dan zou je dus voor jan l... naar het ziekenhuis gaan.
Ok. Maar ik zou dus 14 dagen na de terugplaatsing gaan testen. Dit ivm de mogelijkheid tot vals positief vanwege de pregnyl/ovitrelle die je hebt gespoten.
Oh bijzonder dat je sowieso al weet of je een tp heb! Bij ons ziekenhuis is het namelijk zo dat je op de dag zelf moet bellen of je wordt gebeld door het ziekenhuis. Tijdens dat gesprek krijg je te horen of er überhaupt een tp plaatsvindt. Pas bij de tp zelf hoor je dan hoeveel eitjes er bevrucht zijn en dan wachten ze dag 4 af. Zijn ze dan goed genoeg om ingevroren te worden, vriezen ze die in en anders worden ze weggegooid. Binnen 2 weken krijg je dan een brief waarin staat of je cryo's hebt. Wel fijn dat je nu al weet dat er een tp plaatsvindt!! Zal veel minder stress opleveren!! Succes maandag!! En ik zou 14 dagen na tp testen.
Ik denk dat ik niet ga testen kijken of het me lukt heb toch al een brief voor de 19e om bloed te laten prikken ik zit normaal in Breda in het ziekenhuis maar voor terugplaatsing in tilburg ze hebben gisteren in Breda de punctie gedaan en moesten gelijk doorrijden na tilburg en dan zaadjes doneren en na half uur terug komen voor de uitslag of het ivf is of icsi of beide maar het zaad wad goed genoeg voor ivf en kreeg gelijk te horen dat het goed was voor ivf en ze hadden ook gelijk na bed gebeld na me eigen gynaecoloog mochten zelf beslissen ifv of icsi Waar zitten jullie in het ziekenhuis als ik mag vragen Groetjes