IUI in Feb? Wie nog meer.....

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by 8bree, Jan 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nakkie

Nakkie Lid

Jan 24, 2011
    86
    0
    0
    Jeugdhulpverlening
    8bree: Er zijn veer verschillende soorten endometriose. Bij mij zat het in mijn baarmoeder, aan mijn eileider en buiten mijn baarmoeder. Het schijnt dat het zelfs op je maag kan zitten en ervoor kan zorgen dat je baarmoeder en darmen aan elkaar vast gaan zitten. dat was bij mij gelukkig niet het geval.
    Bij mij hebben ze alles weg kunnen halen. helaas was het een maand later alweer terug.
    Ze hebben bij mij alles nagekeken en alles werkt zoals het moet werken. alleen zorgt de endometriose ervoor dat het allemaal wat moeilijker gaat. Ik heb maar 1 keer een HSG gehad en dat was tijdens de kijkoperatie. Ik heb er dus niets van gevoeld :) daarna hoefde het ook niet nog een keer.
    Balen dat je menstruatie eraan komt! wel fijn dat je de keuze gemaakt heb om toch 2 pogingen te wagen als je man weg is. Dan staat alles niet zo stil en wat lekker dat je naar je moeder gaat!!!
    Heel veel succes en geniet de laatste weekjes samen.

Zus: Balen dat het niet gelukt is. Hele fijne vakantie!

2. PuraVida

PuraVida Actief lid

Feb 9, 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nakkie, had je veel buikpijn tijdens de endometriose en ben je er zodoende achtergekomen? Fijn dat je eraan geholpen bent. Ik hoop voor je dat je nu snel zwanger bent.

@Bree, balen dat je menstruatie er toch aan zit te komen. De optimist heeft een leuker leven, maar de pessimist heeft vaker gelijk :). Ik denk dat je je niet zo druk moet maken om het ingevroren sperma. Ongetwijfeld is de kwaliteit na ontdooien gelijkwaardig dan wel goed genoeg. Als het gedoemd is te mislukken, dan zouden ze deze teckniek niet toepassen toch? Bovendien maakt een spermabank volgens mij altijd gebruik van ingevroren sperma. Het zou een utopie zijn te denken dat iedereen na een IUI al zwanger is. Zou uiteraard fantastisch zijn, maar in dat geval zouden ze er geen 6 aanbieden. Houd moed!

@Zus01, had je toch gelijk! Jammer, jammer. Aan de andere kant weet je nu waar je aan toe bent en kun je hopelijk weer verder kijken. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Fijne vakantie en geniet er van.

3. 8bree

8bree Actief lid

Dec 23, 2010
    266
    0
    0
    Groningen
    Red Flag hier..... :( Maar zo had ik het ook verwacht. :( Mijn nichtje is op bezoek, dus ik ga nu lekker genieten van het weekend met haar. Kusjes naar iedereen... tot volgende week.
    Bree

4. nataik

nataik Fanatiek lid

Nov 18, 2009
    1,992
    0
    0
    verzorgende
    balen 8bree en zus01. :(

Ben even afwezig geweest hier, vorige week rare week gehad,
    overgrootoma overleden, jarig geweest, hele weekend verjaardagen gehad en natuurlijk mislukte iui.
    Na veel janken ga ik er nu weer voor de volle 100% voor!

Hoe is het verder met iedereen?
    Moet zelf maandag weer na de gyn. voor fm meting.
    en manlief moet dan naar de uroloog.
    Dus volgende week breekt hier de hectiek weer los, maar voor een goed doel natuurlijk, ben wel lekker een weekje vrij.
    En als de iui volgende week zaterdag is, gaan we nog lekker 2 nachtjes weg, dus een goed vooruitzicht.

Alvast prettig weekend! ;)

5. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,452
    1,038
    113
    Female
    Bree, balen voor jou!
    Nataik, hopelijk komende ronde meer succes...

6. 8bree

8bree Actief lid

Dec 23, 2010
    266
    0
    0
    Groningen
    Hey girls.... wauw... iedereen slechte nieuwes dit maand? Feb is echt niet ons maand... maar we leven allemaal samen met de depressieve dagen toch? haha Ik voel me vandaag een stuk beter (Thanks to the happy hormones van mijn menstruatie). Ik had het heel zwaar gisteren en huilde ook heel veel met een negatieve testje in hand. Ik keek heel vaak terug... heeft die veranderd naar positief... nee helaas. Dus, ik ga op de volgende ronde. Ik moet de hoop echt terug krijgen want nu heb ik niet het beste gevoel hierover. Maar ik wil het zo graag! Ik wil zo graag zwanger worden... bah waarom is dit zo moeilijk. Ik ga de motivatie on hopefull to worden hier en in de komende weken. FM geplaand op 8 maart (D-day wanneer de manlief weg gaat). Een waarschijnlijk wordt de 2e poging op lucky number 13 maart :) hehe
    Wie zit nu op de wachtbank? We moeten nog een lijste maken omdat ik het niet meer weet van iedereen.
    @zus... dacht echt dat jij zwanger was, en eerlijk gezegd dacht ik ook dat IK zwanger was... ik heb ZO'n gevoelig borsten en nog andere symptomen, maar helaas niet. Lopen we weer gelijk? Heel Veel genieten van je vakantie... dat gaan wij ook doen volgende weekend (als ik jarig ben en omdat mijn man daarna weg gaat) naar Berlijn ... niet naar de zon tuurlijk. ha Veel succes en geniet ervan!!!
    Bree

7. zus01

zus01 Niet meer actief

@8bree: ah nee, jij ook?! damn, had goede hoop dat het bij jou wel gelukt zou zijn....heel bizar heh? dat deze maand niemand is gelukt. Behalve Ibjet (of hoe ik dat ook spel). ik heb ook een dag even goed gehuild, die verdomde 2e streep die maar niet wilde verschijnen! het is nu uit mijn systeem. ik geniet volop van de zon, mijn man en het lekkere eten hier in Spanje en dan bij terugkomst meteen aan de bak voor een FM (staat bij mij op 4 maart gepland, we lopen dus weer redelijk gelijk).

Succes verder iedereen en hopelijk de volgende ronde betere uitkomsten. Dat MOET gewoon!!! :D

8. muppettje

muppettje Fanatiek lid

Feb 7, 2010
    1,514
    175
    63
    Ik heb hier weer even het lijstje maar hij moet weer even geupdate worden. Misschien kan iedereen dat zelf even doen. Gewoon kopieren plakken..;)

Marieke IUI-1 1 febr testen op:15 feb
    Ibjet IUI-1 ZWANGER
    Sanseveria IUI-1 2 feb testen op: 16 feb
    Framboos IUI-2 3 feb testen op: 17 feb
    Loveangel IUI-1 4 febr testen op:18 feb
    Vrouwtjexxx: IUI-1 4 febr. testen op:18 feb
    Nataik IUI-1 5 febr. testen op: 19 feb
    Jaira IUI-1 7 feb testen op: 21 feb
    ZusIUI-1 8 feb testen op: 23 feb
    Bree IUI-1 10 febr testen op: 25 feb
    Muppetje IUI-2 13 feb testen op: 27 feb
    Minimuis IUI-? 13 feb testen op: 27 feb
    Pearl29 IUI-3 14 feb testen op: 28 feb
    Savana IUI-2 14 feb testen op: 28 feb
    Nakkie IUI-2 15 feb testen op: 1 maart
    Katalaya IUI-2 16 feb testen op: 2 maart
    Coco IUI-1 op 17/2. testen op: 3 maart
    Kloko HSG 17 febr. uitslagen bespreken en plan maken 23 febr
    Imke 23/2 gesprek
    Jolin???
    PuraVida 21 feb FM

9. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,452
    1,038
    113
    Female
    Misschien kan iedereen dat zelf even aanvullen. Gewoon kopieren en plakken..;)

Ibjet IUI-1 ZWANGER
    Nataik IUI-1 5 febr. testen op: 19 feb
    Kloko 8 maart kijkoperatie
    Imke 23/2 gesprek
    Jolin???
    PuraVida 21 feb FM

10. nataik

nataik Fanatiek lid

Nov 18, 2009
    1,992
    0
    0
    verzorgende
    Ibjet IUI-1 ZWANGER
    Nataik IUI-1 5 febr. testen op: 19 feb niet zwanger, IUI 2 5 maart
    Imke 23/2 gesprek
    Jolin???
    PuraVida 21 feb FM

Mijzelf gewijzigd.
    Laatste IUI poging zaadkwaliteit was weer erg slecht, Anders worden we doorgestuurd naar UMCG voor waarschijnlijk ICSI

11. PuraVida

PuraVida Actief lid

Feb 9, 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bree, wat vervelend dat je toch ongesteld geworden bent. Een voordeel nu ik dit wat later lees, is het ook al bijna weer voorbij en kun je je voorbereiden op de volgende ronde! Inderdaad net als velen van ons. Hopelijk brengt maart meer geluk!

Hier verder niets te melden. Afgelopen weekend mijn eisprong gehad. Had veel meer last van mijn buik dan anders, maar wellicht is dat te wijten aan Clomid en aan 6 eiblaasjes. Nu nog twee weken wachten voordat we opnieuw mogen beginnen.

12. 8bree

8bree Actief lid

Dec 23, 2010
    266
    0
    0
    Groningen
    Hallo meiden... we gaan allemaal volop in maart! ;) Mijn man en ik ga volgende weekend naar Berlijn, beetje romantische weekendtje weg voordat hij volgende week dindsag weg gaat. Ik bal er nu al over... booooo.
    Ik voel me nu een stuk beter, maar dit weekend was vol van emoties en tranen (hormonen helpen tuurlijk niet!). haha Nog een reden waarom ik het zo lastig vond... mijn moeder ging naar een medium/psychic voor me (ze vind dit ook allemaal moeilijk) omdat ze wilden sommige antwoorden krijgen. Ze heeft gevraagd waarom ik niet zwanger bent geworden en wanneer (als het wel gaat gebeuren) zal het dan toch gebeuren. De medium zei dat het helaas over 2 jaar gaat gebeuren omdat ik nog iets in mijn leven moet doen. Ze zei dat we allebei gezond zijn (dat is ook zo) en dat onze kind wacht tot ik iets bereikt in de komende 2 jaar. Ze wist er niks van mijn behandelingen ezv... maar ik vond het sowieso slecht nieuws. Dus... ik wist niet wat ik moet met dat informatie doen. We hebben allebei besloten om niet naar haar te luisteren, en volop in IUI blijven geloven, en als dat niet lukt dan vol in IVF geloven en als het nog steeds niet in de komende 9-10 manden lukt, dan kan ik de medium geloven. hahaha Wat vinden jullie hiervan. Ik geloof wel veel in maar niet alles natuurlijk, en tuurlijk als je een andere pad in je leven kiest dan verandert dingen ook. Dus... ik weet echt niet, maar ik vond het sowieso NIET leuk te horen en het had wel een invloed op mijn moed dit weekend. Ik wil wat hierover horen van jullie eigenlijk (hopelijk dat je mee eens bent met MIJ!) hahahaha.
    @pura vida... waarschijnlijk heeft je lichaam moeite met zo veel eitjes en daarom heb je daar last van... of is dat geen mogelijkheid?

Mijn update: IUI-2 (1e FM 8 maart)... waarschijnlijk poging op 12-13 maart (met ingevroren sperma).

Bree
    morgen schrijf ik meer maar ik ben net terug van een drukke weekend met mijn nichtje!

13. Nakkie

Nakkie Lid

Jan 24, 2011
    86
    0
    0
    Jeugdhulpverlening
    @8bree: Ik geloof totaal niet in voorspellingen. waar ik wel in geloof is positief zijn en ik kan me voorstellen dat als je wel in voorspellingen gelooft dit heel negatief nieuws is en dat je je erin laat meeslepen. Ik zou zeggen: helemaal niet meer aan denken en de volgende poging is het gewoon raak!

Ik moet nog een paar dagen wachten. Mag vrijdag testen. de zenuwen beginnen nu toch wel weer te komen.

Ik heb het lijstje ook een beetje aangepast (bij mij stonden de verkeerde data :) )

Nakkie IUI-2 18 feb testen op: 4 maart
    Imke 23/2 gesprek
    Jolin???
    PuraVida 21 feb FM

14. 8bree

8bree Actief lid

Dec 23, 2010
    266
    0
    0
    Groningen
    @nakkie... bedankt :) Ik vindt dat het totaal niet waar kan zijn... ik geloof echt in de IUI pogingen en dat dat wel zal lukken. Maar bedankt dat je reageerd... ik vond het gewoon moeilijk om te horen maar na een paar dagen vind ik het bullshit :)
    SPANNEND dat je zo mag testen! Nieuwe maand, nieuwe resultaten! Ik hoop het echt voor je... voel je wat anders of durf je nog niks te zeggen?

8Bree IUI-2 13 maart
    Imke 23/2 gesprek
    Jolin???
    PuraVida 21 feb FM

15. Nakkie

Nakkie Lid

Jan 24, 2011
    86
    0
    0
    Jeugdhulpverlening
    Nee ik voel helemaal niets. Maar ik blijf positief :)
    Het enige is dat mijn borsten groter zijn dan normaal. Ik ben wel een paar kilo aangekomen dus daar zou het ook vandaan kunnen komen.
    Nu beginnen de spannendste dagen weer Pfff.

8bree geniet lekker samen met je man en een heel fijn weekendje weg

16. PuraVida

PuraVida Actief lid

Feb 9, 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, las in het andere forum dat Savana van het onderstaande lijstje zwanger is en Katalaya ongesteld is geworden.

Savana IUI-2 14 feb testen op: ZWANGER
    Katalaya IUI-2 16 feb testen op: ONGI
    8Bree IUI-2 13 maart
    Imke 23/2 gesprek
    Jolin???
    PuraVida 12 maart ONGI voor nieuwe ronde

17. PuraVida

PuraVida Actief lid

Feb 9, 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @8Bree, wat een verhaal! Het bezoeken van een medium is alleen maar leuk als ze goed nieuws brengt. Slecht nieuws maakt je onzeker en aan het twijfelen. Ik zou er niet te veel waarde aan hechten. Zelf heb ik uit nieuwsgierigheid ook een keer een bezoek gebracht. Zij vertelde mij toen dat ik me geen zorgen hoefde te maken en Augustus een positieve maand was. Zoals je weet telt ieder jaar een Augustus dus tja. Denk er niet te veel over na en blijf maar beter geloven in de wetenschap! Veel plezier in Berlijn en vergeet geen kaarsje te branden. Who knows :)

@Nakkie, ik hoop op een positieve test. We kunnen wel een boost gebruiken.

18. 8bree

8bree Actief lid

Dec 23, 2010
    266
    0
    0
    Groningen
    @nakkie... ik duim echt voor je :) Hoop dat het lukt dit keer! Ik vind het knap dat je zo positief bent!
    @pura vida... ben met je eens dat het leuk is als je goed nieuws krijgt van een medium! haha Aug eh? ha interesting :) We zien wel, maar ik blijf wel positief bij IUI :)
    Niks te melden hier... gewoon dat ik de komende paar dagen lekker gaat genieten van mijn man :)
    Bree

19. 8bree

8bree Actief lid

Dec 23, 2010
    266
    0
    0
    Groningen
    Hey meiden.... Feb is al voorbij, moeten we een nieuwe topic beginnen? Misschien die langer dan een maand is? haha IUI maart/april? haha Ik hoor het wel of zie als een van jullie het begint. Ik hoop dat het goed gaat bij iedereen. Nakkie ik denk aan je!
    Bree

20. muppettje

muppettje Fanatiek lid

Feb 7, 2010
    1,514
    175
    63
    @ Bree.. Kun je de topic titel niet aanpassen.?

Ik zie op het lijstje dat coco kan testen vandaag. Hoop dat zij ook zwanger is net als Savana....

Share This Page