@ Kloko.. Veel succes al zul je het niet meer lezen.. Hoe is het gegaan.? @ Druufke.. Vreselijk hé zulk nieuws.. Maar je zult je atijd afvragen waarom...
Hier mijn verhaal: om half 1 in het ziekenhuis gemeld. Kreeg weer dormicum (mijn man verteld dat ik vooral erg met het ziekenhuisbed heb gespeeld, zowel dinsdag als gister maar daar weet ik dus echt niks meer van haha) Om 3 uur werd ik opgehaald en naar de ruimte voor de operatiekamer gebracht. Infuus geprikt en stickers geplakt en toen werd ik direct doorgereden naar de operatiekamer. Toen kreeg ik toch wel de bibbers. Gelukkig heel goed begeleidt en ben snel in slaap gevallen. Uurtje later werd ik weer wakker op de uitslaapkamer en kwam de gynaecoloog ook naar me toe en vertelde me dat alles er goed uit zag (geen verklevingen!!!). Wat was dat fijn om te horen zeg!! Toen ik echt goed wakker was, terug naar de afdeling waar mijn man ook was. voor de zekerheid nog even gevraagd of de arts-assistent nog even langs wilde komen om de uitslag te bespreken, want ik was toch bang dat ik niet alles onthouden had, maar ook die vertelde dat alles goed was. Uiteindelijk om 8 uur weer naar huis gegaan, dat viel toch wel tegen. Auto rit (15 minuutjes) viel toch wel tegen, thuis voor eerste keer na narcose misselijk, maar gelukkig niet hoeven spugen. Ik had en heb vooral veel last van wondje in mjn navel en van mijn rechterschouder ,door het gas. Nu lekker op de bank tv kijken en slapen. Kost toch veel energie allemaal, maar ben blij dat het gebeurd is. Nu kunnen we hopelijk gaan starten met IUI, ik hoop echt dat de artsen daar ook zo over denken. 30 maart heb ik daar de afspraak voor, die dag moet ik ook ongesteld worden, dus wie weet, mag ik dan in april wel starten... nu eerst even opknappen...
@ Kloko.. Wat fijn dat alles goed is! En hopelijk mag je snel starten met de IUI. Hoe voel je je nu.?
@kloko... ben echt blij dat alles goed ging! yay! Zal dit je cyclus storen of zal je menstruatie gewoon normaal op tijd komen? Ben beniuewd naar. Wat leuk als je gelijk mag beginnen met IUI, hebben ze dat al gezegd? Zal wel super zijn Ik hoop het voor je! Over een paar dagen IUI-2 hier met de ingevroren sperma, we zien hoe dat gaat. Maar nu denk ik niet zo veel over. Zonder mijn man in huis zit het niet voor in mijn hoofd, dus dat voelt ook goed. Niet te veel mee bezig. Heeft iemand binnenkort een poging??? Ik moet naar de lijst weer kijken, maar ik heb het gevoel dat de afgelopen dagen wat rustiger zijn hier. Waar is iedereen in hun cyclus... en wie krijgt zo een poging? Bree
Hoi meiden, @Kloko: fijn dat alles goed is! Is het je al met al meegevallen? Hoe voel je je nu? @Bree: Jeetje, ben je nu alweer bijna zover om iui te hebben...helemaal alleen. Gek gevoel he?! Gaat er wel iemand met je mee of doe je het echt alleen? Ik ben aan het wachten. Vorige week iui nummer 2 gehad. Ik kan volgende week vrijdag testen...als ik niet eerder ongesteld word. Voel niks. Ben er minder mee bezig dan bij de eerste keer. Ben natuurlijk wel nieuwsgierig. Maar ga er maar gewoon van uit dat het niets wordt, dan kan het alleen maar meevallen.
Bedankt voor jullie reacties. Het gaat nu goed met me. Vooral veel last van mijn rechterschouder. is raar en naar gevoel, maar verder mag ik niet klagen. Nu nog 3 dagen vrij en dan hoop ik maandag weer te kunnen werken, maar dat is echt afhankelijk van hoe ik me voel... Bree ook spannend weer voor jou. Sanseveria: nog 1 week wachten dus. succes daarmee!
@Kloko. Fijn dat het goed gegaan is. Ik had ook last van mijn schouder. Dat duurde twee dagen. Ook de navel herken ik. Ik zou het heel snel vinden als je maandag al naar je werk gaat. Ik ben echt twee weken uit de running geweest (de week voor de operatie overleed mijn schoonmoeder dus ging er niet zo sterk in) Vandaag ben ik al voor de eerste meting geweest. 15 mm en nog een andere die ook aan het groeien is. Mijn endometriose cystes zijn wel twee keer zo groot geworden. Er zitten er nu twee en ze zijn groter dan mijn eierstok gelukkig is deze maand de goede kant aan de beurt en het is toch onze laatste iui. Zaterdag moet ik de Pregnyl spuiten en maandag de iui. Nu maar hopen dat het lukt. 23 maart hebben we een gesprek met de arts. Iui heeft in elk geval weinig kans van slagen. We gaan dan bespreken welk traject we nu in gaan. We gaan er gewoon van uit dat het lukt! Dat mag oom wel na zo'n donkere maand als februari
@ Kloko.. Hoop dat je je weer snel beter voelt. @ Bree.. Spannend voor je. Hoop dat het deze maand gewoon raak is! @ Nakkie.. Jeetje heftig van die cyste.. Heb je er geen last van.? @ Sanseveria.. Hoop voor je dat het raak is! Ik begin maandag met de provera en hoop dat ik snel ongesteld word zodat ik ook met IUI-3 mag beginnen...
Hoi meiden.... Het wordt dus morgen mijn 2e poging, ik had meer verwacht dat het zondag of maandag zal zijn met mijn 1,2 mm FM van dinsdag.... i guess it grew quickly! ha Dus morgen om 11 uur de 2e IUI. Ik ga wel alleen, ik kan mijn schoon moeder bellen ofzo, maar ik vind het echt niet erg. Ik ben VEEL rustiger dit keer... weet niet waarom. Ik vond de eerste keer zo spannend en had elke dag na mijn gevoelens geanylyseerd. Dit keer gaat wat anders, ik zit echt niet mee bezig, voelt wel raar maar ik heb niet echt hooge verwachtingen maar hoop voor het best tuurlijk. Voelt goed om niet zo gek te zijn als laatste keer zeg maar! ha @ kloko... goed dat je weer je leven kan op pakken. Ik had ook vroeger mijn blindedarm uitgenomen door kijkoperatie en vond het ook raar dat ze door mijn navel ging! ha Maar goed, ik hoop dat je weinig pijn hebt nu! @ nakkie... Ik heb nooit iets gelezen over cysts.. dus ik snap niet precies hoe ze aankomen en hoe ze weg gaan. Of blijven ze zo in je lichaam? Zitten ze in de baarmoeder of de eileiders? Zitten ze dus in de weg van de pad van de ei of sperma? Ik hoop dat het gewoon dit keer raak is voor je, dan hoef je niet verder in dit shit situatie te gaan. @sansevera.... nog een week wat leuk dat het minder spannend of erg is deze keer... ik heb precies hetzelfde gevoel. Weet niet waarom.... ik geniet gewoon van de zon nu en leven en denk er minder over mijn kut situatie! haha Maar het is goed voor het psychische deel Blijf maar zo....rust voor je geest eindelijk (zo voel ik tenminste). @zus.... hoe was vakantie? Ben je hier nog op het forum??? @ pura vida... hoe gaat het meid... afwachten slecht of valt het wel mee? Bree
Ik heb altijd veel last vande cystes. De eerste drie sagen van mijn menstruatie lig ik meestal ondanks de pijnstillers in bed. Dat is wel heel vervelend. Waar de cystes precies vandaan komen weet eigenlijk niemand. Ook weten ze niet hoe het weg kan blijven. Het schijnt te helpen om de pil continu door te slikken (toen ik de pil gebruikte had ik ook veel minder last en wist ik niet eens dat endometriose heb). Ook kun je hormonen spuiten maar niet als je probeert om zwanger te worden De cystes zitten nu allebei op m'n rechter eierstok. Voor de operatie zaten ze op meer plekken in m'n baarmoeder en ook op m'n eierstok. Wel balen dat ze in een maand tijd zoveel gegroeid zijn maar ik ben blij dat het er nog steeds maar twee zijn en maar aan 1 kant. @ Kloko beterschap @ all heel veel succes!
Bedankt Nakkie Ik wil altijd alles weten over vrouwen/lichaam/etc. dus nu begrijp ik het een beetje beter. Vandaag... poging 2.... heb je een saying over 2's hier? niet 3rd times a charm, maar iets over de 2e time gaat lukken? haha Fijne weekend meiden.... Bree
He he... ging oke vandaag. Ik vond het gewoon anders omdat het door een IVF arts was gedaan. Na de behandeling liep ze gewoon weg en ik zat binnen de kamer 15 minuten alleen, wanneer vorig keer ik zat de hele tijd te praten met mijn nurse practitioner. Omdat het ingevroren sperma was is er maar 10% sperma van de normal terug geplaatst sperma. Dus vorig keer was het 10 miljoen en dit keer 1 miljoen.... dus. Niet echt hoge verwachtingen. Maar goed... ik hoef maar een te hebben toch? haha Afwachten, maar ik heb niet echt veel hoop met zo'n klein aantal sperma. Dus... ff afwachten nu haha. Bree
@ Bree, goed dat je positief probeert te blijven, het hoeft er net maar 1'tje te zijn Maar herkenbaar hoor, ik zit nu in de wachtperiode voor onze 3e gestimuleerde IUI (3 maart inseminatie gehad). Nu last van zoveel symptomen dat ik niet weet of het een ongesteldheid is wat eraan zit te komen of iets anders.....en ik hoop natuurlijk dat andere, 'ons wondertje' ....
NOA... was je in 2008 begonnen met IUI? Jeetje.... en dit is nu je 3e poging? Misschien begrijp ik het verkeerd. Ik had vorig maand alle preggo symptomen gehad en heb voor dit keer besloten om niet te diep in te kijken op elke klein symptoom die ik heb, gewoon wachten tot ik ongi word of eindelijk een tweede strepje zie op een test. Ik werd er echt gek van vorig keer. Je hebt dus ongeveer een week tot je kan testen??? Spannend.... ik hoop het echt voor je! Hoe gaat het bij de rest... sanseveria... je mag ook zo testen toch? Ik hoop dat we meer zwangeren krijgen dit maand want vorig maand was echt niet leuk voor iedereen... overstimulaties, operaties, ongi worden.... we willen some good news horen! B
Maart schema: (heb alleen 4 paginas terug gekeken voor wie nog bezig op dit forum is) dus waarschijnlijk mis ik veel. Sanseveria IUI-2, 3-3...test 18-3 Noa IUI-3, 4-3............test 19-3 Bree IUI-2, 12-3..........test 26-3 Nakkie IUI-3, 14-3.......test 28-3 Kitty.....FM 14-3 PuraVida.............wacht op ongi na overstimulatie Muppetje............stopmaand ivm cyste Kloko.................wacht op ongi na kijkoperatie Coco..................stopmaand ivm cyste Druufke... Germini... Klopt dit allemaal? Kleinere groep hier! Bree
@Kloko, voel je je al weer aan de betere hand na de kijkoperatie? @Noa14, ik hoop dat de symptomen wijzen op een zwangerschap. You never know! @Bree, jammer dat het sperma zoveel slechter wordt door het invriezen, maar de artsen zullen het goed genoeg vinden toch om het een kans te geven. Ik ben gisteren eindelijk ongesteld geworden en heb vanmorgen mijn startecho gehad. Gelukkig geen cystes. Alles ziet er netjes uit. Morgen begin ik met een nieuwe ronde Clomid, maar nu 50mg ipv 100mg. Volgende week maandag eerste FM. Hopelijk heb ik dan geen overstimulatie Sanseveria IUI-2, 3-3...test 18-3 Noa IUI-3, 4-3............test 19-3 Bree IUI-2, 12-3..........test 26-3 Nakkie IUI-3, 14-3.......test 28-3 Kitty.....FM 14-3 PuraVida.............21/03 CD10 FM1 Muppetje............stopmaand ivm cyste Kloko.................wacht op ongi na kijkoperatie Coco..................stopmaand ivm cyste Druufke... Germini...
oh fijn dat er geen cystes te zien waren! Met mij gaat het al een stuk beter, maar nog wel erg moe door de narcose. Dus toch nog maar even niet gaan werken, hopelijk lukt dat in de loop van de week wel weer...