IUI in Feb? Wie nog meer.....

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by 8bree, Jan 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nakkie

Nakkie Lid

Jan 24, 2011
    86
    0
    0
    Jeugdhulpverlening
    @ Bree. Niet geschoten is altijd mis toch. Er is er maar 1 nodig. Positief denken helpt ook veel! Kop op en we duimen allemaal zo hard het moet gewoon lukken.

2. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

Jan 4, 2011
    234
    0
    0
    Spannend Druufke! Succes donderdag!

3. muppettje

muppettje Fanatiek lid

Feb 7, 2010
    1,514
    175
    63
    Kijk even in het pendelen forum. Bijna helemaal onderaan als je op het forum klikt... Daar zie je wie er pendelt en Allwoman die geeft het vaak in de ochtend aan als ze pendelt. Het kan weleens even duren voordat je bericht krijgt. En sommigen laten nooit wat van hun horen. Dus niet raar opkijken als je niks terug krijgt...

4. muppettje

muppettje Fanatiek lid

Feb 7, 2010
    1,514
    175
    63
    Wat ontzettend k*t zeg.. Positief blijven enne niet teveel stressen.. Deze is gewoon raak!

5. muppettje

muppettje Fanatiek lid

Feb 7, 2010
    1,514
    175
    63
    Heerlijk even een weekendje weg.. Wordt het berlijn..:D
    Hopelijk zn buikkrampjes gewoon een teken dat het raak is!

6. 8bree

8bree Actief lid

Dec 23, 2010
    266
    0
    0
    Groningen
    Hoi meiden, nog steeds een beetje in de war met de hele gebeurtenis bij mij. Ik ben zeker gestressd want als ik stressd ben dan kauw ik op de binnen kant van mijn wangen terwijl ik slaap, en dat was zo gisteravond. bah. Ik moet echt denken dat er maar een nodig is, maar dat vind ik zelfs moeilijk omdat de NP zei dat de kans zo laag is dat het moest niet gedaan worden. Dus... im not counting on it.
    Muppetje ...ik hoop dat je gelijk hebt! haha ... je bent wel zeker eh? haha
    Kloko... het telt wel dit laatste keer, en dat vind ik ook niet fijn. Ik zal een afspraak moeten maken als ik ongi wordt voor een gesprek.
    Druufke... yay voor je poging!! :)
    Sanseveria... ik hoop dat die gevoelens voor ongi worden zijn echt van een zwangerschap :) zal ZO mooi zijn :)

Ik ben benieuwd wie zwanger gaat worden dit keer... het moet een of twee van ons zeker! ;)
    Ps.... wat is een pendel?

7. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

Jan 4, 2011
    234
    0
    0
    Helaas girls...ongesteld geworden vanochtend...Ik voelde het al aankomen. Dus op naar poging 3. Ik ga zo bellen voor een afspraak voor FM1.

Weekend weg: niet Berlijn. Haha. Maar gewoon simpel naar Alkmaar. Lekker shoppen, kletsen, slapen, uit eten, wijntje drinken etc. etc. Nu al zin in!

Fijne dag meiden.

8. muppettje

muppettje Fanatiek lid

Feb 7, 2010
    1,514
    175
    63
    @ Sanseveria.. Wat balen zeg dat je ongi bent geworden. Maar je klinkt er erg nuchter onder.

@ Bree.. Probeer niet te stressen en positief te blijven. Het zou toch geweldig zn als je zwanger naar je familie gaat.. Deze ronde moet gewoon voor iedereen raak zn...
    Kijk maar eens op deze site over het pendelen...
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Pendelen_(parapsychologie)

9. Nakkie

Nakkie Lid

Jan 24, 2011
    86
    0
    0
    Jeugdhulpverlening
    @sanseveria wat balen zeg. Wat knap dat je meteen naar ronde drie kan uitkijken. Dat wordt een goede ronde!

10. 8bree

8bree Actief lid

Dec 23, 2010
    266
    0
    0
    Groningen
    @sanseveria... jeetje wat kom je rustig over... ik vind dat echt knap. Als ik een probleem heb dan is het echt verhoogd nu door dit proces, het is heel gemakkelijk om onrustig te worden bij me. Ik vind het echt goed hoe je dit zo goed overleeft. 3 times a charm baby! Succes, en laat ons weten natuurlijk.

Muppetje....Heb ff opgezocht wat pendelen is, op de Happinez website. Maar heb je dit zelf gedaan? Ik wil het ook proberen :) Het blijkt dat je in April gaat zwanger worden dan? Is dat wat dat betekent? Dat April is jouw maand?
    Waar kun je dit doen?
    Bree

11. PuraVida

PuraVida Actief lid

Feb 9, 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nakkie, drie keer is inderdaad scheepsrecht. Het zou toch zo leuk zijn als er uberhaupt iemand op dit forum zwanger raakt!

@Muppettje, wat grappig die pendels, vooral omdat ze vrijwel allemaal april als maand aangeven! Hoe bestaat het.

@Bree, waardeloos zeg! Hoe kan het dat ze je daar nu pas over bellen. Ze kunnen toch op je status aflezen hoeveel het er zijn, voordat de IUI plaatsvindt. Nou ja meid, het is nu gebeurd. Misschien heb je geluk!

@Sanseveria, wat ontzettend balen. Wel goed van je dat je direct weer vooruit kunt kijken.

@Druufke, spannende week voor jou. Veel succes donderdag.

12. muppettje

muppettje Fanatiek lid

Feb 7, 2010
    1,514
    175
    63
    @ Bree.. In het topic pendelen zie je wie er pendelt en kun je vragen of ze ook voor jou willen pendelen. April kan de maand van de bevruchting zijn maar kan ook zo zijn dat je dan een positest hebt...

@ Puravida.. Het staat leuk maar heel vaak komen de pendels niet uit. Dus ben benieuwd als het nu wel uitkomt.

13. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

Jan 4, 2011
    234
    0
    0
    Ja meiden, positief blijven is het enige wat helpt. Je doet er toch niets aan. Je hebt er niks aan om te gaan huilen, om chagerijnig te zijn, om in een dip te zitten etc. etc. Natuurlijk zeg ik daarmee niet dat je niet even een paar tranen mag laten als je daar behoefte aan hebt. Vorige keer heb ik dat wel gehad, dit keer eigenlijk niet 1 traan. Ik voelde het ook al aankomen en was er minder mee bezig deze maand. Daarmee heb ik mezelf minder gek gemaakt denk ik. Ik hoop dat dat de volgende keer ook weer lukt. Anders kost het me zoveel energie. Vol goede moed naar ronde nummer 3. Hopelijk, net als we voor jou hopen Nakkie, drie keer is scheepsrecht!

Ik had wel pijntjes vandaag, buikpijn, hoofdpijn en ik heb altijd iets heel raars tijdens de eerste dag van mijn menstruatie. Misschien herkent iemand van jullie het? Ik heb namelijk die ene dag (en soms al net voor ik ong moet worden) enorme last van mijn schouder, met uitstraling naar mijn hele arm. Soms zelfs zo erg dat het in mijn vingers een beetje een doof en tintelend gevoel geeft. Dat is toch raar he. Heb er wel eens naar gevraagd bij de gyn, maar die zegt dat ze het niet weet en niet herkent als zijnde bijvoorbeeld endometriose. Daar had ik nl ook wel eens over gelezen. Dat is bij mij niet geconstateerd dus ik ga ervan uit dat ik dat niet heb.

Nou ja, heb er vandaag een lekkere roze jongen (ibruprofen) ingegooid. Dat hielp wel iets.

@kloko: hoe is het met jou? Alweer helemaal opgeknapt?

Ik ga me eens even verdiepen in dat pendelgedoe, misschien kunnen ze me blij maken.

Verder nog nieuws? Anyone?

14. 8bree

8bree Actief lid

Dec 23, 2010
    266
    0
    0
    Groningen
    Sanseveria.... ik leer wat van je, just to let you know. Je hebt echt het juiste attitude en dat wil ik ook meenemen van je vorig bericht. Dus, bedankt :) Ik herken de symptomen die je hebt niet. Ik krijg meestal seer borsten al een week van tevoer en ze worden meestal super erg pijnlijk de laatste dagen van mijn cyclus... ik krijg ook hoofdpijn en heel veel emoties natuurlijk haha. Maar verder niet echt wat jij nu meemaakt.

Pura vida... heb je al en inseminatie datum?? Spannend! Je hebt lang geneog gewacht, ik hoop dat het gelijk raak is voor je!
    Muppetje... bedankt voor je positiviteit hoor :) Ik heb ook twee pendels aangevraagd maar ik zag ook dat ze HEEL druk zijn, dus ik verwacht niet zo veel.
    Kloko... voel je al een stuk beter?

Ik voel me zelf een stuk beter, ik heb veel gesport deze week en dat help natuurlijk. Ik heb een paar down momenten gehad na mijn slecht nieuws gesprek, maar ik probeer gewoon verder te gaan met leven. Ik merk wel dat ik stress in de lichaam hebt... ik kauw mijn wangen terwijl ik slaap, dus dat vind ik niet fijn maar ik kan niet zo veel aandoen... misschien terug naar de accupuncturist! ha Fijne dag ladies...

Bree

15. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,452
    1,038
    113
    Female
    Bree, balen dat je er zoveel stress van hebt. En dan moet je het ook nog alleen doen!

Met mij gaat het alweer een stuk beter. Helaas nog niet werken deze week maar dat ga ik vanaf maandag weer doen!

Verder lees ik wel mee, maar praat ik even niet zoveel mee. Dat komt wel weer als er echt een plan is gemaakt...

16. 8bree

8bree Actief lid

Dec 23, 2010
    266
    0
    0
    Groningen
    kloko.... ja stom dat door dit proces ik een beetje angst en stress heb, zo ben ik normaal gesproken niet...dus dat is wel jammer :( Maar goed de zon en strand gaat me wel fixen! haha Wanneer is je eerste poging dan??

B

17. muppettje

muppettje Fanatiek lid

Feb 7, 2010
    1,514
    175
    63
    @ Bree.. Is het ingevroren zaad van dusdanige slechte kwaliteit dat ze geen IUI meer bij je doen.? Wanneer ga je naar je fam toe.?

18. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

Jan 28, 2009
    413
    0
    0
    meiden, vraagje:

ik heb gisteren mijn 1e iui gehad en voel nog steeds een spanning in mijn linker onderbuik. is dit normaal?
    loop er zelfs een beetje mank van?

19. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

Jan 4, 2011
    234
    0
    0
    Hoi Mooibuikje,
    Ik herken het eigenlijk niet. Ging de eendenbek misshcien vervelend? Dat je daar nog wat napijn van hebt? Als het maandag nog zo aanvoelt, zou ik voor de zekerheid even met de gyn bellen. Ik voelde zelf niet zoveel na de iui. Twee keer niet. Maar ik zou me niet te druk maken hoor (tenzij het echt ondraagbaar of abnormaal veel pijn doet). Het voelt bij iedereen weer anders natuurlijk. Succes!

20. Nakkie

Nakkie Lid

Jan 24, 2011
    86
    0
    0
    Jeugdhulpverlening
    @mooi buikje. Ik heb dat wel na de Pregnyl. Het kan zijn dat je daar nog "last" van hebt. Of toch nog je eisprong. Zoals sanseveria al zei zou ik het even aankijken en anders gewoon bellen. Succes

Share This Page