Hi meiden, Hoe is het met iedereen? Het is een beetje stil hier. Moet er iemand binnenkort al weer testen en insemineren? Ik heb vandaag mijn eerste FM gehad na 50mg Clomid. Helaas vier eiblaasjes op links en twee op rechts . De grootste waren 15,13 en 12mm, de kleinste 2x11 en 10mm. Ik moet nu woensdag terugkomen. De grens is 3 eiblaasjes groter of gelijk aan 12mm. We hopen dus dat de drie kleinste niet doorgroeien en dan mogen we door. Wel een teleurstelling hoor.
@ purvada:Ik kan het me voorstellen dat het een teleurstelling is. misschien wachten de eitjes toch nog netjes op hun beurt en mag je alsnog deze ronde meedoen. Ik werd vandaag gebeld door het ziekenhuis. Ik zou aanstaande woensdag een gesprek hebben met de arts om te kijken wat ons vervolgtraject is, maar de arts is geblesseerd geraakt tijdens de wintersport dus de afspraak kan niet doorgaan. De verpleegkundige denkt dat het de bedoeling is dat we doorgaan met IVF en heeft ons daarvoor alvast op de wachtlijst gezet. Waarschijnlijk in juni de punctie. Ik vind het onbegrijpelijk dat we al zover in het traject zitten en al zo lang wachten en dat ze dan het lef hebben om je zo weer op een wachtlijst te zetten. Dit is de derde keer dat we op een wachtlijst staan. eerst drie maanden op de wachtlijst voor een operatie, dan drie maanden op de wachtlijst voor IUI en nu weer op de wachtlijst voor IVF. Ik kan er wel om huilen! Volgende week woensdag waarschijnlijk alsnog een gesprek met de arts om te kijken wat we moeten met mijn endometriose en of het werkelijk IVF wordt. Ik moest weer even mijn hart luchten hoor ik weet dat de mensen hier het begrijpen. Gelukkig kan het nog zo zijn dat het allemaal niet nodig is. Ik mag 28 maart een test doen voor de laatste IUI. laten we het hopen!
Hoi meiden, Niks hier te raporteren, ik had al begin vorige week besloten om geen hoop in te steken in deze poging vanwege de slecht zaad en omdat de nurse practitioner zei dat er minder dan 1% kans is. Dus, ik verwacht mijn menstruatie in het weekend en ik ga door met leven tot mijn man terug komt. Ik moet echt niet meer op facebook kijken. Alle mijn vriendinen van high school zijn zwanger of hebben net bevallen en wat nog. Misschien ff afmelden een tijdje want anders ben ik gewoon jaloers en sad, etc. Stom... Ik hoop dat het echt raak is voor je nakkie.... echt ik hoop het. Zal wel zo mooi zijn als het gewoon in eens lukt is eh? Pura vida... je had je hormonen toch verminderd? En er zit nog zo veel? Hoe was het met je gewoon cyclus? Had je een onregelmattig cyclus? Ik hoop ook voor je dat je maar 2 heb of 3 en dat je hoeft niet alweer een maand te wachten Het is inderdaad wel een beetje stil op de forum, maar misschien komt het gewoon door verdriet en wacht tijden, etc. Fijne avond meiden..... ik ga op zondag terug naar californie naar mijn familie! Bree
Hoi meiden, Ik heb zelf niet zo heel veel te melden. Moet volgende week maandag pas weer voor FM1 en dan volgende week vrijdag (denk ik) iui3. Maar ehm, ongesteldheid is weer voorbij gelukkig, nu op naar een lekker weekendje weg komende vrijdag! Zin in! Helaas snot verkouden geworden en een beetje grieperig. Hoop dat dat snel over is, want dat kan natuurlijk niet tijdens een romantisch weekendje. @Puravida: wat een teleurstelling. Spannend dus morgen of je door mag?! Ik hoop het voor je. @Nakkie: Jeetje wat spannend .Wat kan ik me goed voorstellen hoe graag je nu wilt dat het raak is zodat je dat hele IVF traject niet in hoeft...Hoe voelt het daarbinnen? Is er iets gaande? Zere borsten, kramp, eetbuien, emo? Iets? Hoeft nog niks te zeggen natuurlijk...nog even een paar dagen volhouden meid. En wel stom dat ze je afspraak hebben afgezegd. Tsja, we zijn allemaal maar gewoon een nummertje...vervelend, maar we doen er weinig aan. Aan de andere kant, het zijn ook maar gewone mensen dus, die op wintersport gaan en zo...haha. Wel een beetje jammer dat ze nou net haar been weer breekt en daardoor jij die afspraak niet kan hebben! @Bree: Voel jij ook niks Bree? Gewoon ongesteld komend weekend denk je? Wel lekker dat je naar Californie gaat! Lekker zonnetje opzoeken en je familie zien. Heb je een goede band met je ouders? Dat je er even goed over kunt praten enzo? Wanneer kom je terug en je blijft wel af en toe schrijven op het forum he? Hoe is verder met de andere meiden? Nog nieuwtjes?
Hoe gaat het Kloko? Ben je gister weer aan het werk gegaan en gaat dat goed? Zijn ze een beetje lief voor je op je werk?
Hee Muppetje, ik heb ook al 1 uitslag ontvangen van iemand die voor me heeft gependeld. Weet je wat ze zei? In juli zwanger van een meisje...ooo wat zou dat toch leuk zijn!
@ Sanseveria.. Van wie heb je die pendel.? Het zou zeker mooi zn als die uit komt.. @ Bree.. Hoe gaat het.. Wat heerlijk over een paar daagjes lekker naar je fam en de zon opzoeken.. Ik zit aan de provera en vandaag mn laatste tablet innemen en dan hoop ik dat mn ongi snel komt want ik wil nu ook wel weer verder...
Misschien ben ik wel heel sceptisch maar heb je niet meer kans dat je overreden wordt door een bus dan dat die pendel uitkomt en als die uitkomt is dat niet puur geluk? Ik wil jullie niet ontmoedigen hoor maar het zou zo jammer zijn als je daardoor ergens helemaal op hoopt/van uit gaat en dat het niet uitkomt. Veel plezier bij je familie Bree! Geniet ervan! Alle anderen heel veel succes!
@ Nakkie.. Ik denk dat de pendel eerder uit komt dan dat je wordt overreden door een bus. Weet niet hoeveel mensen jaarlijks worden overreden door een bus.? Bij de een komt die wel uit en bij de ander niet...
@ Nakkie.. Iets aan hebben is een groot woord. Maar het is gewoon grappig.. Heb zelf ook een pendelset maar ben er nog niet mee bezig geweest..
Ladies, daar zijn we weer. @Nakkie, wat ontzettend balen dat het zo loopt. Vooral dat wachten is killing en daar hebben we hier allemaal ervaring mee @Sanseveria, ik heb hier op het forum ook voor het eerst gelezen over pendels. Vond het wel een grappig idee, terwijl ik echt super, super down to earth ben! Zo erg dat ik niet eens wist wat het was! Ik heb inmiddels een pendel aangevraagd just for fun en heb er twee terug van Gimena en Hanna. Beiden in juni 2011 dus dat is wel toevallig. Van de rest nog geen antwoord ontvangen... @Bree, veel plezier @ home sweet home! Vanmorgen tweede FM in het ziekenhuis gehad. Had het gevoel er voor spek en bonen te zitten, want had tenslotte afgelopen maandag 6 eiblaasjes. Drie groot, drie klein. Wat denken jullie? Heb ik een dominant eiblaasjes op links van 16mm en drie kleintjes op rechts van 10, 11 en 12mm, terwijl maandag op rechts al een eiblaasjes van 15mm te zien was! Wat zit het lichaam toch raar in elkaar! Ik begrijp er echt niets meer van. Sommige eiblaasjes verdwijnen dus gewoon. In ieder geval positief nieuws en morgen weer terugkomen. Als alles er dan goed uitziet (bms was 5,9 en dat is nog best dun voor dag 11), hebben we dit weekend misschien wel onze eerste echte IUI!
Hahaha, Nakkie, ik ben ook echt zo nuchter als het maar zijn kan en toch vind ik het grappig om te kijken wat die meiden met pendels zeggen en voorspellen. Ik zal er geen traan om laten als het niet uitkomt, maar het is gewoon leuk. Dus over bussen gesproken, stap jij ook op de pendelbus? Hahahaha...sorry vond ik een leuk woordgrapje. Maar lief dat je ons behoedt voor teleurstellingen. Pravida: wat een rare eitjes heb je toch. Ze leven compleet hun eigen leven. Maar goed nieuws dat je nu een grote hebt op links! Hopen dat ie nog even doorgroeit en dat jij eindelijk mag deze week! Muppetje ook zelf een set? Wat leuk, leer het ook, dat is leuk dan hebben wij hier allemaal de primeur! Moet je het eerst allemaal op ons doen, haha!
Hoi meiden... nog een paar dagen tot ik op het strand lig met een starbakkie (starbucks) in hand ahhhh Hier gaat het goed, ik zei al dat ik niks verwacht omdat de nurse zei dat het eigenlijk niet mogelijk is om zwanger to worden van de uber weinig aantal van de poging. Dus... ik verwacht over 2 dagen mijn ongi. Ik heb helemaal geen hoop of opgewekt gevoelens, het voelt alsof ik geen poging had en dat het een gewoon cyclus is zonder mogelijkheden! haha raar is dat toch? Ik voel mijn ongi komen. Dus... eerst een maand rust, pauze nemen en hoop dat mijn man op tijd terug van Afghanistan komt in mei, dan kunnen we wel proberen! Maar... met de hele Libie situatie is zijn schema ook misschien veranderd... piloten moeten overal zijn nu, dus weet nog niet wat gaat gebeuren. @Nakkie.. hoe voel je je? Ik ben echt benieuwd en steek er veel hoop in voor je! @puravida... yipeeeee een IUI poging eindelijk!!! @sanseveria ... mijn pendel zei mei van een meisje...maar moeilijk te geloven tot het echt gebeurt! haha Ik heb echt een sterke band met mijn familie en ze weten hier alles van. Zal wel mooi zijn om eindelijk een knuffel te krijgen van mijn moeder in plaats van onze digital hugs als ik aan het huilen ben hier met haar op de mobiltje. Kan echt niet wachten om een beetje emoties met mijn familie te delen in person, niet door mail of gesprekjes via telefoon. Oke meiden... geniet echt van dit weer! Ik schrijf de komende 2 dagen ook... dan is het cali time! Bree
Hello! Vanmorgen derde FM gehad in het ZKH. Een eiblaasje van 16mm rechts en een van 18mm op links. BMS was gisteren nog 5,9 en vandaag al 7,2 (CD12). De gyn is helemaal tevreden en we mogen door! Morgenavond pregnyl spuiten en zondag om 1000 uur eindelijk eerste IUI!
@purvada wat fijn!!!!! Dat is pas goed nieuws @8bree laat je de zon ook een beetje hier? Ik voel niets in mijn lichaam. Geen enkel teken dat ik zwanger zou zijn. Ik wordt erg heen en weer geslingerd tussen hoop en wanhoop. Aan de ene ka t zag alles er super goed uit deze keer dit het moet gewoon gelukt zijn. Aan de andere kant probeer ik mezelf te beschermen met dat het vast niet gelukt is. De wanhoop is ook heel sterk. Als het nu niet gelukt is moet ik weer een paar maanden in de wachtstand en het hele traject van IVF in pffff. Spannend dus
@nakkie... ik hoop het ZOOOO echt voor je dat het nu al raak is! Ik snap precies wat je bedoel over hoop en wanhoop.... ik heb dat elke maand. Beetje beschermen zodat je niet echt terugval naar de depressieve kant... maar ook stieken heel veel hoop. Ik heb dat nu niet.... ik ben afgeleid door de nurse practitioner en nu verwacht ik mijn ongi morgen of zondag, en zo is het gewoon. Jammer maar ja, dat was het nadeel van ingevroren sperma. Ik hoop gewoon dat mijn man op tijd terug komt in mei. @puravida.... YAY IUI -1!!! Ik ben zo blij dat je door mag gaan met je eerste poging! Bree